Przetargi.pl
Przebudowa oświetlenia drogowego wraz z wykonaniem systemu sterowania/zarządzania oświetleniem drogowym w dzielnicy Gorce w Boguszowie-Gorcach, realizowanego w formule „ Zaprojektuj i wybuduj”, w ramach przedsięwzięcia pn. „Ograniczenie niskiej emisji na terenie Miasta Boguszów-Gorce poprzez budowę systemu zarządzania energią, drogi rowerowej oraz obiektów P & R wraz z modernizacją systemu oświetlenia drogowego”

Gmina Miasto Boguszów-Gorce ogłasza przetarg

  • Adres: 58370 Boguszów-Gorce, Pl. Odrodzenia
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8449311 w. 32 , fax. 748 449 165
  • Data zamieszczenia: 2017-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Boguszów-Gorce
    Pl. Odrodzenia 1
    58370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8449311 w. 32, fax. 748 449 165
    REGON: 89071818800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa oświetlenia drogowego wraz z wykonaniem systemu sterowania/zarządzania oświetleniem drogowym w dzielnicy Gorce w Boguszowie-Gorcach, realizowanego w formule „ Zaprojektuj i wybuduj”, w ramach przedsięwzięcia pn. „Ograniczenie niskiej emisji na terenie Miasta Boguszów-Gorce poprzez budowę systemu zarządzania energią, drogi rowerowej oraz obiektów P & R wraz z modernizacją systemu oświetlenia drogowego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1. Przedmiotem umowy jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany oświetlenia drogowego w dzielnicy „Gorce” w Boguszowie-Gorcach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Ograniczenie niskiej emisji na terenie Miasta Boguszów-Gorce poprzez budowę systemu zarządzania energią, drogi rowerowej oraz obiektów P&R wraz z modernizacją systemu oświetlenia drogowego”. 3.2. Podstawą do wykonania prac projektowych jest Program funkcjonalno – użytkowy (PFU). 3.4. Zakres umowy obejmuje : a) wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych decyzji i uzgodnień, wykonanie robót budowlanych wraz z usługami i pracami towarzyszącymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia oraz uzyskanie przez Wykonawcę decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub/i skuteczne złożenie przez Wykonawcę i przyjęcie przez właściwy organ zawiadomienia o zakończeniu budowy, do którego nie zgłoszono sprzeciwu w drodze decyzji. b) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z następującymi dokumentami: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), Program Funkcjonalno- Użytkowy pn.: „Przebudowa oświetlenia drogowego w ciągu ulic Traugutta, Górniczej, Pl. Zwycięstwa, Grunwaldzkiej, J. Słowackiego, Staszica, Chopina, Warszawskiej, T. Kościuszki, J. Kochanowskiego, Różanej, Wł. Broniewskiego, Słonecznej, Spokojnej, Cichej, Partyzantów, Olimpijskiej, Zachodniej (dawna ul. Wesołowskiego-Masalskiego) w Boguszowie-Gorcach” opracowany przez mgr inż. Marka Matyjaska. Analiza wpływu wymiany oświetlenia drogowego w ciągu ulic Traugutta, Górniczej, Pl. Zwycięstwa, Grunwaldzkiej, J. Słowackiego, Staszica, Chopina, Warszawskiej, T. Kościuszki, J. Kochanowskiego, Różanej, W. Broniewskiego, Słonecznej, Spokojnej, Cichej, Partyzantów, Olimpijskiej, Zachodniej (dawna ul. Wesołowskiego-Masalskiego) w Boguszowie-Gorcach. Audyt efektywności energetycznej dla zadania. c) Komplet dokumentacji projektowej opracowanej w ramach niniejszej umowy ma zawierać w szczególności: Projekt budowlany – 4 egz, Projekt wykonawczy – 3 egz. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – 1 egz. Komplet dokumentacji w wersji elektronicznej (pliki PDF) – 1 kpl. 3.5. Ewentualne podane w opisach zawartych w SIWZ nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w Programie Funkcjonalno- Użytkowym (PFU). Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SIWZ oraz w PFU, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w PFU mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z PFU oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w PFU. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. 3.6. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z: a) ustawą o odpadach z 27 kwietnia 2001 r. ( Dz.U. z 2016r., poz 1987 ), b) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz.U. z 2017r., poz. 519), c) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 31 grudnia 2014 r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów ( Dz. U. z 2014 r., poz. 1973), 3.7. rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1923). 3.8. Wszystkie obowiązki i wymagania związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy dołączonym do SIWZ (zał.nr 4). 3.9. Istotne postanowienia dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zawarte są w § 21 projektu umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 3.10. Dodatkowe informacje Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania niezbędnych warunków technicznych od gestorów sieci znajdujących się w granicach opracowania projektowego (o ile takie wystąpią), uzgodnień, pozwoleń, decyzji, zgód właścicieli działek na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane i wszystkich innych dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzielającej pozwolenia na budowę oraz decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub/i skuteczne złożenie przez Wykonawcę i przyjęcie przez właściwy organ zawiadomienia o zakończeniu budowy, do którego nie zgłoszono sprzeciwu w drodze decyzji. b) Szczegółowy zakres prac projektowych będzie wynikał z dokumentów wskazanych w pkt.3.11. oraz uzyskanych przez Wykonawcę warunków technicznych oraz uzgodnień dokonanych w trakcie realizacji prac projektowych. c) Wykonawca we własnym zakresie oraz na koszt własny pozyska aktualne wypisy z MPZP, z rejestru gruntów, mapy ewidencji gruntów i sporządzi wykaz działek zajmowanych pod inwestycję oraz mapy do celów projektowych. d) Wykonawca zobowiązany jest czynnie uczestniczyć w procesie uzyskiwania wszystkich opinii, uzgodnień i decyzji związanych z przedmiotem umowy. e) Wykonawca w ramach przedmiotu umowy przeprowadzi instruktaż obsługi wszystkich zamontowanych urządzeń i systemu. f) W chwili obecnej Gmina realizuje zadanie inwestycyjne, polegające między innymi na wykonaniu systemu sterowania/zarządzania oświetleniem drogowym w dzielnicy Kuźnice w Boguszowie-Gorcach (system zarządzania po istniejących kablach zasilających). Wskazane jest aby przewidziany w ramach zadania system sterowania/zarządzania oświetleniem drogowym w dzielnicy Gorce w Boguszowie-Gorcach mógł działać jako jedna instalacja/system (miał możliwość „współpracy” z systemem wybudowanym w obszarze Kuźnice Świdnickie w Boguszowie-Gorcach). g) Zadanie realizowane będzie zarówno na działkach Gminy Boguszów-Gorce jak i na działkach innych właścicieli, w tym między innymi będących w zarządzie: Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei (DSDiK) we Wrocławiu (droga wojewódzka nr 367 ul. Traugutta) oraz Zarządu Powiatu w Wałbrzychu (droga powiatowa ul. Zachodnia- dawna ul. Wesołowskiego- Masalskiego), h) Wynagrodzenie brutto za opracowanie dokumentacji zrealizowanej w ramach przedmiotu zamówienia (suma wynagrodzenia za etap i i etap II umowy) nie może przekroczyć 5% wynagrodzenia brutto za realizację robót budowlanych (etap III umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71240000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w kwocie 10 000 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 0/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 16.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 16.2. Wykonawca do oferty musi dołączyć następujące dokumenty: a) Oświadczenie członków konsorcjum o ich odpowiedzialności solidarnej za zobowiązania, b) Pismo o powołaniu pełnomocnika konsorcjum, czyli członka konsorcjum wyznaczonego do kontaktów z Zamawiającym i mającego pełnomocnictwo ogólne do składania oświadczeń w imieniu członków konsorcjum oraz do złożenia oferty i podpisania umowy w imieniu konsorcjum w sprawie zamówienia publicznego, c) W razie pełnienia czynności przekraczający zwykły zarząd, pełnomocnik konsorcjum zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu pełnomocnictwa szczegółowego, w którym to uwidoczni, że jest uprawniony do podejmowania takiej czynności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach