Przetargi.pl
Przebudowa oświetlenia drogowego przy ul. Słonecznej we Włodawie

Burmistrz Włodawy ogłasza przetarg

  • Adres: 22200 Włodawa, al. J. Piłsudskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (082) 57 21 444 , fax. (082) 57 22 454
  • Data zamieszczenia: 2018-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Włodawy
    al. J. Piłsudskiego 41
    22200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. (082) 57 21 444, fax. (082) 57 22 454
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wlodawa.eu, www.bip.wlodawa.eu 

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa oświetlenia drogowego przy ul. Słonecznej we Włodawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową oświetlenia ulicznego wzdłuż całej drogi gminnej nr 104304L – ul. Słoneczna oraz częściowo drogi gminnej nr 104433L – ul. Nadrzeczna we Włodawie po demontażu linii napowietrznych wraz z oświetleniem ulicznym przez PGE Dystrybucja S.A. Zakres zamówienia obejmuje odcinki dróg gminnych zarządzanych przez Burmistrza Włodawy o łącznej długości ok. 350 mb. Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z obowiązującymi zasadami i przepisami prawa budowlanego, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, warunkami technicznymi uzyskanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz programem funkcjonalno – użytkowym stanowiącym załącznik nr 6 i SIWZ. Roboty budowlane związane z wykonaniem oświetlenia drogowego będą prowadzone w szerokościach linii rozgraniczających ww. dróg gminnych zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Przedmiotowe odcinki dróg o nawierzchni asfaltowej (cała ul. Słoneczna i część ul. Nadrzecznej) oraz gruntowej (część ul. Nadrzecznej), przebiegają przez teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej wolno stojącej. W liniach rozgraniczających wspomnianych pasów drogowych zlokalizowana jest podziemna infrastruktura techniczna. Zakres robót budowlanych: Długość odcinków dróg, na jakich należy wybudować oświetlenie wynosi ok. 350 mb. Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się wszystkim użytkownikom dróg. Oświetlenie należy wykonać: - ul. Słoneczna na nowych słupach aluminiowych z wysięgnikami o wysokości 9 m w ilości 6 szt., - ul. Nadrzeczna na słupach żelbetowych typu ŻN z wysięgnikami pochodzącymi z demontażu, które zapewni Zamawiający w ilości 3 szt. Długość doziemnej linii kablowej zasilanej kablem energetycznym typu YAKY 0,6/1kV 4x25mm2 wynosi ok. 320 mb. W ramach zadania należy zamontować sprawne oprawy sodowe pochodzące z demontażu w ilości 9 szt., które zapewni Zamawiający. Zadanie dzieli się na dwa etapy: 1) Etap I, który polega na opracowaniu kompletnej dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień i pozwoleń o ile wymagane lub zgłoszeń rozpoczęcia robót budowlanych koniecznych do realizacji przedsięwzięcia. 2) Etap II, który polega na wykonaniu robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej, przewidzianych do realizacji w terminie nie później niż do 27 grudnia 2018 roku. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych etapów zawiera zał. 6 do SIWZ – program funkcjonalno – użytkowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego, numer konta: 71 1240 2249 1111 0010 2932 7158 z dopiskiem: „Wadium – ZPA.271.36.2018 Przebudowa oświetlenia drogowego przy ul. Słonecznej we Włodawie”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: - gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, - okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: - poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych - poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Spółkę cywilną traktuje się jako wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 32 ust. 1 ustawy Pzp (tak jak konsorcjum). Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty lub dokumentu rejestrowego firmy.Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 5.2. SIWZ, gdy Wykonawca korzysta z potencjału podmiotów trzecich. Przez pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego rozumie się oryginał zobowiązania lub kserokopię zobowiązania poświadczoną, za zgodność z oryginałem przez ten podmiot a nie wykonawcę składającego ofertę (zgodnie z wyrokami KIO nr; KIO 786/11, KIO 787/11, KIO 797/11, KIO 830/11, KIO 1008/11). W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazywać, że zastrzeżone informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa. Informacje te powinny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach