Przetargi.pl
Przebudowa Oddziału Ginekologii i Położnictwa blok „E” wraz z instalacjami wewnętrznymi wod-kan., c.o., wentylacją mechaniczną i klimatyzacją, instalacja gazów medycznych, instalacja elektryczną i teletechniczną, SSP i DSO Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lublinie

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 20718 Lublin, Al. Kraśnicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 374 655 , fax. 815 374 624
  • Data zamieszczenia: 2018-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Al. Kraśnicka 100
    20718 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 815 374 655, fax. 815 374 624
    REGON: 43101894000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.lublin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Oddziału Ginekologii i Położnictwa blok „E” wraz z instalacjami wewnętrznymi wod-kan., c.o., wentylacją mechaniczną i klimatyzacją, instalacja gazów medycznych, instalacja elektryczną i teletechniczną, SSP i DSO Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: przebudowa Oddziału Ginekologii i Położnictwa blok „E” wraz z instalacjami wewnętrznymi wod-kan., c.o., wentylacją mechaniczną i klimatyzacją, instalacją gazów medycznych, instalacją elektryczną i teletechniczną, SSP i DSO Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lublinie, realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 pod tytułem projektu: „Poprawa efektywności działalności wojewódzkich podmiotów leczniczych w obszarach potrzeb zdrowotnych mieszkańców województwa lubelskiego poprzez niezbędne, z punktu widzenia udzielania świadczeń zdrowotnych, prace remontowo – budowlane, w tym zakresie dostosowania infrastruktury do potrzeb osób starszych i niepełnosprawnych, a także wyposażenia w sprzęt medyczny.” 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ: 1) Projekty budowlane 2) Projekty wykonawcze 3) Informacja BIOZ 4) Decyzja pozwolenia na budowę nr 972/17 z dnia 12.09.2017r. 5) Przedmiary robót 6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Przedmiot zamówienia obejmuje uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego oraz doręczenie Zamawiającemu wszelkich pozwoleń, uzgodnień i decyzji warunkujących dopuszczenie inwestycji do użytkowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Planowana inwestycja realizowana będzie w obiekcie czynnym ze względu na konieczność działania z niezbędnymi instalacjami Oddziału Ginekologii i Położnictwa przez cały okres trwania robót budowlanych. W związku z tym podzielona będzie na etapy: Etap I – trzecie piętro oraz kondygnacja techniczna Etap II – drugie piętro Etap III – pierwsze piętro Etap IV – wysoki parter Etap V – niski parter Powyższy podział wynika z konieczności prowadzenia robót w obiekcie czynnym ze względu na pracę Oddziału Ginekologii i Położnictwa przez cały okres trwania robót budowlanych. W związku z tym należy wykonać na potrzeby budowy zewnętrzną klatkę schodową z wyciągiem, w taki sposób aby nie było kolizji z komunikacją wewnętrzną na Oddziale. Transport materiałów nie może odbywać się istniejącą klatką schodową. Komunikacja wykonana na potrzeby wykonawcy robót ma być bezwzględnie odseparowana od komunikacji pacjenta. W okresie realizacji wszystkich etapów zapewniona będzie możliwość prac na kondygnacjach technicznych, w tym na kondygnacji pod niskim parterem. Roboty związane z wykonaniem instalacji c.o. mają być wykonane w całym bloku „E” w okresie letnim oraz zakończone przed okresem grzewczym. Zobowiązuje się Wykonawcę robót do sporządzenia w ciągu pięciu dni od dnia podpisania umowy szczegółowego Harmonogramu rzeczowo-finansowego stanowiącego załącznik do umowy. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) obowiązującymi przepisami, w szczególności: a) ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.(Dz.U. z 2017 r. poz. 1332, ze zm.) b) rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. poz. 739); c) ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j.: Dz. U. z 2016r., poz. 1570, ze zm.); d) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t. j.: Dz. U. z 2015r., poz. 1422, ze zm.); 2) zasadami sztuki budowlanej i wiedzą techniczną, w tym w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową wskazaną w SIWZ, decyzją o pozwoleniu na budowę, polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz warunkami określonymi w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Roboty budowlane muszą być wykonane z materiałów posiadających certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub aprobatami technicznymi (zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane). 4. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy – kryterium w postępowaniu (z zastrzeżeniem, że okres rękojmi na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia wynosi 60 miesięcy) licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego, a w przypadku wyznaczenia w protokole odbioru końcowego terminu na usunięcie wad – od daty ich usunięcia. Szczegółowe warunki gwarancji zostały opisane w Karcie gwarancyjnej (zał. nr 1 do wzoru umowy). UWAGA: Jeśli w dokumentacji przetargowej (w tym – dokumentacji technicznej) wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji. Ponadto Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji stanowiącej załącznik do SIWZ, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. UWAGA: Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczony przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce jak i w innych krajach. W przypadku opisania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia poprzez odniesienie do norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego i Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty, dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ oraz w Karcie gwarancyjnej (zał. nr 1 do wzoru umowy). 7. Zaleca się, aby przed przygotowaniem i złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. Przeprowadzenie wizji lokalnej jest możliwe w dniach 20 kwietnia marca 2018 r i 25 kwietnia 2018 r o godzinie 11.00 – zainteresowanych prosimy o przyjście do pok. 105 Blok H w Siedzibie Zamawiającego. Osobą upoważnioną do kontaktów podczas wizji lokalnej jest mgr inż. Teresa Drzewiecka, tel. 81 537 41 02 .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 170 000,00 zł ( sto siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100zł) Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego wskazanego przez zamawiającego. 4. Termin ważności wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 5. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 2016r poz. 359). Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: PKO BP S.A. XVII DOKK. 52 1440 1101 0000 0000 0939 4028, tytuł przelewu: „Wadium - WSS SPZOZ.DZP. 382 / 19 /2018” UWAGA: Zamawiający zaleca, aby wykonawca przed złożeniem dyspozycji przelewu wadium upewnił się w swoim banku, czy wpłacone przez niego wadium dotrze na konto zamawiającego przed terminem składania ofert. Zamawiający informuje, iż w sytuacjach pilnych wykonawca może skorzystać z przelewu SORBNET, Ekspresowy. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach