Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg
- Adres: 38200 Jasło, ul. Lwowska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134 437 500 , fax. 134 468 322
- Data zamieszczenia: 2018-08-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny
ul. Lwowska 22
38200 Jasło, woj. podkarpackie
tel. 134 437 500, fax. 134 468 322
REGON: 37044448600000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej wraz z wewnętrznymi instalacjami, w tym wentylacji mechanicznej i gazów medycznych - II etap (budynek C), w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Modernizacja Szpitala Specjalistycznego w Jaśle”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ,,Przebudowa Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej wraz z wewnętrznymi instalacjami, w tym wentylacji mechanicznej i gazów medycznych - II etap budynek C ‘’ w zakresie: 1. Roboty konstrukcyjne i architektura 2. Instalacje wod.-kan. i c.w.u. 3. Instalacje centralnego ogrzewania i ciepła wentylacyjnego 4. Instalacje wentylacji i klimatyzacji 5. Instalacje gazów medycznych 6. Instalacje elektryczne wewnętrzne 7. Instalacje niskoprądowe i teletechniczne Wykonanie II Etapu wraz z niezbędnymi pracami budowlano-instalacyjnymi pozwalającymi na uruchomienie i prawidłowe funkcjonowanie Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej II Etapu. Projekt przebudowy oddziału zakłada etapowanie inwestycji na Etap I i Etap II. Zamawiający zmienia kolejność wykonania etapów i związku z powyższym należy wykonać również niezbędne prace z Etapu I konieczne do wykonania Etapu II . Wykonawca robót w ramach zakupu i dostawy urządzeń dostarcza: według kart wyposażenia 169-CHO-B-C-PW-IX-KI urządzenia niezbędne do zamontowania, ujęte w projektach branżowych tj.: maceratory do utylizacji naczyń jednorazowych oraz panele naścienne (nie należy uwzględniać myjki-dezynfektora). Zamawiający nie dopuszcza możliwości korzystania przez Wykonawcę z wind w budynkach. Zgodnie z art. 29 ust. 3a – ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga aby wszelkie czynności podejmowane przez Wykonawcę lub Podwykonawcę i związane z wykonywaniem robót ogólno-budowlanych w następującym zakresie: wod-kan, CO, wentylacja i klimatyzacja, gazy medyczne, elektryczne, teletechniczne, z wyłączeniem prac wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j.: Dz. U. z 2017, poz. 1332) -wykonywane były przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy). Zamawiający jest uprawniony, w trakcie całego okresu realizacji inwestycji, do weryfikacji formy zatrudnienia pracowników wykonawcy przy jej wykonywaniu. Wykonawca przed podpisaniem umowy i w trakcie jej realizacji będzie przedstawiał informację zawierającą liczbę zatrudnionych przez Wykonawcę. Sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań są określone w istotnych postanowieniach umowy – załącznik nr 3 do SIWZ Przedmiot zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/[produktów] ma charakter wyłącznie przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu umowy , wskazując oznaczenie konkretnego producenta(dostawcy) lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie przez Zamawiającego, która będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Tabele równoważności stanowią załącznik nr 6 oraz nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) wniesionym przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca składa powyższy dokument w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej (art.86 ust.5 ustawy). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku PSONI Koło w Jarosławiu przy ul. Zamkowej 3C w Jarosławiu
Dodano: 2024-05-17 - Budowa żłobko-przedszkola w miejscowości Chwałowice
Dodano: 2024-05-15 - Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
Dodano: 2024-05-14 - „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza”
Dodano: 2024-05-14 - Remont części pomieszczeń na poziomie +1, +2 i +4 oraz remont poszycia dachowego na budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12
Dodano: 2024-05-14 - ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA UTWORZENIU LABORATORIUM SIECI 5G W BUDYNKU PANS W KROŚNIE PRZY UL. WYSPIAŃSKIEGO 20
Dodano: 2024-05-14 - Zespół Szkół Architektoniczno-Budowlanych, ul. P. Skargi 3 – modernizacja budynku
Dodano: 2024-05-14 - Budowa chodników przy drogach wojewódzkich nr 897 na terenie Gminy Jaśliska
Dodano: 2024-05-13 - Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zagórz
Dodano: 2024-05-13 - Budowa i modernizacja dr. dojazdowej do gr. rolnych w obrębie Pysznica na dz. o nr ewid. 2483, 2507 Budowa i modernizacja dr. dojazdowej do gr. rolnych w obrębie Jastkowice na dz. o nr ewid. 3224/2
Dodano: 2024-05-09