Przetargi.pl
Przebudowa Oddziału Chemioterapii Dziennej, Pracowni Cytostatyków oraz Izby Przyjęć Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach

Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-101 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2789171, 2789172, 2789193, , fax. 032 2789197, 2789198
  • Data zamieszczenia: 2019-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
    ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
    44-101 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, fax. 032 2789197, 2789198
    REGON: 28836600028000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Oddziału Chemioterapii Dziennej, Pracowni Cytostatyków oraz Izby Przyjęć Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa Oddziału Chemioterapii Dziennej, Pracowni Cytostatyków oraz Izby Przyjęć Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym. 2. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje: 1) wykonanie kompletnej dokumentacji wykonawczej, w tym Projektu Budowlanego i kosztorysów inwestorskich, zwanej dalej „dokumentacją projektowo-kosztorysową", 2) wykonanie robót budowlano-instalacyjno-wykończeniowych oraz dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń dla poniższych zadań: a) zadanie nr 1: Przebudowa Izby Przyjęć, b) zadanie nr 2: Przebudowa pomieszczeń dawnej Przychodni Przyklinicznej na Oddział Chemioterapii Dziennej, c) zadanie nr 3: Przebudowa pomieszczeń dawnego Oddziału Chemioterapii Dziennej na Pracownię Cytostatyków, 3) opracowanie dokumentacji powykonawczej, na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ oraz SPECYFIKACJI ASORTYMENTOWO-CENOWEJ stanowiącej załączniki nr 3.1-3.3 do SIWZ. UWAGA! 1. W przypadku rozbieżności pomiędzy zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załącznikami rozstrzygające będą zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, formularza Oferta przetargowa, Specyfikacji asortymentowo-cenowych oraz Wzoru umowy przed zapisami Programu Funkcjonalno-Użytkowego. 2. Podczas realizacji przedmiotu zamówienia wszelkie uzgodnienia będą wymagały formy pisemnej. Szczególne warunki wykonania robót budowlanych: Roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie służby zdrowia, w czasie zwykłej codziennej pracy oddziałów szpitalnych. W związku z tym, Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac w sposób bezpieczny i jak najmniej uciążliwy dla pracowników, pacjentów i osób trzecich w porach uzgodnionych z Zamawiającym, stosując przy tym nie-zbędne zabezpieczenia. Prowadzone prace nie mogą zakłócać bieżącej działalności Zamawiającego: roboty szczególnie uciążliwe (hałas, pył) winny być prowadzone w dni robocze w godzinach od 15.00 do 21.00,w soboty od godziny 7.00 do godziny 21.00. Wykonawca będzie również zobowiązany do montażu zewnętrznej windy do transportu materiałów, a poruszanie się personelu Wykonawcy nie może utrudniać, ani zaburzyć normalnej komunikacji wewnątrzszpitalnej personelu, pacjentów oraz transportu wewnętrznego według ustalonych dróg czystych, brudnych i ewakuacyjnych. Ponadto aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie, oddziału w Gliwicach roboty budowlane muszą zostać wykonane w kolejnych etapach pozwalających na częściowe przekazywanie do użytkowania poszczególnych zadań w następującej kolejności: - zadanie nr 1: Przebudowa Izby Przyjęć, w czasie której należy zapewnić wygrodzenie pomieszczeń tymczasowych zapewniających ciągłość pracy dotychczas funkcjonującej Izby Przyjęć, - zadanie nr 2: Przebudowa pomieszczeń dawnej Przychodni Przyklinicznej na Oddział Chemioterapii Dziennej, - zadanie nr 3: Przebudowa pomieszczeń dawnego Oddziału Chemioterapii Dziennej na Pracownię Cytostatyków. Zamawiający wymaga, by w zakresie zadania nr 3 Wykonawca zaprojektował i wykonał zakres prac przewidzianych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym tak, by pomieszczenia spełniały wymagania określone w ustawie Prawo farmaceutyczne (t. j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 2211 ze zm.) oraz w prawach pokrewnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w kwocie 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na numer referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego, tj. DO/DZ-381-1-35/19. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t .j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek: ING Bank Śląski O/Gliwice 96 1050 1285 1000 0002 0211 3460 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, Zamawiający za prawidłowy termin jego wniesienia uznaje datę wpływu na konto Zamawiającego, a nie datę dokonania polecenia przelewu. 7. Zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię dokonania przelewu. 8. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiedni dokument w formie oryginału należy złożyć w osobnej kopercie zaadresowanej do Działu Finansowo-Księgowego za pośrednictwem Kancelarii Zamawiającego, natomiast kserokopię tego dokumentu zaleca się wpiąć do oferty. 9. Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Pzp. 10. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia musi obejmować, co najmniej cały okres związania z ofertą, o którym mowa w rozdziale XVII w ust. 1. 11. W przypadku przesunięcia terminu składania ofert należy uwzględnić nowy termin ważności wadium. W przypadku przedłużenia terminu związania ofertą, należy przedłużyć okres ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, należy wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą, nie dłuższy jednak niż 60 dni. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 12. Zwrot wadium odbywać się będzie zgodnie z zapisami zawartymi w art. 46 ustawy PZP. 13. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularze: 1) „Oferta Przetargowa” - załącznik nr 2 do SIWZ, 2) „Specyfikacje asortymentowo-cenowe” - załączniki nr 3.1-3.3 do SIWZ, 3) oświadczenie dot. przesłanek do wykluczenia – załącznik nr 4 do SIWZ, 4) oświadczenie dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 5 do SIWZ, 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego o oddaniu do dyspozycji Wykonawcy zasobów w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp – załącznik nr 8 do SIWZ, 6) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach