Przetargi.pl
„Przebudowa odcinka drogi gminnej nr G090328C od km 1+400 do km 2+070 i odcinka drogi gminnej G090329C od km 0+000 do km 0+280 łączącej Janowo i Wieszki w Gminie Nakło nad Notecią - obręb Wieszki”

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2018-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
    REGON: 092350895
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa odcinka drogi gminnej nr G090328C od km 1+400 do km 2+070 i odcinka drogi gminnej G090329C od km 0+000 do km 0+280 łączącej Janowo i Wieszki w Gminie Nakło nad Notecią - obręb Wieszki”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę odcinków dróg gminnych, polegającą na odbudowie nawierzchni zniszczonej w wyniku działania żywiołu, przy użyciu materiałów innych niż użytych pierwotnie. Zakres zamówienia realizowany zostanie w ramach pasa drogowego na długości 950 mb (droga G090328C od km 1+400 do km 2+070 oraz droga G090329C od km 0+000 do km 0+280, łączące Janowo i Wieszki). Inwestycja będzie dofinansowana z budżetu Państwa ze środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych. Zakres zadania: - nawierzchnia jezdni 4818 m2 , nawierzchnia wjazdów – 410 m2, nawierzchnia pobocza 1350 m2. Projekt branży drogowej przewiduje również: roboty przygotowawcze , zabezpieczenie urządzeń infrastruktury podziemnej, wykonanie zieleni, wykonanie stałej organizacji ruchu. Stan istniejący: Obszar objęty opracowaniem to odcinek pasa drogowego drogi gminnej o szerokości w zakresie 7,0 – 15,0 m. Zagospodarowanie terenu to: - jezdnia gruntowo – tłuczniowa o zmiennej o szerokości; - nieutwardzone wjazdy na przyległe posesje zabudowy rolniczej i mieszkaniowej; - linie i kable teletechniczne; linie i kable energetyczne; - wodociąg; - oświetlenie terenu; - gazociąg Warunki geotechniczne terenu pod obiekt określone zostały w załączonej opinii geotechnicznej. Przyjęte parametry techniczne: - Klasa drogi – D - Szerokość jezdni - 5,00 m + obustronne pobocza utwardzone o szerokości 0,75 m. (odc. 0,50 m) - Kategoria ruchu - KR - 1 Konstrukcja nawierzchni Jezdnia oraz wjazdy – bitumiczna – zgodnie z projektem; pobocze utwardzone – kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie – zgodnie z projektem. Odwodnienie Zachowany zostaje istniejący system powierzchniowego odwodnienia drogi poprzez projektowane pochylenia podłużne i poprzeczne na przyległy teren zielony na działce objętej opracowaniem. Roboty towarzyszące i ziemne Dla realizacji zadania koniecznym jest wykonanie prac towarzyszących polegających na: - plantowaniu przyległego terenu; - zabezpieczenie rurami dwudzielnymi kabli teletechnicznych i energetycznych. Ze względu na sieć gazową należy przed rozpoczęciem wykonywania robót ziemnych, wykonać przekopy kontrolne, w celu jednoznacznej jej lokalizacji – zgodnie z uzgodnieniami otrzymanymi od gestora sieci. UWAGA Koszty związane z przygotowywaniem i utrzymaniem czasowej organizacji ruchu na czas budowy, przygotowaniem kompletnego operatu kolaudacyjnego, organizacją, utrzymaniem i likwidacją bazy zaplecza budowy, utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, utrzymaniem placu budowy, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową nie wymienione w przedmiarach – należy ująć w kosztach ogólnych budowy. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np. gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania i utylizacja po stronie Wykonawcy). Wykonawca ma obowiązek z 14 – dniowym wyprzedzeniem, powiadomić poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu prac oraz wykonywać prace zgodnie z wydanymi warunkami od gestorów. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej dokumentacji powykonawczej polegającej na: wykonaniu robót pomiarowych dla inwentaryzacji powykonawczej wraz z wykonaniem mapy powykonawczej (papierowa + cyfrowa .dxf lub .dwg) i włączeniem jej do zasobów geodezyjnych odpowiedniej dla danej jednostki. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp ( załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy o Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 ppkt 3.1.1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 podpunkcie 3.1.1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 1. Na ofertę składają się : 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku; 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i Podwykonawców); 5) wypełniony/e załącznik/i Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy (jeżeli występują); 6) kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną, 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach