Przetargi.pl
Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Susiec - kolejne postępowanie

Gmina Susiec ogłasza przetarg

  • Adres: 22672 Susiec, ul. Tomaszowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 654 868 , fax. 846 654 893
  • Data zamieszczenia: 2017-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Susiec
    ul. Tomaszowska 2
    22672 Susiec, woj. lubelskie
    tel. 846 654 868, fax. 846 654 893
    REGON: 95036897700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsusiec.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Susiec - kolejne postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z: „Przebudową oczyszczalni ścieków w miejscowości Susiec” – kolejne postępowanie Dane techniczne obiektu: Obiekt istniejący będący przedmiotem przebudowy to budynek techniczny parterowy, podpiwniczony. Bryła budynku w formie prostopadłościanu na planie prostokąta kryta dachem dwuspadowym, od strony południowej znajdują się komory reakcji 2 linii SBR-OT o łącznej przepustowości na dobę 305 m3. Główne obiekty oczyszczalni stanowią: - budynek socjalno techniczny, - budynek techniczny, - dwa reaktory biologiczne typu SBR, - zbiornik ścieków dowożonych, - pompownia główna, - zbiornik wyrównawczy, - staw stabilizacyjny, - wiaty magazynowe, - rurociągi technologiczne, - komora pomiarowa, - ciągi pieszo jezdne. Przebudowę oczyszczalni ścieków należy przeprowadzić przy czynnej oczyszczalni ścieków, koszty utrudnień spowodowanych pracami w takich warunkach należy wliczyć w cenę oferty. Zakres przebudowy obejmuje wykonanie: A. Cześć budowlana: - robót przygotowawczych, - robot remontowych. B. Cześć technologiczna: 1. Montaż nowej automatycznej stacji przyjmowania ścieków dowożonych. 2.Przepompownia główna. –wymianę istniejących pomp zatapialnych, - wymianę zasuw nożowych i kołnierzowych , - wymianę zaworów zwrotnych kulowych i kołnierzowych, - wykonanie rurociągów technologicznych ze stali kwasoodpornej, - montaż kraty koszowej przeciwprądowej, 3. Budynek techniczny. Część nadziemna: - wymiana zestawu hydroforowego do podnoszenia ciśnienia o parametrach dostosowanych do pracy sitopiaskownika, - wymianę istniejącego zespołu przygotowania polielektrolitu na automatyczny zespół przygotowania polielektrolitu z proszku i emulsji, - wymianę śrubowej pompy osadu ( z napędem przystosowanym do falownika), - montaż szafki do sterowania wydajnością pompy osadowej ( z zabudowanym falownikiem potencjometrem), - wymiana przenośnika ślimakowego osadu, - wymiana motoreduktora do zagęszczacza dla prasy, - wymiana motoreduktora do bębna prasy, - wymiana zespołu kontroli ciśnienia powietrza, - wymiana instalacji osadu wraz z ulgą wykonaną z rur ze stali kwasoodpornej, - wykonanie nowej instalacji polielektrolitu, - wymiana dwóch dmuchaw, - wymiana instalacji doprowadzającej powietrze do reaktorów z rur ze stali kwasoodpornej, - montaż przepustnic miedzy kołnierzowych z napędem elektrycznym oraz ręcznym, - montaż Zasów nożowych , kołnierzowych z napędem ręcznym, - wykonanie rurociągów technolo0gicznych ze stali nierdzewnej. Komora rozdziału. – montaż zasuw nożowych, kołnierzowych, - montaż zaworów zwrotnych kulowych, kołnierzowych, - montaż przepływomierza elektromagnetycznego,- wykonanie rurociągów technologicznych ze stali kwasoodpornej. Komora zagęszczania grawitacyjnego. – wymiana pompy zatapialnej osadu, - wykonanie rurociągów technologicznych ze stali kwasoodpornej, - wykonanie obejścia-ulgi, - wykonanie kolumny wlotowej osadu ze stali kwasoodpornej, - wykonanie przelewu wód nadosadowych ze stali kwasoodpornej, - wykonanie włazu na zawiasach z uszczelnienie oraz zamkiem ze stali kwasoodpornej. 4. Zbiornik wyrównawczy. –wymiana pomp zatapialnych ścieków, - wymiana mieszadła na mieszadło średnio obrotowe, - wykonanie rurociągów technologicznych ze stali kwasoodpornej. 5. Komory reakcji (SBR1, SBR2, SBR3, SBR4). – montaż pomp zatapialnych osadu, - montaż systemu napowietrzania drobnopęcherzykowego opartego na dyfuzorach dla czterech linii, - montaż dekantera statycznego wyposażanego w dwie krawędzie przelewowe ze stali kwasoodpornej, - montaż zespołu kolumn wlotowych ze stali kwasoodpornej, - wykonanie rurociągów technologicznych ze stali kwasoodpornej, - wykonanie przelewu wód nadosadowych ze stali kwasoodpornej, - montaż zasuw kołnierzowych, miękko uszczelnionych. 6.Komora pomiarowa. - wymiana przepływomierza elektromagnetycznego, -montaż zasuw kołnierzowych miękko uszczelnionych, - wykonanie rurociągów technologicznych ze stali kwasoodpornej. 7. Instalacja dozowania reagentów PIX. – zbiornik (dwupłaszczyznowy) na PIX wykonany z tworzywa sztucznego o pojemności 0,60 m3 x 2, - przewody technologiczne poliuretanowe 8x1 mm, 8. Rurociągi technologiczne. Rurociągi technologiczne należy wykonać zgodnie z częścią rysunkową opracowania. Łączenie rurociągów należy wykonać metoda spawania TIG. Łączenie urządzeń oraz armatury wykonać za pośrednictwem za pośrednictwem kołnierzy ze stali kwasoodpornej z użyciem śrub, podkładek oraz nakrętek ze stali kwasoodpornej. 9. Wyposażenie dodatkowe. - dostawa urządzeń pomiarowych, - dostawa urządzenia wysokociśnieniowego do drenażu i przepychania kanalizacji, zamontowanego na przyczepie transportowej 1– osiowej, - dostawa przyczepy dwuosiowej z wywrotem trójstronnym. C. Roboty sanitarne. 1.Wykonanie nowej instalacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej. 2.Wykonanie nowej instalacji grawitacyjnej. 3.Wykonanie wodnej instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji ciepła technologicznego wraz z montażem grzejników oraz kondensacyjnego kotła gazowego. 4. Wykonanie instalacji gazowej. D. Instalacje AKPiA. 1. Ułożenie nowych kabli zasilających do nowoprojektowanych rozdzielnic. 2.Ułożenie kabli sygnałowych oraz sterowniczych do urządzeń automatyki. 3.Ułożenie kabli sygnałowych do sond pomiarowych znajdujących się w węzłach technologicznych na terenie oczyszczalni. 4. Montaż nowej rozdzielnicy głównej AKPiA. 5. Montaż rozdzielić obiektowych dla wybranych węzłów technologicznych. 6.System monitoringu i wizualizacji pracy obiektu. E. Instalacje elektryczne. 1. Linie kablowe zewnętrzne i wewnętrzne (WLZ), układanie korytek. 2.Instalacje oświetleniowe, gniazd wtykowych i technologicznych. 3.Instalacja połączeń wyrównawczych i odgromowych (remont). 4.Próby montażowe. F. Dokonanie rozruchu technologicznego oczyszczalni ścieków. 2. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w przedmiarach robót, projektach budowlano-wykonawczych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SIWZ oraz Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót. Podstawą wyceny robót jest przedmiar robót. Projekt budowlany i STWiORB stanowią materiał pomocniczy do wyceny robót. 3. Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 4. Parametry /cechy/ właściwości dotyczące równoważności niektórych wyrobów (mieszadło średnioobrotowe, pompy osadowe, pompa tranzytowa w zbiorniku buforowym, pompa ścieków w pompowni głównej, system napowietrzania, dmuchawy w obudowie dźwiękochłonnej) określone są w załączniku nr 12 do SIWZ – tabela równoważności. 5. Dodatkowe opisy przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 13 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252127-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 20 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku udziału poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty dotyczące grup kapitałowych (art. 24 ust. 1 plt. 23), Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy) ,samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającemu oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 pzp) wg. załącznika nr 6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. 2.Dokumenty dotyczące innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega: 2.1.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt 6.1. a i b SIWZ. 2.2.Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych zobowiązany jest złożyć do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. 2.3.Wykonawca zamiast wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ może przedstawić inny dokument, który pozwoli Zamawiającemu ocenić, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz pozwoli Zamawiającemu ocenić, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów i który określa w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2.4. Zamawiający wymaga, by Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożył w odniesieniu do tych podmiotów, dokumenty wymienione w pkt. 6.2.3. SIWZ, na wezwanie Zamawiającego dokonane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Dokumenty dotyczące podwykonawcy: 3.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 6.1. b SIWZ. 3.2.Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. 4.Dokumenty, które składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 4.1.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie z pkt 6.1. a i b składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4.2.Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie zobowiązany do złożenia dokumentów dotyczących tego Wykonawcy, wymaganych w pkt.6.2.3. SIWZ na wezwanie Zamawiającego dokonane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Wykonawcy dołączają do oferty pełnomocnictwo wskazujące, czy pełnomocnik uprawniony jest do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z pełnomocnikiem tym będzie prowadzona wszelka korespondencja wiążąca dla wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach