Przetargi.pl
Przebudowa oczyszczalni ścieków w Lubochni Dworskiej poprzez budowę suszarni osadów na terenie oczyszczalni ścieków w ramach projektu „Budowa i rozbudowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Emilianów, Olszowiec, Nowy Olszowiec, Jasień, Dąbrowa, przebudowa oczyszczalni ścieków w Lubochni Dworskiej poprzez budowę suszarni osadu na terenie oczyszczalni ścieków oraz nadbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Dąbrowa”

Gmina Lubochnia ogłasza przetarg

  • Adres: 97217 Lubochnia, ul. Tomaszowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 103 510 , fax. 447 103 022
  • Data zamieszczenia: 2019-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubochnia
    ul. Tomaszowska 9
    97217 Lubochnia, woj. łódzkie
    tel. 447 103 510, fax. 447 103 022
    REGON: 59064814900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubochnia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa oczyszczalni ścieków w Lubochni Dworskiej poprzez budowę suszarni osadów na terenie oczyszczalni ścieków w ramach projektu „Budowa i rozbudowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Emilianów, Olszowiec, Nowy Olszowiec, Jasień, Dąbrowa, przebudowa oczyszczalni ścieków w Lubochni Dworskiej poprzez budowę suszarni osadu na terenie oczyszczalni ścieków oraz nadbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Dąbrowa”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn Przebudowa oczyszczalni ścieków w Lubochni Dworskiej poprzez budowę suszarni osadów na terenie oczyszczalni ścieków w ramach projektu „Budowa i rozbudowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Emilianów, Olszowiec, Nowy Olszowiec, Jasień, Dąbrowa, przebudowa oczyszczalni ścieków w Lubochni Dworskiej poprzez budowę suszarni osadu na terenie oczyszczalni ścieków oraz nadbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Dąbrowa” 2. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę suszarni słonecznej mechanicznie odwodnionych osadów ściekowych o wydajności 900 Mg/rok i następujących parametrach: - wymiary dwunawowej hali suszarniczej w obrysie zewnętrznym – 2 x 12m x 46m, - wysokość hal w szczycie nie mniej niż 6m, - minimalna powierzchnia całkowita suszarni – 1 104 m2, - minimalna efektywna powierzchnia suszenia – 904 m2, - powierzchnia terenu pod budowę – ok. 2 250 m2. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 1) Wykonania projektu budowlano – wykonawczego wraz z projektem technologii w 5 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej z uwzględnieniem wymagań zawartych w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. 2018 poz. 1202 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. (Dz.U. 2012 poz. 462 ze zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, w składzie którego należy uwzględnić: a) zaktualizowaną w terenie mapę do celów projektowych b) projekt zagospodarowania terenu c) projekty branżowe d) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (bioz) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. (Dz. U. Nr. 120, poz. 1126), 2) Sporządzenia przedmiaru robót z nazwami i kodami według wspólnego słownika zamówień CPV (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004r. (Dz. U. Nr 202, poz.2072) w 2 egz. + 1 w wersji elektronicznej w formacie PDF i w programie NORMA lub innym kosztorysowym, 3) Sporządzenia kosztorysu inwestorskiego w 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF i w programie NORMA lub innym lub innym kosztorysowym, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (Dz. U. z 2004r. Nr. 130, poz. 1389 z późn. zm.), 4) Opracowania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 (Dz. U. z2013r. poz. 1129) w 2 egz. + 1 w formie elektronicznej, 5) Opracowanie wniosku i uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego/warunków zabudowy na działki nie objęte miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego 6) Wykonanie dokumentacji geotechnicznej posadowienia budynków wraz z jej zatwierdzeniem 7) Uzyskania warunków technicznych, niezbędnych uzgodnień technicznych i formalno-prawnych i zatwierdzeń dokumentacji 8) Opracowanie wniosku z załącznikami dla decyzji wodno-prawnej w zakresie zmian wynikających z planowanej inwestycji wraz z uzyskaniem decyzji wodno-prawnej w związku ze zmianami wynikającymi z inwestycji budowy suszarni ( jeżeli dotyczy) 9) Wykonanie niezbędnych badań terenowych 10) Wykonanie projektu organizacji robót 3 egz. 11) Uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę 12) Przygotowania terenu pod inwestycję. 13) Wykonania robót budowlanych na podstawie opracowanych projektów. 14) Opracowania instrukcji pożarowej budynku ( jeżeli dotyczy) 15) Opracowanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej budynku i przyłączy 16) Opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej ( jeżeli dotyczy) 17) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie 18) Gmina posiada ostateczną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach 4. Dokumentacja projektowo – kosztorysowa musi być opracowana w sposób zgodny z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami w tym techniczno – budowlanymi i ochrony środowiska. 5. Dokumentacja projektowo – kosztorysowa nie może przedmiotu zamówienia opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfikacja przedmiotu zamówienia lub nie można tego opisywać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważnie” lub inne równoważne wyrazy. 3.1. Zaproponowane do dokumentacji projektowo-kosztorysowej urządzenia nie mogą być urządzeniami prototypowymi i muszą być dostatecznie dobrze sprawdzone w praktyce eksploatacyjnej, co oznacza, że Wykonawca musi wykazać na etapie projektowania na podstawie pism referencyjnych podpisanych przez eksploratorów oczyszczalni ścieków, że zostały uprzednio zastosowane w co najmniej 2 różnych słonecznych suszarniach osadów o różnych Zamawiających, gdzie przepracowały w sposób należyty przez okres co najmniej 3 lat. Dodatkowo Wykonawca przedstawi pełne dane teleadresowe użytkownika obiektu i dane osoby do kontaktu, a także umożliwi Zamawiającemu w uzgodnieniu z użytkownikiem suszarni przeprowadzenie wizji lokalnej i praktyczną weryfikację proponowanych urządzeń. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 8 do SIWZ – Program funkcjonalno-użytkowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74232000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 40 000,00 PLN (słownie: czterdziestu tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Bank Pekao S.A. Nr: 52 1240 5804 1111 0010 6174 1576 z adnotacją „Wadium - numer sprawy RI.1.271.Pzp.2019"). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r poz. 1804, z 2015 r. poz. 978, 1240, z 2016 r poz. 64). Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał wykonawca składa wraz z ofertą w tej samej kopercie ale (jako oddzielny dokument nie spięty z ofertą) pozwalający na jego zwrot bez dekompletowania oferty. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – zał. nr 1 do SIWZ b)Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują). c)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. d) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach