Gmina Nowe Miasteczko ogłasza przetarg
- Adres: 67124 Nowe Miasteczko, ul. Rynek
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 888 154 , fax. 683 888 461
- Data zamieszczenia: 2018-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe Miasteczko
ul. Rynek 2
67124 Nowe Miasteczko, woj. lubuskie
tel. 683 888 154, fax. 683 888 461
REGON: 97077034000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowemiasteczko.pl/BIP
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa oczyszczalni ścieków w aglomeracji Nowe Miasteczko - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie : - przebudowy, rozbudowy i rozruchu oczyszczalni ścieków w Gminie Nowe Miasteczko bez wstrzymywania procesów oczyszczalni - realizującej procesy mechanicznego, biologicznego i chemicznego oczyszczania ścieków. Przebudowy należy dokonać zgodnie z dokumentami: • koncepcją przebudowy oczyszczalni ścieków, • programem funkcjonalno – użytkowym, • decyzją o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, • decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji, • tabelą równoważności użytych materiałów i urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w koncepcji przebudowy oczyszczalni oraz w programie funkcjonalno – użytecznym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 70.000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, b)kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie z postanowieniami pkt 13 SIWZ, c)dokumenty osoby wskazanej w ofercie na stanowisko kierownika budowy: -potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień oraz przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, -oświadczenie o przyjęciu obowiązków kierownika budowy, -oświadczenie o sporządzeniu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia jeżeli jest wymagany d) harmonogram rzeczowo-finansowy, opracowany w oparciu o kosztorys ofertowy. Harmonogram winien być wykonany w rozbiciu miesięcznym, uwzględniający terminy i zakresy poszczególnych etapów oraz uzyskać zatwierdzenie zamawiającego. Harmonogram zostanie uszczegółowiony po wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z kosztorysami ofertowymi – szczegółowymi.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną