Przetargi.pl
Przebudowa obiektu sportowego w ZSZ Sztygarka

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2956700 , fax. 032 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2009-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2956700, fax. 032 2625032, 2956700
    REGON: 00051575000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa obiektu sportowego w ZSZ Sztygarka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji obiektu sportowego w ZSZ Sztygarka w Dąbrowie Górniczej. W zakres prac wchodzi: - wykonanie technologii basenu - okładzin basenu, plaży, hali basenowej wraz z ławkami i przeszkleniami wewnętrznymi, - wyburzenie istniejących schodów prowadzących z balkonu nad basenem na plażę basenu, - dostosowanie układu ścianek działowych do przebudowywanych sanitariatów oraz szatni basenu, - wymiana drzwi wewnętrznych, wykonanie nowych otworów pod drzwi, - wymiana wszystkich warstw podposadzkowych i posadzek, - wymiana urządzeń technologii wody basenowej, - wykonanie konstrukcji wzmacniającej dach - nowych słupów stalowych wraz ze stalowymi belkami oraz zabezpieczenie istniejącej konstrukcji szkieletowej, -wymiana instalacji sanitarnych oraz elektrycznych, - montaż elementów wyposażenia basenu, - wymiana instalacji wod. - kan., - wykonanie wentylacji podbasenia, pomieszczeń technologicznych oraz hallu - wykonanie drenażu opaskowego, W chwili obecnej budynek ZSZ Sztygarka jest po termomodernizacji - dlatego planowane roboty nie będą ingerowały w ściany budynku. Przewidywane prace modernizacyjne nie wprowadzają zmian w bryle budynku. Pozostaje istniejący układ okien, instalacja c.o. oraz wentylacja hali basenowej wraz z łazienkami i szatniami. Powierzchnia zabudowy - 749 m2, Powierzchnia użytkowa - 1 494 m2, Kubatura - 6 921 m3. Zamówienie będzie realizowane na podstawie: - specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - postanowień zawartych w treści przyszłej umowy, - przedmiarów robót, - specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, - projektów budowlanych i wykonawczych Wykonawca na własny koszt w okresie realizacji umowy ubezpieczy i zapewni ciągłość ubezpieczenia w zakresie ubezpieczenia wszystkich ryzyk budowy i montażu (CAR/EAR) na warunkach opartych na tzw.standardzie monachijskim w zakresie sekcji I, przy zastosowaniu zakresu oraz warunków standardowo stosowanych na polskim rynku ubezpieczeniowym - na kwotę nie mniejszą niż wartość umowy. Ubezpieczonymi będą Zamawiający, Wykonawca oraz Podwykonawcy i Poddostawcy lub ich przedstawiciele, którym wykonanie umowy powierzają. W przypadku, gdy wydłużenie okresu realizacji umowy nastąpi z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, koszt wszystkich koniecznych ubezpieczeń ponosi Wykonawca. Dokument potwierdzający zawarcie ubezpieczenia zostanie niezwłocznie dostarczony Zamawiającemu, jednak nie później niż przed przekazaniem placu budowy. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli rękojmi na okres 1 roku oraz gwarancji na okres nie krótszy niż 3 lata licząc od daty odbioru końcowego. Na zabudowane urządzenia posiadające gwarancję producenta Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani wnieść wadium zgodnie z art. 45 ust.1 Ustawy w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń, wykazów i dokumentów opisanych w pkt. 11 SIWZ wg formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w punkcie 10 SIWZ Wykonawca winien przedłożyć następujące dokumenty: 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Upoważnienie do podpisywania ofert i występowania w przetargu w imieniu wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów. Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające szczegółowy zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną /w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej notarialnie/. 1.2 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Wzór wykazu - (ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ ) - wskazana data podpisania oświadczenia. 1.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4 Wykaz wykonanych robót budowlanych (minimum jedna) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy należy przedstawić wykaz robót wykonanych w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wzór wykazu- (ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ) - wskazana data podpisania wykazu. Przez robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć robotę budowlaną obejmującą budowę, przebudowę lub rozbudowę obiektu sportowego wraz z basenem i technologią wody basenowej lub budowę, przebudowę lub rozbudowę basenu wraz z technologią wody basenowej o wartości min. 2 000 000,00 zł brutto, której należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzednich Zamawiających. Jeżeli zakres robót przedstawionych w wykazie jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie podać wartość robót odpowiadających zakresowi przedmiotu zamówienia. 1.5 Dokumenty (np. referencja) potwierdzające, że roboty budowlane, o których mowa w pkt. 1.4. zostały wykonane należycie. 1.6 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wzór wykazu - (ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ) - wskazana data podpisania dokumentu. Wymagane załączenie kserokopii uprawnień budowlanych do kierowania robotami w poniższych specjalnościach techniczno-budowlanych: - konstrukcyjno budowlanej, instalacyjno-inżynieryjnej obejmującej sieci kanalizacyjne i instalacje sanitarne, instalacje elektryczne z potwierdzeniem przynależności do właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego - min. 1 osoba w każdej branży. Dopuszczalne jest posiadanie więcej niż jednego uprawnienia przez jedną osobę. 1.7 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, za zgodą innych podmiotów (ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ ) - wskazana data podpisania oświadczenia. 1.8 Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, tj. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł. 2. Ponadto do oferty należy dołączyć: 2.1. Kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną, polegającą na obliczeniu wartości kosztorysowej robót objętych przedmiarem jako sumy iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót i ich cen jednostkowych bez podatku od towarów i usług. Podstawy wyceny podane w przedmiarze robót nie są obligatoryjne i należy traktować je poglądowo. Opis pozycji w kosztorysie ofertowym winien zawierać opis pozycji przedmiarowych wykonanych ściśle na podstawie załączonych przedmiarów Zamawiającego. Wskazane jest załączenie zbiorczego zestawienia kosztorysów z podaniem wartości poszczególnych kosztorysów. Suma zestawienia powinna równać się cenie ofertowej. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. W przypadku zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych wymagana jest pisemna zgoda Projektanta. Zgoda winna być dostarczona Zamawiającemu równocześnie z ofertą. Cenę ofertową (netto, VAT, brutto) należy podawać do dwóch miejsc po przecinku. 2.2. Formularz ofertowy - zawierający wycenę robót plus podatek VAT - zgodny z obowiązującymi przepisami - wskazana data podpisania oferty (ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ ). Ponadto Zamawiający wymaga podania danych wyjściowych do kosztorysowania, tj.: - stawki robocizny kosztorysowej Rg = .............. zł - wskaźnika narzutów kosztów pośrednich Kp = .............. % liczony od R+S - wskaźnika narzutów zysku Zysk = .............. % liczony od R+S+Kp - wskaźnika narzutów kosztów zakupu Kz = ...............% liczonych od M 2.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania: 2.3.1. wymagane w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje w przetargu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2.3.2. wymagane w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy także spółki cywilnej), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2.4. Potwierdzenie wniesienia wadium. Uwagi: 1. Złożone dokumenty winny być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 2. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną /dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń/ wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 11.1.1. oraz 11.1.3. SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 3.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert. 3.2 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3 Uwag, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w pkt. 3.1 oraz 3.2 Uwag stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach