Przetargi.pl
Przebudowa obiektu mostowego nad linią kolejową w ciągu ul. Zubrzyckiego w Ustce

Gmina Miasto Ustka ogłasza przetarg

  • Adres: 76270 Ustka, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 154 300 , fax. 598 152 900
  • Data zamieszczenia: 2017-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ustka
    ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3
    76270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 598 154 300, fax. 598 152 900
    REGON: 52387300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa obiektu mostowego nad linią kolejową w ciągu ul. Zubrzyckiego w Ustce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa obiektu mostowego nad linią kolejową w ciągu drogi gminnej nr 100051G na działce nr 888 w ciągu ul. Zubrzyckiego w Ustce. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. wykonanie robót obejmujących: a) roboty przygotowawcze, b) wycinka drzew, c) prace rozbiórkowe, d) roboty ziemne i fundamentowanie, e) układanie prefabrykatów, f) prace zbrojarskie, g) betonowanie, h) wykonanie murów oporowych, i) wykonanie nawierzchni, j) wykonanie odwodnienia, k) wykonanie elementów wyposażenia, l) próbne obciążenie obiektu, m) prace porządkowe; 2.2. wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz jego wprowadzenie: a) projekt musi uwzględniać objazd do Lędowa przez Uroczysko oraz musi być wprowadzony przed rozpoczęciem robót budowlanych (obejmuje organizację ruchu na drogach: krajowej, wojewódzkiej i gminnych), b) tymczasowa organizacja ruchu musi być uzgodniona i wprowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami; 2.3. wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej (wraz z powykonawczą dokumentacją geodezyjną); 2.4. założenie książki obiektu mostowego wraz z dokonaniem wpisów; 2.5. uzyskanie na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego. 3. Podstawowe parametry obiektu: 3.1. szerokość pasów ruchu: 2x3,0 m, 3.2. szerokość chodnika: 2,00 m, 3.3. całkowita szerokość 10,65 m, 3.4. długość w świetle pomiędzy ścianami 9,50 m, 3.5.długość całkowita konstrukcji obiektu 31,0 m. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki nr 8 i 9 do SIWZ. 5. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. 6. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące prace: 7.1. przygotowawcze, 7.2. wycinkę drzew, 7.3. rozbiórkowe, 7.4. ziemne i fundamentowe, 7.5. układanie prefabrykatów, 7.6. zbrojarskie, 7.7. związane z betonowaniem, 7.8. związane z wykonaniem murów oporowych, 7.9. związane z wykonaniem nawierzchni, 7.10. związane z wykonaniem odwodnienia, 7.11. związane z wykonaniem elementów wyposażenia, 7.12. próbne obciążenie obiektu, 7.13. prace porządkowe, 7.14. wykonanie tymczasowej organizacji ruchu, 7.15. związane wykonaniem dokumentacji powykonawczej, 7.16. związane z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie oraz wszelkie czynności towarzyszące powyższym pracom wskazane w STWIORB stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ, niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 8. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221120-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 25 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ustce 98 9315 0004 0000 6712 2000 0030 z adnotacją „Wadium – przetarg nieograniczony na: „Przebudowę obiektu mostowego nad linią kolejową w ciągu ul. Zubrzyckiego w Ustce”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach