Przetargi.pl
„Przebudowa obiektów infrastruktury kulturalnej w gminie Drawno w formule zaprojektuj i wybuduj”

GMINA DRAWNO ogłasza przetarg

  • Adres: 73-220 Drawno, ul. Kościelna 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 957382031 , fax. 957682505
  • Data zamieszczenia: 2023-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA DRAWNO
    ul. Kościelna 3
    73-220 Drawno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 957382031, fax. 957682505
    REGON: 210967001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa obiektów infrastruktury kulturalnej w gminie Drawno w formule zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I:Przebudowa świetlicy wiejskiej w Kiełpinie, Gmina Drawno w zakresie:• wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie zgłoszenia/pozwolenia na budowę;• przebudowa, rozbudowa budynku (o pomieszczenie gospodarcze - kotłownie). Wykonawca w dokumentacji zobowiązany jest uwzględnić możliwość rozbudowy na zewnątrz lub zaprojektowania wewnątrz obiektu pomieszczenia technicznego – kotłowni o powierzchni 4,5 do 5,0 m2;• przebudowa wejścia do budynku z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych wraz z wyposażeniem w pochwyty ze stali nierdzewnej;• wymiana pokrycia dachu wraz z częściową (do 40%) wymianą konstrukcji drewnianej i przebudową kominów. Dach o pokryciu z dachówki ceramicznej lub betonowej o kolorystyce do uzgodnienia z Zamawiającym. Powierzchnia dachu nad świetlicą – 210 m2 (105 x 2). Zakłada się również wymianę drewnianych elementów konstrukcji dachu do 40 %;• ocieplenie elewacji budynku i wyprawy tynkarskie, ścian zewnętrznych budynku w części świetlicy wiejskiej. Powierzchnia ocieplenia ścian zewnętrznych 138 m2.• wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (okna małe 2 szt. na strychu, 2 szt. drzwi wewnętrznych). Wielkość drzwi dostosowana dla osób niepełnosprawnych;• montaż źródła ciepła i instalacji c.o., Piec na pellet z pełnym wyposażeniem oraz instalacja centralnego ogrzewania w pomieszczeniach świetlicy wiejskiej. (Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego źródła ciepła bardziej ekologicznego do zaproponowania przez projektantów i uwzględnieniu jako źródła zamiennego);• wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej wraz z wymianą opraw oświetleniowych na LED w ilości 12 szt.;• montaż odnawialnych źródeł energii tj. instalacji fotowoltaicznej, która zapewni pokrycie co najmniej w 50% zapotrzebowania tego obiektu na energię elektryczną;• roboty budowlane wewnątrz obiektu łącznie z przebudową toalety i dostosowanie dla osób niepełnosprawnych. Rozbiórka kominka, wymiana płytek ceramicznych na podłogach w pomieszczeniach sali głównej, kuchni, łazienki i korytarza. Wymiana płytek ściennych w kuchni i toalecie, podwieszenie sufitów i docieplenie stropu.W ramach zadania planuje się również wyposażenie świetlicy wiejskiej w: - szafę suwaną na szerokość ściany w sali głównej o wymiarach 590 cm x 80 cm na wysokość pomieszczenia;- stoły do sali głównej 8 sztuk;- krzesła drewniane z obiciem (materiał do uzgodnienia z Zamawiającym) w ilości 48 szt.;-biurko i krzesło obrotowe.Szczegółowy opis części nr 1 zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.1. do SWZ Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Załącznik nr 2 do PFU przedmiar robót załączono w celach poglądowych. Podstawą do sporządzenia oferty cenowej jest opis w PFU oraz wizja terenowa.Część II: Przebudowa świetlicy wiejskiej w Brzezinach, Gmina Drawno w zakresie:• wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie zgłoszenia/pozwolenia na budowę;• ocieplenie elewacji budynku i wyprawy tynkarskie wraz z przebudową otworu okiennego;• izolacja fundamentów wraz z przebudową wejścia i zadaszenia do części podpiwniczonej;• wymiana okien wraz z parapetami;• wymiana obróbek blacharskich, podbitki, rynien na lukarnach i rur spustowych;• przebudowa wejścia głównego do budynku z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych;• wymiana źródła ciepła na ekologiczny oraz zbiornika na ciepłą wodę użytkową.;• wymiana oświetlenia wewnętrznego na LED;• montaż odnawialnych źródeł energii tj. instalacji fotowoltaicznej, która zapewni pokrycie co najmniej w 50% zapotrzebowania tego obiektu na energię elektryczną;• roboty budowlane wewnątrz obiektu (wymiana płytek ceramicznych na posadce w ciągu komunikacyjnym i częściowo w sali głównej i pomieszczeniu komputerowym, malowanie ścian, montaż schodów strychowych. Szczegółowy opis części nr 2 zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.2. Progra-mie Funkcjonalno-Użytkowym. Załącznik nr 2 do PFU przedmiar robót załączono w celach poglądowych. Podstawą do sporządzenia oferty cenowej jest opis w PFU oraz wizja terenowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie zł: trzy tysiące zł 00/100)- dla danej części zadania.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Zachodniopomorski Bank Spółdzielczy Oddział w Drawnie nr rachunku: 35 8359 0005 0031 4279 9000 0004 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: PIOŚ.271.1.2023.MP” - część …. zamówienia”. Wadium można wnieść osobno dla każdej z części (zadania) lub łącznie, oznaczając to w tytule przelewu.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji /poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy Pzp.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1.zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:co najmniej jedną robotę budowlaną, która:-polegała na przebudowie, rozbudowie, budowy budynku mieszkalnego lub budynku użyteczności publicznej;-miała wartość minimum 100 000,00 zł brutto.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówieniai skierują do jego realizacji:a) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budo-wy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić wartość oraz zakres robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.2) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.3) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r, poz. 2351 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.4) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) lit. a) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 z późn.zm. ), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samo-dzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz.1646 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 z późn.zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach