Przetargi.pl
Przebudowa nieruchomości zabudowanej przy ulicy Grunwaldzkiej na potrzeby Opolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Opolu

Izba Administracji Skarbowej w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-057 Opole, ul. Ozimska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 454 00 67/70 , fax. 77 456 43 13
  • Data zamieszczenia: 2018-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Opolu
    ul. Ozimska 19
    45-057 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 454 00 67/70, fax. 77 456 43 13
    REGON: 001022920
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-opolu/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-eur

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nieruchomości zabudowanej przy ulicy Grunwaldzkiej na potrzeby Opolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji prowadzonej pod nazwą „Przebudowa nieruchomości zabudowanej przy ulicy Grunwaldzkiej na potrzeby Opolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Opolu”. 2. Pełen zakres robót przewidziany do wykonania opisany jest w sposób jednoznaczny i wyczerpujący za pomocą dokumentacji projektowej, w tym specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, z uwzględnieniem wymagań i okoliczności mogących mieć wpływ na sporządzenie oferty. Dokumentacja projektowa została udostępniona jako załącznik nr 1. 3. Wszelkie inne uregulowania, związane z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia oraz obowiązkami Zamawiającego i Wykonawcy, zawarte są w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 11 do SIWZ. 4. Lokalizacja jednostki Zamawiającego, której dotyczy przedmiot zamówienia: ul. Grunwaldzka 42 dz. nr 59 k.m.45 jedn. ewid. Opole, obręb Opole-0103 5. Budynek znajduje się w gminnej ewidencji zabytków pod numerem 610, ochroną objęta jest elewacja budynku. 6. Realizacja zadania prowadzona będzie w oparciu o decyzję Prezydenta Miasta Opola nr 596/16 z dnia 29.09.2016r. o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę (nr UAB.6740.579.2016.WK) oraz w oparciu o decyzję zamienną Prezydenta Miasta Opola nr 112/18 z dnia 02.02.2018r. o zmianie pozwolenia na budowę (nr UAB.6740.1105.2017.WK). 7. Przedmiot zamówienia opisują kody CPV określone dalej. 8. Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego i wymaganiami Zamawiającego zawartymi w załącznikach do niniejszej SIWZ. 9. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, jak np. katalogach czy stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 10. W dokumentacji niniejszego projektu są używane zamiennie określenia Inwestor=Zamawiający, które na potrzeby procesu przetargowego należy rozumieć równoznacznie. 11. W związku ze zmianami organizacyjnymi dokonanymi ustawą z dnia 16 listopada 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz.U. z 2016r. poz. 1948 z późn. zm.) Izba Administracji Skarbowej w Opolu wstąpiła w prawa i obowiązki Izby Celnej w Opolu. Mając na uwadze powyższe wszelkie zapisy w dokumentacji technicznej odnoszące się do Izby Celnej w Opolu lub Urzędu Celnego w Opolu należy traktować jako zobowiązania dotyczące Izby Administracji Skarbowej w Opolu a dla potrzeb Opolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Opolu. 12. Zamawiający umożliwia przeprowadzenie, przed upływem terminu składania ofert, wizji lokalnej w celu wcześniejszego sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, zakresem i warunkami wykonania robót. Zamawiający pozostawia do decyzji Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Przeprowadzenie wizji lokalnej może odbyć się po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. Zainteresowany Wykonawca zobowiązany będzie przesłać z minimum jednodniowym wyprzedzeniem proponowany termin przeprowadzenia wizji lokalnej oraz wykaz osób (imię i nazwisko), które mają wziąć udział w wizji faksem lub w formie elektronicznej. Zamawiający jednocześnie wskazuje, że wizja lokalna nie jest obowiązkowa i jej odbycie nie jest warunkiem złożenia oferty. 13. Zamawiający określa wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 917 z późn. zm.). 2) Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub jego podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę pracowników fizycznych wykonujących bezpośrednio roboty budowlane oraz roboty instalacyjne. Uwaga: Wymóg nie dotyczy osób wykonujących wolne zawody, w tym kierowników budowy i kierowników robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu – wyłącznie przelewem – na rachunek bankowy Izby Administracji Skarbowej w Opolu: nr 20 1010 1401 0013 3913 9120 0000 z dopiskiem: „Wadium – Robota budowlana – Przebudowa na OUCS Grunwaldzka” 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna: 1) składa się wraz z ofertą w oryginale w siedzibie Zamawiającego (zaleca się dołączyć do oferty gwarancję lub poręczenie w następujący sposób: kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem trwale złączyć z ofertą natomiast oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w taki sposób aby była możliwość jego zwrócenia bez dekompletowania oferty); 2) z treści dokumentu powinien jednoznacznie wynikać przedmiot zamówienia, którego dotyczy wadium; 3) powinno obejmować cały okres związania ofertą toteż termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą; 4) powinno zawierać zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do bezwarunkowej wypłaty całej kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności. Wadium nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Pzp w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 4. Wadium, bez względu na formę, należy wnieść w terminie do dnia i godziny składania ofert. 5. W przypadku wadium wniesionym w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy należy uwzględnić czas niezbędny do zaksięgowania przelewu - wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich Wykonawców składających ofertę lub na pełnomocnika ustanowionego zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy oraz zawierać: nazwę dającego gwarancję (Wykonawcę), beneficjenta (Zamawiającego), gwaranta (bank/inst. ubezpieczająca), kwotę gwarancji równą kwocie wadium. 7. Nie wniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium jeżeli zajdą przesłanki określone w art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach