Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 95050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 422 111 173 , fax. 422 111 168
- Data zamieszczenia: 2018-07-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Zgierska 2
95050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie
tel. 422 111 173, fax. 422 111 168
REGON: 52564200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konstantynow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa nawierzchni ulicy Jesiennej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni ulicy Jesiennej w Konstantynowie Łódzkim. Przebudową objęto pas ulicy Jesiennej (dz. nr 60/1 i 29/5 obręb K-10 i 116, obręb K-7) o szer. 5,0 m z poboczami 2 x 0,5 m. W pasie działki znajduje się: wodociąg, linia kablowa teletechniczna i energetyczne. Projektuje się uzupełnienie nierówności istniejącej nawierzchni tłucznia z ubiciem (na podsypce cementowo-piaskowej Rm=2,5 MPa), skropienie emulsją asfaltową, ułożenie nawierzchni asfaltowej - warstwa wiążąca i ścieralna wraz z wykonaniem poboczy z destruktu. Dla remontowanej nawierzchni przyjęto konstrukcję o następujących warstwach: - 4 cm nawierzchnia ścieralna bitumiczna, - 4 cm nawierzchnia wiążąca bitumiczna, - 15 cm podbudowa z tłucznia kamiennego – istniejąca, projektowana na części rozbudowywanej - 12 cm warstwa odcinająca z piasku – istniejąca, projektowana na części rozbudowywanej ze stabilizacją cementem do Rm 2,5 MPA - 3-8 cm wykonanie poboczy z destruktu Grunt na którym zostaną ułożone nawierzchnie musi posiadać wskaźnik zagęszczenia równy 1,0. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 IDW do SIWZ) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 2) Dokumenty i oświadczenia, jakie musi zawierać Oferta 1. Prawidłowo wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 1 IDW do SIWZ. 2. Oświadczenia wymienione w pkt. 1.1. i 1.2 lit. B Części II SIWZ. 3. Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 4. Oświadczenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – Wykonawca może zamieścić niniejsze oświadczenie w formularzu ofertowym lub też w odrębnym dokumencie. 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę – jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów. 6. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych RODO, sporządzone z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 8 IDW do SIWZ. 7. Pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – Wykonawcy zobowiązani są złożyć stosowane pełnomocnictwo (stanowiące oświadczenie każdego z podmiotów) wystawione zgodnie z dyspozycją zawartą w pkt 7.15, 7.16, Części I SIWZ. 8. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia obowiązują następujące zasady składania dokumentów: a) każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi wraz z ofertą złożyć oświadczenia wymienione w pkt 1.1 - 1.2 lit. B Części II SIWZ, b) każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1.3, 2.1 oraz 2.2 lit. B Części II SIWZ, c) wszystkie dokumenty Wykonawców mogących wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia muszą wchodzić w skład danej oferty i być złożone łącznie, d) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, taki Wykonawca będzie zobowiązany przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego do złożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, e) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone powyżej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i rozbudowa odcinka drogi powiatowej nr DP 3500E na terenie Gminy Rząśnia
Dodano: 2024-02-27 - Bieżące utrzymanie dróg, ciągów pieszych i rowerowych oraz oznakowania pionowego dróg będących w zarządzie Gminy Bełchatów
Dodano: 2024-02-06 - Modernizacja dróg gminnych nr 105107 E i 105119 E w miejscowości Krępa
Dodano: 2024-01-18 - Rozbudowa ul. Żytniej w Ksawerowie
Dodano: 2023-12-18 - Budowa parkingu
Dodano: 2023-12-14 - Budowa parkingu
Dodano: 2023-11-06 - Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej wraz z ciągiem pieszym i rowerowym w Gminie Tuszyn - etap III
Dodano: 2023-10-23 - Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 118304E w miejscowości Dobrosław na działce 325 dł. 930m.
Dodano: 2023-09-20 - Remont drogi powiatowej nr 4535E na odcinku od km 0+272 do km 1+005 w m. Chojny.
Dodano: 2023-09-19 - Remont drogi gminnej w miejscowości Gawrony.
Dodano: 2023-09-13