Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni na wybranych odcinkach dróg powiatowych

Gmina Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 7605200 , fax. 32 7605280
  • Data zamieszczenia: 2016-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie
    ul. Jana Pawła II 10 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 7605200, fax. 32 7605280
    REGON: 27625545300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni na wybranych odcinkach dróg powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa nawierzchni na wybranych odcinkach dróg powiatowych. Realizacja zamówienia obejmuje wymianę nawierzchni asfaltowej ulic oraz częściową wymianę nawierzchni chodników, miejsc parkingowych i krawężników na niżej wymienionych odcinkach ulic: -ul. Oświęcimska: odcinek od budynku nr 6 do ulicy Bytkowskiej, -ul. Westerplatte: odcinek od skrzyżowania z ulicami: Bytkowska, Watoły i Niepodległości do skrzyżowania z ulicami: Kopalniana i Wieczorka, -ul. Cmentarna: odcinek od ul. Obwodowej do skrzyżowania ulic: Powstańców, Mysłowicka, Kilińskiego włącznie, -ul. Mysłowicka: odcinek od skrzyżowania ulic: Powstańców, Mysłowicka i Kilińskiego do budynku nr 18 oraz od budynku nr 30 do granicy miasta z Katowicami, -ul. Michałkowicka: odcinek od cmentarza do skrzyżowania z ulicami: E. Orzeszkowej i Wyzwolenia, -ul. E. Orzeszkowej, -ul. Krucza: od ulicy Chopina do skrzyżowania z ulicą Pawią. 2. Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy przedłożenia, w terminie do dwóch tygodni od dnia podpisania umowy, Projektu tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót, uzgodnionego i zatwierdzonego przez zarządcę drogi oraz Harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Przedmiar robót (Dodatek nr 9 do SIWZ), - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Dodatek nr 10 do SIWZ) - Plany sytuacyjne z zakresem robót do wykonania (Dodatek nr 11 do SIWZ). 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 5. Na roboty będące przedmiotem zamówienia wybrany Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres zgodny z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia. 6. W okresie gwarancyjnym wybrany Wykonawca będzie zobowiązany uczestniczyć na każde wezwanie Zamawiającego i przy jego udziale w przeglądach gwarancyjnych oraz do niezwłocznego przystąpienia do usuwania stwierdzonych wad, w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od momentu ich stwierdzenia i doręczenia Wykonawcy wezwania do ich usunięcia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 130 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości: 80 000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. 2014r. poz. 1804 z późn. zm.). 4. Ustala się następujące sposoby wniesienia wadium: a) wadium w formie pieniężnej - należy wnieść przelewem lub przekazem na rachunek bankowy Urzędu Miasta nr 59 1050 1214 1000 0023 6886 0587, dokonany skutecznie przed upływem terminu składania ofert, b) wadium w formie niepieniężnej - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć do kasy Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie czynnej od poniedziałku do piątku w godzinach: -kasa przy ul.Jana Pawła II czynna w poniedziałki w godz. 7:00-17:00, od wtorku do czwartku w godz. 8:00 - 16:00, w piątki w godz.8:00 - 14:00; -kasa przy ul. Michałkowickiej 105 czynna w poniedziałki w godz. 7:00-14:30 oraz 15:00-17:00, od wtorku do czwartku w godz. 8:00-14:30 oraz 15:00-16:00, w piątki w godz. 8:00-12:30 oraz 13:00-14:00, lub złożyć wraz z ofertą, jako oddzielny dokument (dokumentu wadium nie należy spinać trwale z ofertą). 5. Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać zapis: Wadium w postępowaniu nr ZP.rp.9.2016 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.msiemianowicesl.finn.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach