Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni drogowych Osiedla Pawełki - etap I

Gmina Szczuczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 19-230 Szczuczyn, Plac 1000-lecia 23
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 273 50 80 , fax. 86 273 50 81
  • Data zamieszczenia: 2014-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczuczyn
    Plac 1000-lecia 23 23
    19-230 Szczuczyn, woj. podlaskie
    tel. 86 273 50 80, fax. 86 273 50 81
    REGON: 45066976600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.szczuczyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni drogowych Osiedla Pawełki - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa: 1) ul. Księży Pijarów P0-P3 - ulica klasy D (dojazdowa) Rozwiązania sytuacyjne: Na odcinku km 0+000 - 0+169,44 zaprojektowano jezdnię o nawierzchni szerokości 6,00 m z obustronnymi chodnikami szerokości 2,00 m przyległymi do jezdni. Na końcu projektowanej jezdni zaprojektowano plac do zawracania o wymiarach 16,25x11,88 m. Plac do zawracania połączono z ul. Pawełki ciągiem pieszo-jezdnym szerokości 5,0 m. Początek projektowanej ulicy przyjęto w osi projektowanej nawierzchni ul. Królowej Marysieńki (km rob. 0+000), a koniec w osi projektowanej nawierzchni bitumicznej ul. Pawełki (km rob. 0+242,58). W planie zaprojektowano 2 załamania trasy o kątach zwrotu 2,9323grad i 3,8229grad. Załamanie drugie wyokrąglono łukiem kołowym o promieniu R=250,0 m. Ulicę tą włączono do ul. Królowej Marysieńki i ul. Pawełki wjazdem bramowym ze skosami krawężników 2,0x2,0 m. Omawiane rozwiązania pokazano na planie sytuacyjnym. Rozwiązania wysokościowe: niweletę drogi zaprojektowano w taki sposób, aby w jak najmniejszym stopniu zmienić sposób obsługi przyległych posesji oraz zapewnić jej płynność i właściwe odprowadzenie wód opadowych. Płynność niwelety uzyskano przez nadanie jej spadków podłużnych od 0,313% do 1,392%, gwarantujących prawidłowe odwodnienie jezdni. Zaprojektowano 3 załamania niwelety (1 wklęsłe i 2 wypukłe), z których jedno (wklęsłe) wyokrąglono łukiem kołowym o promieniu R=1200,0m. Projektowane spadki podłużne i parametry łuków kołowych podano na rys. nr P-4 Profil podłużny. Przekroje normalne: Na odcinku od ul. Królowej Marysieńki do końca zabudowy jednorodzinnej (km 0+003,00 - 0+169,44) zaprojektowano ulicę o następującym przekroju normalnym: - przekrój poprzeczny - uliczny, - szerokość jezdni - 6,00 m, - szerokość chodników - prawostronny - 2,0 m - lewostronny - 2,50 m (do ogrodzeń posesji), - spadek poprzeczny jezdni- 2% (daszkowy), - spadek poprzeczny chodników - 2% (do jezdni), Na pozostałym odcinku km 0+169,44 - 0+239,58 zaprojektowano ciąg pieszo-jezdny szerokości 5,0 m. Konstrukcja nawierzchni jezdni: - kostka betonowa wibroprasowana - gr. 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa - gr. 5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102 - grub. 20 cm, Nawierzchnię ciągu pieszo-jezdnego i jezdni należy ograniczyć krawężnikiem betonowym typu lekkiego (15x30 cm) na ławie betonowej z oporem. 2) ul. Królowej Marysieńki M0-M2 - ulica klasy D (dojazdowa) Rozwiązania sytuacyjne: początek projektowanej ulicy przyjęto w osi projektowanej nawierzchni ul. Szpitalnej (km rob. 0+000), a koniec w osi projektowanej nawierzchni bitumicznej ul. Pawełki (km rob. 0+217,99). W planie zaprojektowano 1 załamanie trasy o kącie zwrotu 0,6568grad. Załamanie to nie wymaga wyokrąglenia łukiem kołowym. Linie krawężników na skrzyżowaniu z ul. Pawełki wyokrąglono łukami kołowymi o promieniach R=9,0m i R=6,0m. Omawiane rozwiązania pokazano na planie sytuacyjnym. Rozwiązania wysokościowe: niweletę drogi zaprojektowano w taki sposób, aby w jak najmniejszym stopniu zmienić sposób obsługi przyległych posesji oraz zapewnić jej płynność i właściwe odprowadzenie wód opadowych. Płynność niwelety uzyskano przez nadanie jej spadków podłużnych od 0,797% do 1,860%, gwarantujących prawidłowe odwodnienie jezdni. Zaprojektowano 2 załamania niwelety (wypukłe), które wyokrąglono łukami kołowymi o promieniach R=1500,0 m i R=1200,0m. Projektowane spadki podłużne i parametry łuków kołowych podano na rys. nr M-4/1 Profil podłużny. Przekroje normalne: na odcinku od skrzyżowania z ul. Szpitalną do skrzyżowania z ul. Osiedle Pawełki (1) (km 0+003,00 - 0+094,49) zaprojektowano ciąg pieszo-jezdny szerokości 5,0 m. Na ciągu pieszo-jezdnym zaprojektowano 2 wyspowe progi zwalniające. Na pozostałym odcinku km 0+098,49 - 0+205,33 zaprojektowano jezdnię następującym przekroju normalnym: - przekrój poprzeczny - uliczny, - szerokość jezdni - 5,50 m, - szerokość chodnika - 1,50 m - chodnik lewostronny oddzielony od jezdni pasem zieleni szer. 2,00 m, - spadek poprzeczny jezdni- 2% (daszkowy), - spadek poprzeczny chodnika i zieleńca - 2% (do jezdni), Konstrukcja nawierzchni jezdni: - ciąg pieszo-jezdny (km 0+000 - 0+098,00) - kostka betonowa wibroprasowana - gr. 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa - gr. 3 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102 - grub. 15 cm, - warstwa z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 Mpa grub. 10 cm. - ulica (km 0+098,00 - 0+206,00) - kostka betonowa wibroprasowana - gr. 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa - gr. 3 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102 - grub. 15 cm, - warstwa z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 Mpa grub. 15 cm. Nawierzchnię ciągu pieszo-jezdnego i jezdni należy ograniczyć krawężnikiem betonowym typu lekkiego (15x30 cm) na ławie betonowej z oporem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót/prac do wykonania zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz elementy, które podane są do uwzględnienia przy obliczaniu ceny oferty w rozdziale XII niniejszej specyfikacji. Dokumentacja na podstawie której należy wykonać przedmiot zamówienia opracowana jest przez Firmę: Przedsiębiorstwo Projektowo - Inwestycyjne DOMINO Waldemar Paprocki, Krzysztof Zwornicki, ul. Al. Legionów 131, 18-400 Łomża. Stanowi ona załącznik do specyfikacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 10.000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr: 25 8768 0003 0000 0202 2000 0130 Urzędu Miejskiego w Szczuczynie. Musi ono znaleźć się na w/w rachunku przed terminem określonym w Rozdziale XI pkt. 1 ppkt 2 (odnosi się to do daty i godziny wpływu na rachunek UM). 6. Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. Zamawiający będzie uprawniony do żądania dokonania wpłaty wadium na jego konto w terminie 30 dni od daty dostarczenia pisemnego żądania zapłaty, zawierającego oświadczenie sporządzone na podstawie art. 46 ustawy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 w/w ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana : 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Wykonawcy biorący udział w przetargu otrzymują zwrot wadium na warunkach określonych w art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu winien podać nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.szczuczyn.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach