Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni drogi powiatowej nr 3227D w Jaszkowej Dolnej na długości 1,2 km

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, Objazdowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748680180 , fax. 748680190
  • Data zamieszczenia: 2018-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Objazdowa 20
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 748680180, fax. 748680190
    REGON: 890723858
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.bip.klodzko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni drogi powiatowej nr 3227D w Jaszkowej Dolnej na długości 1,2 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zadania nadana przez Zamawiającego: „Przebudowa nawierzchni drogi powiatowej nr 3227D w Jaszkowej Dolnej na długości 1,2 km”. 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego są: roboty budowlane 3. Zakres prac, obejmuje: • ścinanie i uzupełnianie poboczy kruszywem łamanym lub frezowiną, grubości średniej 15 cm, na szerokości 50 cm wraz z uzupełnieniem, plantowaniem i odpowiednim zagęszczeniem na całości odcinka; • mechaniczne wykonanie koryta głębokości 20 cm wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża oraz z wywozem urobku do 3 km; • wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa górna gr. 20 cm na zjazdach i poszerzeniach oraz w chodnikach; • frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno - jezdnia, grubości średniej 5 cm z wywozem urobku na odległość do 1 km wraz z opłatą za składowanie lub utylizację nadwyżki urobku. na całości odcinka jezdni; • nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca i wyrównawcza, beton asfaltowy 0-16 mm grubości 4 cm; • nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna, beton asfaltowy 0-11 mm grubości 4 cm; • wykonanie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej; • wykonanie obrzeży betonowych 8x30 cm na posypce cementowo-piaskowej; • wykonanie ławy z oporem pod krawężniki i obrzeża z betonu b15; • wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm, szarej na podsypce cementowo piaskowej; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz szczegółowe warunki wykonania robót określają: załącznik nr 1 do SIWZ - część rysunkowa, załącznik nr 2 do SIWZ - SST i załącznik nr 4 do SIWZ - kosztorys ofertowy. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego i nie będą powodować konieczności przeprojektowania dokumentacji projektowej. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zatrudniał, we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: 1) kierowców/operatorów: samochodów ciężarowych, koparek, ładowarek, frezarek, ścinarek poboczy, równiarek do profilowania, walców drogowych, rozkładarek mas bitumicznych, pił mechanicznych, młotów pneumatycznych, zagęszczarek, wiertnic, ubijarek, płyt wibracyjnych, itp. 2) wykonujące prace brukarskie, zbrojeniowe, fundamentowe, montażowe, itp.; 3) osoby czyszczące jezdnie; Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone szczegółowo w załączniku nr 8 do SIWZ - wzór umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Wymagalny minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 2) wypełniony kosztorys ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 3) wypełnione oświadczenie własne wykonawcy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo złożone w oryginale lub po-świadczona notarialnie kopia do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik; 5) w przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiają osobnego dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jednakże uprawnienia do reprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólników ma wynikać z samej umowy spółki cywilnej dołączonej do oferty;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach