Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 1013L Rogoźnica – Żerocin w m. Szachy od km 6+520 do km 7+465 odc. długości 0,945 km.

Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21500 Biała Podlaska, ul. Sidorska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 431 909 , fax. 833 437 975
  • Data zamieszczenia: 2017-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej
    ul. Sidorska
    21500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 833 431 909, fax. 833 437 975
    REGON: 3023874100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 1013L Rogoźnica – Żerocin w m. Szachy od km 6+520 do km 7+465 odc. długości 0,945 km.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 1013L Rogoźnica – Żerocin w m. Szachy od km 6+520 do km 7+465 odc. długości 0,945 km. Zakres robót obejmuje m.in.: roboty przygotowawcze, wzmocnienie istniejącej konstrukcji nawierzchni w technologii mas bitumicznych, korektę profilu podłużnego w celu odwodnienia jezdni, roboty wykończeniowe. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót określa dokumentacja techniczna Załącznik Nr 4 do SIWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – Załącznik Nr 5 do SIWZ. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa projekt umowy Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 6. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 260 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). 7. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu wykonujących roboty związane z wykonaniem robót przygotowawczych, rozbiórkowych, robót ziemnych, przepustów, warstw konstrukcyjnych jezdni (z wyłączeniem osób samodzielnie wykonujących daną czynność w ramach jednoosobowej działalności gospodarczej tzw. „samo zatrudnienie”). 8. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącej załącznik Nr 3 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a)sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b)uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c)rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 9. Podwykonawstwo: Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. b) Zamawiający żąda, wskazania przez Wykonawcę w ofercie („Formularzu Oferta” ) - załącznik Nr 1 do SIWZ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. c) pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone we wzorze umowy. 10. Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty wynosi 36 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru ostatecznego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie wydłużając okres minimalny o dodatkowe 12 miesięcy. Będzie to uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w części XIV. niniejszej SIWZ. Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. 11. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) opracowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami i zatwierdzeniem przez zarządzającego ruchem, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 2) utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach