Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni dróg wewnętrznych na terenie dawnego POM-u ul. Krzywa w Ziemnicach dz. nr 596/1 i 596/3.

Gmina Kunice ogłasza przetarg

  • Adres: 59216 Kunice, ul. Gwarna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 575 322 , fax. 768 575 482
  • Data zamieszczenia: 2017-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kunice
    ul. Gwarna 1
    59216 Kunice, woj. dolnośląskie
    tel. 768 575 322, fax. 768 575 482
    REGON: 39064747500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni dróg wewnętrznych na terenie dawnego POM-u ul. Krzywa w Ziemnicach dz. nr 596/1 i 596/3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w nw. zakresie: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni jezdni ulicy Krzywej w Ziemnicach odcinek AE. Długość odcinka 146,68 mb, szerokość 6,00 m, nawierzchnia z kostki betonowej szarej o grubości 10 cm. 1.2 W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: 1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,147 km b) przepusty na kablach elektrycznych – 8 mb c) rozebranie nawierzchni z trylinki o gr. 15 cm – 1094 m2 d) rozebranie krawężników betonowych 15x30 – 56 m e) załadunek gruzu koparko ładowarką – 166,62 m3 f) wywiezienie gruzu na 10 km – 166,62 m3 2) Koryto jezdni i chodników: a) roboty ziemne wykonane koparkami z transportem urobku na 10 km – 437,6 m3 b) składowanie ziemi na składowisku odpadów – 437,6 m3 3) Elementy ciągów jezdnych i chodników: a) ława pod krawężniki z oporem – 21,172 m3 b) krawężniki betonowe najazdowe 15x22 na podsypce piaskowej – 316 mb c) krawężniki betonowe – dodatek za ustawienie na łukach – 69,08 mb d) ława pod ściek betonowa zwykła - 3,6 m3 c) ścieki uliczne z czterech rzędów kostki betonowej – 60 mb 4) Podbudowa: a) warstwa wzmacniająca grunt z geowłókniny szer. 4,0 m – 1352,00 m2 b) stabilizacja podłoża mieszanką cementowo piaskową o gr 15 cm – 1094 m2 c) podbudowa z kruszywa łamanego o gr. 25 cm – 1094 m2 5) Nawierzchnia: a) nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej – 1094 mb 6) Odwodnienie: a) likwidacja istniejącego wpustu wraz z wywozem i utylizacją gruzu – 2 szt. b) studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm – 2 szt. c) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych – 1 szt. Warunki szczegółowe przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca, zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502 z późn. zm) osoby wykonujące następujące czynności: - pracowników niższego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania i realizacji robót budowlanych, - pracowników fizycznych, wykonujących w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia czynności w zakresie: a) robót ziemnych, porządkowych i wykończeniowych, b) robót konstrukcyjnych nawierzchni dróg, zjazdów, chodników, Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233225-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną