Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w Gminie Węgliniec

Gmina Węgliniec ogłasza przetarg

  • Adres: 59940 Węgliniec, ul. Sikorskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 77 11 435 , fax. 075 77 12 551
  • Data zamieszczenia: 2018-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgliniec
    ul. Sikorskiego 3
    59940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 77 11 435, fax. 075 77 12 551
    REGON: 23082141100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w Gminie Węgliniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE NR 1 – Przebudowa drogi gminnej – ul. Nadrzeczna w Ruszowie - działka nr 858 – etap II z dokumentacji technicznej 1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej – ul. Nadrzeczna w Ruszowie - działka nr 858- etap II z dokumentacji technicznej, zgodnie z: 1. dokumentacją zawierającą: a) Dokumentację techniczną b) Przedmiar robót, który jest dokumentem wtórnym do projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zadania. 2. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót 2) Zakres robót obejmuje m.in.: a) roboty przygotowawcze - odtworzenie trasy i punktów wyjściowych przy liniowych robotach ziemnych (drogi) w terenie równinnym + operat powykonawczy; b) podbudowy – profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie grubość warstwy po zagęszczeniu 10-15 cm; c) nawierzchnie - wykonanie nawierzchni pobocza z tłucznia kamiennego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie grubość warstwy po zagęszczeniu 10-15 cm wraz z warstwą klinującą z kruszywa łamanego 0/5mm, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S gr. 5 cm ZADANIE NR 2 – Przebudowa drogi gminnej – ul. Polna w Ruszowie - działka nr 1013/1 1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej ul. Polna w Ruszowie - działka nr 1013/1, zgodnie z: 1. dokumentacją zawierającą: a) Dokumentację techniczną b) Przedmiar robót, który jest dokumentem wtórnym do projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zadania. 2. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót 2) Zakres robót obejmuje m.in.: a) roboty przygotowawcze - odtworzenie trasy i punktów wyjściowych przy liniowych robotach ziemnych (drogi) w terenie równinnym + operat powykonawczy; b) podbudowy – korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie grubość warstwy po zagęszczeniu 10-15 cm, wykonanie warstwy wzmacniającej z gruntu stabilizowanego cementem; c) nawierzchnie - wykonanie nawierzchni pobocza z tłucznia kamiennego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie grubość warstwy po zagęszczeniu 10-15 cm wraz z warstwa klinującą z kruszywa łamanego 0/5mm, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W gr. 4 cm, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm ZADANIE NR 3 – Przebudowa drogi gminnej w Piasecznej - działki nr 490/1, 377/1, 377/2 – etap II z dokumentacji technicznej 1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w Piasecznej - działki nr 490/1, 377/1, 377/2 - etap II z dokumentacji technicznej, zgodnie z: 1. dokumentacją zawierającą: a) Dokumentację techniczną b) Przedmiar robót, który jest dokumentem wtórnym do projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zadania. 2. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót 2) Zakres robót obejmuje m.in.: a) roboty przygotowawcze - odtworzenie trasy i punktów wyjściowych przy liniowych robotach ziemnych (drogi) w terenie równinnym + operat powykonawczy; b) podbudowy – profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie grubość warstwy po zagęszczeniu 10-15 cm; c) nawierzchnie - wykonanie nawierzchni pobocza z tłucznia kamiennego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie grubość warstwy po zagęszczeniu 10-15 cm wraz z warstwą klinującą z kruszywa łamanego 0/5mm, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S gr. 5 cm ZADANIE NR 4 – Przebudowa drogi gminnej – ul. Drzymały w Starym Węglińcu - działki nr 783, 784, 786, 790 – etap II z dokumentacji technicznej 1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej ul. Drzymały w Starym Węglińcu - działki nr 783, 784, 786, 790 – etap II z dokumentacji technicznej, zgodnie z: 1. dokumentacją zawierającą: a) Dokumentację techniczną b) Przedmiar robót, który jest dokumentem wtórnym do projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zadania. 2. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót 2) Zakres robót obejmuje m.in.: a) roboty przygotowawcze - odtworzenie trasy i punktów wyjściowych przy liniowych robotach ziemnych (drogi) w terenie równinnym + operat powykonawczy; b) podbudowy – profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie grubość warstwy po zagęszczeniu 10-15 cm; c) nawierzchnie - wykonanie nawierzchni pobocza z tłucznia kamiennego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie grubość warstwy po zagęszczeniu 10-15 cm wraz z warstwą klinującą z kruszywa łamanego 0/5mm; wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S gr. 5 cm ZADANIE NR 5 – Utwardzenie placu – dojazd do oczyszczalni w Zielonce - działka nr 1482/34 1) Przedmiotem zamówienia jest Utwardzenie placu – dojazd do oczyszczalni w Zielonce - działka nr 1482/34, zgodnie z: 1. dokumentacją zawierającą: a) Dokumentację techniczną b) Przedmiar robót, który jest dokumentem wtórnym do projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zadania. 2. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót 2) Zakres robót obejmuje m.in.: a) roboty przygotowawcze - odtworzenie trasy i punktów wyjściowych przy liniowych robotach ziemnych (drogi) w terenie równinnym + operat powykonawczy; b) podbudowy – profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie grubość warstwy po zagęszczeniu 10-15 cm; c) nawierzchnie - wykonanie nawierzchni pobocza z tłucznia kamiennego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie grubość warstwy po zagęszczeniu 10-15 cm wraz z warstwą klinującą z kruszywa łamanego 0/5mm, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S gr. 5 cm 4.Rozwiązania równoważne a) W przypadku, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostaną znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, oznacza to, że Zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. b) W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym; c) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane zostały wskazania dotyczące określonej marki, znaku towarowego, producenta, dostawcy, materiałów lub norm, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp oznacza to, że Zamawiający użył powyższych określeń jako przykładowych i pomocniczych. d) Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów. e) Wykonawca, który zaproponuje urządzenia, instalacje, materiały oraz inne elementy jako równoważne, zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą „Opisu oferowanych rozwiązań równoważnych” oraz stosownych dokumentów. Treść tych dokumentów powinna być na tyle szczegółowa i jednoznaczna, aby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących tych parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego rozwiązania są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne rozwiązania muszą posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji oraz posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. f) Materiały zastosowane przez Wykonawcę przy wykonywaniu robót muszą być nowe i nieużywane, odpowiadać wymaganiom norm i przepisów wymienionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, posiadać wymagane polskimi przepisami atesty i certyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty bezpieczeństwa. g) Jeżeli w dokumentacji projektowej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. 5. Podwykonawstwo a) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania nazw (firm) tych podwykonawców, zgodnie z treścią formularza Nr 1 do SIWZ. W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. b) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. c) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt. 11 ustawy Pzp, zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Formularz Nr 6 do SIWZ. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przez wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy), osób wykonujących czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych w zakresie dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności. 3) W terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy wykonawca złoży zamawiającemu oświadczenie, zawierające informację o zatrudnionych osobach, o czasie trwania umowy oraz czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby. 4) postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym Formularz Nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy - Formularz Nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty i jej załączników, zgodnie z zapisami pkt 12 ppkt. 2-3 rozdziału XIV SIWZ, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach