Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni dróg gminnych (etap I - postępowanie II)

Gmina Blizanów ogłasza przetarg

  • Adres: 62814 Blizanów, Blizanów
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 75 11 066 , fax. 62 76 41 113
  • Data zamieszczenia: 2018-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Blizanów
    Blizanów 52
    62814 Blizanów, woj. wielkopolskie
    tel. 62 75 11 066, fax. 62 76 41 113
    REGON: 25085553500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wokiss.pl/blizanow/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni dróg gminnych (etap I - postępowanie II)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni dróg gminnych (etap I - postępowanie II) z podziałem na zadania częściowe: Zadanie częściowe nr 1: Przebudowa ul. H. Sienkiewicza i J. Kochanowskiego w m. Pruszków na odcinku 400mb; Zadanie częściowe nr 2: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Piotrów (osiedle) na odcinku 150mb; Zadanie częściowe nr 3: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Piotrów (przy przedszkolu) na odcinku 195mb; Zadanie częściowe nr 4: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 674143P w m. Pamięcin od drogi 442 do Żegocina na odcinku 400mb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich zadań częściowych zawarty jest w: - dokumentacji projektowej, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 7 do SIWZ, 5) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 6) Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (składane w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 22a ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach