Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni bitumicznych dróg leśnych wywozowych w Leśnictwie Dziechcinka, Beskidek i Zapowiedź.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła ogłasza przetarg

  • Adres: 43460 Wisła, ul. Czarne
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 552 426 , fax. 338 551 160
  • Data zamieszczenia: 2018-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła
    ul. Czarne 6
    43460 Wisła, woj. śląskie
    tel. 338 552 426, fax. 338 551 160
    REGON: 7100193200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wisla.katowice.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca odpowiedzialności prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni bitumicznych dróg leśnych wywozowych w Leśnictwie Dziechcinka, Beskidek i Zapowiedź.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane po nazwą: "Przebudowa nawierzchni bitumicznych dróg leśnych wywozowych w Leśnictwie Dziechcinka, Beskidek i Zapowiedź" w miejscowości Wisła i Istebna, zgodnie z trzema uproszczonymi projektami, trzema STWiOR oraz trzema przedmiarami robót, w zakresie umożliwiającym osiągnięcie założonych celów. 2.Zakres zamówienia polega min. na: a) Zadanie nr 1 - Przebudowa nawierzchni drogi leśnej wywozowej nr 13 w Leśnictwie Dziechcinka w Wiśle na długości 452 mb, zgodnie z uproszczoną dokumentacją, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, opracowanymi przez Zakład Usług Budowlanych Paweł Cieślar ul. Wyzwolenia 86, 43-460 Wisła, stanowiącymi integralną część niniejszej SIWZ. b) Zadanie nr 2 - Przebudowa nawierzchni drogi leśnej wywozowej nr 19 w Leśnictwie Beskidek w Istebnej na długości 85 mb, zgodnie z uproszczoną dokumentacją, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, opracowanymi przez Zakład Usług Budowlanych Paweł Cieślar ul. Wyzwolenia 86, 43-460 Wisła stanowiącymi integralną część niniejszej SIWZ. c) Zadanie nr 3 - Przebudowa nawierzchni drogi leśnej wywozowej w oddziale 108f i 109b w Leśnictwie Zapowiedź w Istebnej na długości 254 mb, zgodnie z uproszczoną dokumentacją, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, opracowanymi przez Zakład Usług Budowlanych Paweł Cieślar ul. Wyzwolenia 86, 43-460 Wisła stanowiącymi integralną część niniejszej SIWZ. 3.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: a) Zadanie nr 1 Przebudowa nawierzchni drogi leśnej wywozowej nr 13 w Leśnictwie Dziechcinka w Wiśle na długości 452 mb: Zakres zmówienia polega min. na : - oczyszczeniu nawierzchni asfaltowe mechanicznie, - skropieniu nawierzchni emulsją, - ułożeniu z betonu asfaltowego warstwy ścieralnej 6 cm po uwałowaniu, - wykonaniu wodopustów w nawierzchni asfaltowej, - obsypaniu pobocza oraz mijanki korą asfaltową, - wykonaniu powierzchniowego utrwalenia kory emulsja asfaltową, - wykonaniu wykopu i ułożeniu ścieków betonowych, - wykonaniu przepustów. b) Zadanie nr 2 Przebudowa nawierzchni drogi leśnej wywozowej nr 19 w Leśnictwie Beskidek w Istebnej na długości 85 mb Zakres zmówienia polega min. na : - ścięciu pobocza mechanicznie, - oczyszczeniu nawierzchni asfaltowe mechanicznie, - skropieniu nawierzchni emulsją, - ułożeniu z betonu asfaltowego warstwy wiążącej 4 cm po uwałowaniu, - skropieniu warstwy wiążącej emulsją, - ułożeniu z betonu asfaltowego warstwy ścieralnej 4 cm po uwałowaniu, - obsypaniu pobocza o korą asfaltową, - wykonaniu powierzchniowego utrwalenia kory emulsja asfaltową, - wykonaniu nawierzchni na zatoce postojowej z tłucznia kamiennego o grubości 10cm po uwałowaniu wraz z zamiałowaniem. c) Zadanie nr 3 Przebudowa nawierzchni drogi leśnej wywozowej w oddziale 108f i 109b w Leśnictwie Zapowiedź w Istebnej na długości 254 mb Zakres zmówienia polega min. na : - wykonaniu koryta pod zjazdy - ułożeniu z betonu asfaltowego warstwy wiążącej 5 cm po uwałowaniu, - skropieniu warstwy wiążącej emulsją, - ułożeniu z betonu asfaltowego warstwy ścieralnej 4 cm po uwałowaniu, - wykonaniu wodopustów w nawierzchni asfaltowej, - obsypaniu pobocza o korą asfaltową, - wykonaniu powierzchniowego utrwalenia kory emulsja asfaltową, - wykonaniu zjazdów z płyt żelbetonowych pełnych, - wykonaniu przepustów 4.Lokalizacja inwestycji: teren Nadleśnictwa Wisła, gmina Wisła, Leśnictwo Dziechcinka i gmina Istebna Leśnictwo Beskidek i Zapowiedź. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: roboty powinny być wykonane dla każdego z zadań zgodnie z uproszczoną dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233223-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - Zadanie nr 1 3.000,00 zł (trzy tysiące złotych) - Zadanie nr 2 800,00 zł (osiemset złotych) - Zadanie nr 3 3.300,00 zł (trzy tysiące trzysta złotych) 2. Wadium może być wniesione w: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U.2016.359). a) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego – BGŻ BNP PARIBAS S.A. o/ Bielsko-Biała nr 34 2030 0045 1110 0000 0088 8110, najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 23.05.2018r do godz. 8.30. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku zamawiającego. b) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. c) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny, z podaniem imienia i nazwiska. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. d) Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały czas związania z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy PZP (przesłanki obligatoryjne wykluczenia), 2) spełniają warunki udziału dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że: a). w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia: - dla zadania nr 1 o wartości min. 80 000,00 zł brutto każda w zakresie robót drogowych zakończonych tj. remont, przebudowa, odbudowa, budowa dróg, dróg leśnych o nawierzchniach asfaltowych. - dla zadania nr 2 o wartości min. 20 000,00 zł brutto każda w zakresie robót drogowych zakończonych tj. remont, przebudowa, odbudowa, budowa dróg, dróg leśnych o nawierzchniach asfaltowych. - dla zadania nr 3 o wartości min. 90 000,00 zł brutto każda w zakresie robót drogowych zakończonych tj. remont, przebudowa, odbudowa, budowa dróg, dróg leśnych o nawierzchniach asfaltowych. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. b) dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcje Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi drogowymi lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wydane wg art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (tj. Dz.U.2017.1332 z późn. zm.) - zwane dalej Prawem Budowlanym. Zamawiający uzna warunek posiadania uprawnień budowlanych poprzez przedstawienie osób posiadających uprawnienia budowlane w specjalnościach inaczej nazwanych lecz wyłącznie takich, które uprawniają do wykonywania tych samych czynności, do których uprawniają uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Przez uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie Prawa Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych budownictwie (Dz.U.2014.1278) albo odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów. Wskazane przez Wykonawcę osoby, bez względu na kraj ich pochodzenia i miejsce zamieszkania, muszą spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo Budowlane. Uwaga - przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu może posłużyć się tymi samymi zdolnościami technicznymi i zawodowymi dla każdego z zadań. 2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie na zasadach określonych w art. 23 PZP wykonawcy muszą łącznie wykazać spełnienie warunków uczestnictwa, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 2 natomiast brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia musi wykazać samodzielnie. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13–22 ustawy PZP. 6. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem/mi ofertowym/i; 2) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy 3) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 1 (załączniki nr 3,4) 4) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ 5) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryterium gwarancji i rękojmi – na formularzu oferty, 6) pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7) zaleca się dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach