Przetargi.pl
Przebudowa, nadbudowa oraz rozbudowa kamienicy w Głuchołazach w celu utworzenia mieszkań chronionych w systemie zaprojektuj i wybuduj

Gmina Głuchołazy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 092 100 , fax. 774 092 101
  • Data zamieszczenia: 2018-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchołazy
    Rynek 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 774 092 100, fax. 774 092 101
    REGON: 531412792
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowe.glucholazy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, nadbudowa oraz rozbudowa kamienicy w Głuchołazach w celu utworzenia mieszkań chronionych w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa, nadbudowa oraz rozbudowa kamienicy w Głuchołazach w celu utworzenia mieszkań chronionych w zakresie których wykonawca musi wykonać zakres prac wskazanych w PFU (Programie Funkcjonalno – Użytkowym). Szczegółowy zakres prac projektowych i ogólny zakres robót budowlanych określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) stanowiący załącznik do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie prac i robót budowlanych: 1. Prace projektowe : Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, charakter obiektu oraz stopień skomplikowania, wg wymagań zawartych w ustawie Prawo budowlane, zapisach zawartych w opinii konserwatorskiej z 25.04.2017r. (znak sprawy AB.410.92.2017.PS) oraz miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, przyjętym przez Radę Miasta Głuchołazy, zatwierdzonym Uchwałą Rady Miejskiej w Głuchołazach nr XXV/154/2000 z dn. 27 kwietnia 2000 r., ogłoszonego w Dzienniku Ustaw Województwa Opolskiego nr 34/00 w zakresie której należy wykonać m.in.: 1.1. Wykonanie wszystkich prac projektowych uwzględniających m.in.: a) opracowanie ekspertyzy stanu technicznego konstrukcji budynku; b) opracowanie ekspertyzy ppoż.; c) opracowanie dokumentacji geotechnicznej z badań podłoża gruntowego; d) wykonanie projektu budowlanego, wielobranżowego dla całego zadania wraz z przyłączami i zagospodarowaniem terenu; e) wykonanie dokumentacji wykonawczej branżowej (architektonicznej, konstrukcji, instalacji elektrycznej, centralnego ogrzewania, wodno – kanalizacyjnej, wentylacji); f) uzyskanie wymaganych uzgodnień i decyzji (w tym uzgodnień z właściwym Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków); g) uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę (przebudowa, nadbudowa oraz rozbudowa budynku); h) opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot; i) opracowanie przedmiarów robót; j) opracowanie kosztorysów inwestorskich ze zbiorczym zestawieniem kosztów; 2. Pełnienie funkcji nadzoru autorskiego przez cały okres trwania inwestycji. 3. Prace budowlane w oparciu o opracowaną wielobranżową dokumentację na podstawie PFU polegające m.in. na: a) wykonaniu poprzedzających prace badań archeologicznych; b) robotach rozbiórkowych wraz z pozostawienie zachodniej ściany budynku oraz wykonanie jej wzmocnienia po przeprowadzeniu badań gruntowych oraz wykonaniu ekspertyzy technicznej dotyczącej całego budynku; c) wykonaniu nowych fundamentów wraz ze ścianami fundamentowymi; d) wykonaniu nowych posadzek na gruncie; e) wykonaniu nowych ścian murowanych zewnętrznych oraz wewnętrznych; f) wykonaniu nowych stropów; g) wykonaniu nowej więźby dachowej wraz z pokryciem, ławami kominiarskimi, wyłazami kominowymi oraz stopniami kominiarskimi; h) wykonaniu nowych obróbek blacharskich, orynnowaniu obiektu oraz wykonaniu rur spustowych (odwodnienie dachu); i) wykonaniu nowych pionów kominowych wentylacyjnych oraz spalinowych; j) wykonaniu nowych instalacji grzewczych, wodno - kanalizacyjnych, elektrycznych, wentylacyjnych, teletechnicznych, odgromowych i przeciwpożarowych; k) wykonaniu nowej stolarki okiennej i drzwiowej; l) wykonaniu zadaszenia nad wejściem do budynku; ł) wykończeniu pomieszczeń oraz ich dostosowaniu do wymogów stawianych dla mieszkań w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych oraz wymagań dla mieszkań chronionych; m) montażu oraz uruchomieniu dźwigu osobowego; n) przeniesieniu sieci średniego napięcia biegnącej pod planowaną rozbudową budynku; o) wykonaniu nowych przyłączy wod - kan, elektrycznych, gazowych, telekomunikacyjnych; p) wykonaniu zagospodarowania terenu wokół budynku, na działce, na podstawie opracowanej dokumentacji budowlanej; 4. Wykonanie wszelkich innych czynności, jakie okażą się niezbędne do wykonania obowiązków lub uzyskania rezultatów wskazanych powyżej. Pozostałe uwagi do wykonania przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiotowa nieruchomość znajduje się na terenie oznaczonym w planie miejscowym symbolem 29MS. Obiekt znajduje się w strefie pośredniej ochrony konserwatorskiej „B”. Dopuszczalne przebudowy, rozbudowy i modernizacje obiektów sprzed 1945r. oraz ewentualne rozbiórki obiektów należy prowadzić w oparciu o szczegółowe wytyczne, uzgodnienia i decyzje właściwego konserwatora zabytków. Prace projektowe i roboty budowlane przy nich winny prowadzić osoby posiadające właściwe zezwolenia. 2) Zamawiający zaleca aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu postępowania, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę. 3) Przedmiotowe prace projektowe jak również remontowo – budowlane należy wykonać w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy, jak również zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, zgodnie z przeznaczeniem jakiemu maja służyć. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę min. 60 miesięcznej, a max. 84 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane(w tym na zamontowane materiały i urządzenia). Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi przez okres równy okresowi zaproponowanej w ofercie gwarancji. Termin rękojmi liczony będzie od daty odbioru końcowego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać: 1)Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru określonego w Części II SIWZ; 2)Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z treścią Załączników nr 1 i 2 do SIWZ; 3)Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 11.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ; 4)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO, według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach