Przetargi.pl
Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku szkoły o nowe klasy lekcyjne na działkach nr ew. 1577, 1578/1, 1578/2, 2233 w miejscowości Łączki Brzeskie cz.1

Gmina Przecław ogłasza przetarg

  • Adres: 39320 Przecław, ul. Jana Kilińskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 175 813 119 , fax. 175 813 116
  • Data zamieszczenia: 2018-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przecław
    ul. Jana Kilińskiego 7
    39320 Przecław, woj. podkarpackie
    tel. 175 813 119, fax. 175 813 116
    REGON: 54412500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipgminaprzeclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku szkoły o nowe klasy lekcyjne na działkach nr ew. 1577, 1578/1, 1578/2, 2233 w miejscowości Łączki Brzeskie cz.1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku szkoły o nowe klasy lekcyjne na działkach nr ew. 1577, 1578/1, 1578/2, 2233 w miejscowości Łączki Brzeskie cz.1” Przebudowa i rozbudowa o łącznik komunikacyjny oraz przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku szkoły o nowe klasy lekcyjne wg projektu budowlanego na terenie działek nr ew. gr. 1577, 1578/1, 1578/2, 2233 położonych w miejscowości Łączki Brzeskie, gmina Przecław, obręb ewidencyjny 65 Łączki Brzeskie. Budynek pełnił będzie funkcje jak dotychczas funkcję oświatową tj. będzie to budynek szkoły podstawowej. Projektuje się rozbudowę, przebudowę i nadbudowę budynku od strony północnej, co umożliwi zwiększenie liczby klas lekcyjnych. Rozbudowa i nadbudowa o dodatkową kondygnację stanowią kontynuację zabudowy szkoły. Na istniejącym budynku szkoły projektuje się docieplenie dachu i wykonanie nowego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej, docieplenie i wykonanie nowej elewacji, wymianę ślusarki i stolarki. W stanie istniejącym budynek szkoły dwukondygnacyjny, bez podpiwniczenia, o bryle na rzucie prostopadłościanu. Dach płaski, dwuspadkowy o pochyleniu 20, kryty papą na lepiku, elewacje wykończone tynkiem mineralnym. Budynek wykonany w technologii tradycyjnej: ściany murowane; fundamenty, słupy, belki, wieńce, stropy – żelbetowe. Projektowana rozbudowa, przebudowa i nadbudowa w systemie tradycyjnym. Ściany murowane z pustaków ceramicznych. Fundamenty, słupy, wieńce i belki - żelbetowe. Strop wraz z ścianami piętra oparte na belkach żelbetowych opartych na nowo projektowanych słupach żelbetowych. Projektowana nadbudowa ma opierać się wyłącznie na nowej konstrukcji, nie dociążając istniejącej. Projektuje się dachy płaskie w postaci płaskiego stropu docieplonego styropianem w spadku, krytego papą termozgrzewalną na zakład. Strop nad parterem w części rozbudowy o sale lekcyjne oraz strop nad łącznikiem w postaci stropu gęstożebrowego REI 30. Strop nad kotłownią REI60. Strop rozbudowy szkoły oparty na nowo projektowanych belkach, tak aby nie dociążać istniejącej konstrukcji. Ściany piętra murowane na wspornikach wyprowadzonych z belek nośnych, zgodnie ze szczegółami w dok. rysunkowej. W rozbudowach projektuje się instalacje wentylacji grawitacyjnej, centralnego ogrzewania i elektryczną (oświetlenia, siły, odgromową). Dla całego budynku projektuje się nową instalację oświetlenia awaryjnego. W ramach przetargu należy wykonać roboty budowlane przebudowy, nadbudowy i rozbudowy budynku szkoły o nowe klasy lekcyjne oraz roboty budowlane związane z dostosowaniem istniejącej klatki schodowej do obowiązujących przepisów p.poż.: • Roboty rozbiórkowe w północnej części parterowej istniejącego budynku wraz z przyległymi pomieszczeniami w budynku szkoły, • Roboty ziemne i fundamentowe związane z rozbiórką budynku od strony północnej, • Wykonanie konstrukcji parteru oraz stropu nad parterem, • Wykonanie konstrukcji piętra oraz stropu nad piętrem, • Wykonanie dachu (attyki, kominy, docieplenie, pokrycie, rynny, rury spustowe, obróbki), • Roboty wykończeniowe (podłoża, posadzki, tynki, malowanie, itd.), • Montaż stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej (parapety, osłony grzejnikowe), • Wykonanie elewacji (ocieplenie wraz z tynkami, obróbkami blacharskimi, zadaszenie), • Roboty zewnętrzne, wykonanie chodnika, odbojów, • Instalacje sanitarne I Etap, • Instalacje elektryczne I Etap, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - Dokumentacja projektowa: • PROJEKT BUDOLANY: Przebudowa i rozbudowa o łącznik komunikacyjny oraz przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku szkoły o nowe klasy lekcyjne, przebudowa klatki na działkach nr 1577, 1578/1, 1578/2, 2233 w miejscowości Łączki Brzeskie, jedn. ewid. 181107_5 Gmina Przecław, obręb 65, Łączki Brzeskie, kat. obiektu IX - Załącznik nr 7A, • Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót: Przebudowa i rozbudowa o łącznik komunikacyjny oraz przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku szkoły o nowe klasy lekcyjne, przebudowa klatki na działkach nr 1577, 1578/1, 1578/2, 2233 w miejscowości Łączki Brzeskie - Załącznik nr 7B, • Przedmiar robót: Przebudowa i rozbudowa o łącznik komunikacyjny oraz przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku szkoły o nowe klasy lekcyjne, przebudowa klatki na działkach nr 1577, 1578/1, 1578/2, 2233 w miejscowości Łączki Brzeskie – ETAP 1 - Załącznik nr 7C, Przekazane przez zamawiającego przedmiary robót stanowią jedynie opis przedmiotu zamówienia, są elementem pomocniczym, a nie podstawą wyceny prac budowlanych, mają na celu ułatwić Wykonawcy sporządzenie oferty. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót wynikający z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. W/w zakres robót Wykonawca może ująć jako odrębne pozycje kosztorysu ofertowego z kalkulacjami własnymi bądź uwzględnić w kosztach ogólnych kosztorysu ofertowego. W przypadku ich nie uwzględnienia w odrębnych pozycjach kosztorysu ofertowego Zamawiający uzna, że zostały uwzględnione w kosztach ogólnych kosztorysu ofertowego. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót: a) Zamawiający, w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1, 3-5, 7-8 ustawy, wskazuje, że dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym w zakresie przyjętych rozwiązań technicznych, użytych materiałów, wyrobów pod warunkiem, że zaproponowane w ofercie są równoważne z określonymi w dokumentacji projektowej. Równoważność oznacza, że produkty powinny posiadać właściwości funkcjonalne i jakościowe takie same lub nie gorsze niż określone w dokumentacji przetargowej, ale są jednocześnie oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, b) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części – należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie oferty równoważnych pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Do oferty wykonawca musi w takim przypadku załączyć zestawienie materiałów równoważnych wraz z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań np. kart urządzeń, kart katalogowych, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, dokumentację techniczną rozruchową urządzeń (DTR), c) Za równoważny, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę produkty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne, co zawarte w opisie przedmiotu zamówienia produkty o podanych parametrach referencyjnych. d) Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to, jako rozwiązanie przykładowe i można zastosować rozwiązanie równoważne na przyjętych wyżej warunkach. 4. Wykonawcy są zobowiązani dokonać wnikliwej analizy otrzymanych projektów technicznych, specyfikacji technicznych, przedmiarów, a zauważone rozbieżności, roboty, które ich zdaniem powinny być ujęte w ofercie, są błędnie sprzedmiarowane lub są zbędne, zgłosić pisemnie w przewidzianym trybie Zamawiającemu. 5. Wszelkie zgłoszone uwagi, zastrzeżenia i nieścisłości zauważone w załączonej dokumentacji przetargowej jak również propozycje zastosowania równoważnych rozwiązań technicznych, materiałów, urządzeń i wyrobów zamawiający skonsultuje z właściwymi projektantami. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania na własny koszt placu budowy w tym zapewnienia energii elektrycznej i wody. 7. Obowiązkiem Wykonawcy jest odpowiednie zabezpieczenie robót i zaplanowanie robót, tak aby umożliwić zarówno funkcjonowanie szkoły jak i bezpieczne wykonywanie robót budowlanych. 8. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zadania do oddania obiektu wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 9. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust.3a – obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy osoby wykonujące czynności opisane poniżej w ppkt 3 przy realizacji zamówienia. 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp: a) Wykonawca, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy dostarczy Zamawiającemu kompletną listę pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem czynności, jakie osoby te będą wykonywać oraz informacją o sposobie zatrudnienia tych osób. b) Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o każdym przypadku zmiany osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia lub zmiany sposobu zatrudnienia tych osób, nie później niż w terminie 3 dni od dokonania takiej zmiany. c) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący przedmiot umowy wskazani w liście pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 2) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wypełniania przez Wykonawcę obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w szczególności poprzez zlecenie kontroli Państwowej Inspekcji Pracy lub żądanie przedłożenia do wglądu dokumentów potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy pracę osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia. b) W celu kontroli przestrzegania postanowień umowy przez Wykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji tożsamości Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy. c) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca świadczyć będzie przedmiot umowy, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje opisane w SIWZ z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę. d) Za niedopełnienie wymogu obowiązku zatrudniania Pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości po 500,00 złotych za każdy dzień roboczy, w którym osoba niezatrudniona przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wykonywała czynności przy realizacji zamówienia. Rodzaje czynności, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały wymienione poniżej w ppkt 3. e) Wykonawca, w trakcie jej realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązuje się przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że Przedmiot Umowy jest wykonywany przez osoby będące zatrudnione na podstawie umowy o pracę. f) Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia w umowach z podwykonawcami stosownych zapisów, zobowiązujących do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji zamówienia, wszystkich osób wykonujących czynności wymienione w poniżej w ppkt 3 oraz umożliwiających Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli realizacji tego obowiązku. 3) Rodzaje czynności niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Prace przy: robotach ziemnych i rozbiórkowych, fundamentach, robotach murarskich, żelbetowych, dachu, robotach wykończeniowych, robotach związanych z wykonywaniem elewacji, zagospodarowaniem terenu, robotach elektrycznych wykonywanych na budowie związanych z: oświetleniem, instalacji piorunochronnej, instalacji c.o., instalacji sanitarnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza); 3) pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów. 5) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, 6) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, 7) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bipgminaprzeclaw.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekazał Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zamawiający dla zachowania terminu 3 dni dopuszcza przesłanie oświadczenia najpierw w formie elektronicznej, a później niezwłoczne dostarczenie Zamawiającemu w formie pisemnej w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach