Przetargi.pl
Przebudowa nabrzeża Północnego w Porcie Łeba

Urząd Morski w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, Al. Sienkiewicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 428 406 , fax. 059 8428406, 8412443
  • Data zamieszczenia: 2019-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Słupsku
    Al. Sienkiewicza 18
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 598 428 406, fax. 059 8428406, 8412443
    REGON: 14502300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nabrzeża Północnego w Porcie Łeba
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nabrzeża Północnego w porcie Łeba. 2. Założenia projektowe: Projekt przewiduje remont istniejącego nabrzeża poprzez usunięcie uszkodzony, zużytych elementów konstrukcyjnych nabrzeża celem przywrócenia właściwego stanu technicznego budowli. W ramach prac hydrotechnicznych nie przewiduje się zmiany dotychczasowego zagospodarowania terenu oraz funkcji nabrzeża. Ponadto zostanie wykonany remont murku z cegły klinkierowej i wymienione zostaną belki tworzące ławki. 3. Opis projektowanej przebudowy nabrzeża: Zakres robót rozbiórkowych: w ramach robót rozbiórkowych należy wykonać: - rozbiórkę istniejących obiektów na pomostach - wiaty (4 szt.); - demontaż istniejących szafek elektrycznych (4 szt.), do zamontowania po wykonaniu robót; - rozbiórkę istniejących pomostów wraz z wyposażeniem (10 szt.); - rozbiórkę ramy odbojowej; - rozbiórkę istniejącej palisady z pali drewnianych Ø30 cm poprzez ucięcie ich przy dnie na rzędnej ok. - 3,58 m n.p.m. – 76 sztuk pali; - ucięcie 2 pali skrajnie zlokalizowanych po zachodniej stronie nabrzeża przy wylocie kanalizacji deszczowej; - skucie czepu, wyrównanie z oczepem głównym; - rozbiórka belek drewnianych stanowiących ławki w ilości 16 szt.; - rozbiórka murku z cegły klinkierowej. 4. Konstrukcja linii odbojowej: Po wykonaniu prac rozbiórkowych projektuje się odtworzenie palisady z pali drewnianych Ø30 cm w zmienionym rozstawie (zgodnie z rysunkiem). Przewiduje się zastosowanie drewna dębowego klasy D35wolnych od spękań, sęków i nieżywicowane. Pale należy zabezpieczyć poprzez impregnację ciśnieniową. Projektowana długość pali wynosi 11,7 oraz 10,7 m. Ze względu na możliwość uszkodzenia pala, pal przed wbiciem powinien być ok. 30 cm dłuższy od wielkości teoretycznej. Miejsce obcięcia zabezpieczyć środkami żywicznymi. Następnie przewiduje się wykonanie linii odbojowej. Pale zostaną spięte za pomocą 3 belek drewnianych o przekroju 25×25 cm. Ramę odbojową tworzą dwie belki stężone belkami poprzecznymi o przekroju 25×25 cm, zamocowane po stronie odwodnej. Do belek należy zamontować odbojnice elastomerowe typu D200. Mocowanie i wymiary elementów zgodnie z rysunkiem. Pale między pomostami należy wyposażyć w kołnierz z rury RO 323,9/12mm o długości 35 cm, aby uniemożliwić zniszczenie pala od liny podczas cumowania jednostek. 5. Konstrukcja pomostów drewnianych: Projektuje się wykonanie 10 sztuk pomostów drewnianych. Konstrukcję pomostu stanowi 8 belek drewnianych o przekroju 0,15×0,20 m i długości 2,91 m, stężonych belkami poprzecznymi o przekrojach 0,20×0,20 m oraz 0,20×0,25 m. Na pomoście przewiduje się wykonanie pokładu z desek o gr. 7,0 cm. Pomost podparty będzie na istniejącym żelbetowym fundamencie i zamocowany za pomocą stalowych kotew wklejanych M20. Od strony wody podparty będzie na belce kleszcza pali odbojowych, zapewniając swobodny przesuw. Powierzchnię przesuwu należy zabezpieczyć blachami miedzianymi szer. 25 cm, dł. 444 cm i gr. 3 mm. Łączenie elementów drewnianych za pomocą śrub M16 kl. 8.8 z podkładkami i nakrętkami (wszystkie elementy ocynkowane). Długości łączników zgodnie z rysunkami. Pomosty wyposażone w balustrady o wysokości 1,10 m. Balustrady mocowane do konstrukcji nośnej pomostów. Elementy balustrad proponuje się łączyć na połączenia ciesielskie. Dopuszczalne obciążenie pomostów: 5 kN/m2. 6. Murek z cegieł klinkierowych: Remont murku z cegieł klinkierowych polegał będzie na jego rozbiórce i odtworzeniu w istniejącej formie. Dodatkowo zastosowane zostaną bednarki stalowe o przekroju 4x25 m i długości 30 cm w co 3 spoinie na długości murku (zgodnie z rysunkiem). Długość murku podlegającego rozbiórce i ponownemu wbudowaniu ok. 106,0 mb, pole przekroju poprzecznego ok. 0,19 m2. Do odbudowy wykorzystane zostaną obecnie wbudowane cegły, które są w dobrym stanie, będą jednak oczyszczone i na nowo ułożone na zaprawie. Podłoże przygotować zgodnie z zaleceniami wybranego producenta materiału. W co trzeciej spoinie w wierzchniej warstwie cegieł należy umieścić bednarkę ocynkowaną o przekroju 25x4 mm i długości 250 mm (łączna ilość ok. 500 sztuk). Murek należy po odtworzeniu zabezpieczyć za pomocą specjalnego środka hydrofobizującego (musi być on odporny na szkodliwe działanie wody słonej). Ponadto projekt przewiduje wykonanie nowych elementów ławek – belki drewniane z drewna dębowego o przekroju 30x16 cm i długości ok. 2,60 m (należy dokonać pomiarów „w naturze”, aby dopasować długości do wielkości przerw w murku po jego odtworzeniu). Mocowanie ławek do murku odtworzyć w istniejącej formie. Liczba ławek do wykonania: 16 szt. Ławki z drewna dębowego. Po wykonaniu robót przewiduje się również montaż 4 szafek elektrycznych i ich podłączenie. W ramach prac wykończeniowych zaleca się również odnowienie powłok malarskich na trzech drabinkach wyłazowych. Kolorystyka powłok malarskich powinna spełniać wymagania „Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 1 czerwca 1998 r., w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać morskie budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie”, oznakowane barwne należy wykonać z użyciem farb odblaskowych. Drabinki wyjściowe: podłużnice drabinek naprzemianległymi pasami czerwonymi i białymi o szerokościach pasów równych 0,10 m, szczeble drabinek na kolor żółty. 7. Zabezpieczenia antykorozyjne elementów stalowych: Elementy metalowe należy zabezpieczyć warstwami antykorozyjnymi: I warstwa - powłoka cynkowa o grubości nie mniejszej niż 20 µm II warstwa – podkład gruntujący - 70 µm III warstwa – podkład gruntujący - 70 µm IV warstwa – emalia epoksydowa grubopowłokowa szybkoschnąca - 45 µm V warstwa – emalia epoksydowa grubopowłokowa szybkoschnąca - 45 µm Oczyszczenie elementów przez piaskowanie do klasy Sa2,5.Sumaryczna grubość warstw nie mniej niż 250 µm. Dopuszcza się zastosowanie innego systemu malarskiego odpowiedniego dla klasy korozyjności C5-M zgodnie z normą PN-EN ISO 12944-5. Ostateczną technologię wykonania i dobór grubości poszczególnych warstw zabezpieczenia należy przyjąć zgodnie z kartą katalogową wybranego producenta, dysponującego środkami antykorozyjnymi przystosowanymi do eksploatacji w warunkach morskich. 8. Zabezpieczenie elementów drewnianych: Wszystkie elementy drewniane należy zabezpieczyć odpowiednimi środkami, spełniającymi wymogi ochrony konstrukcji dla klasy 4 użytkowania. Zaleca się impregnację drewna za pomocą metody ciśnieniowo-próżniowej, polegającej na wyparciu powietrza ze struktur drewna (drewno sezonowane, wysuszone do odpowiedniej wilgotności celem pozbycia się wody w strukturze materiału), po czym w te miejsca wtłaczany jest impregnat pod ciśnieniem. Jeśli drewno jest mokre, niesezonowane, to metoda ta jest nieskuteczna, ponieważ w strukturze drewna znajduje się woda, a nie powietrze. Do impregnacji należy użyć środki i metodę impregnacji przeznaczoną do uzyskania zabezpieczenia odpowiedniej dla klasy użytkowania 4. Zastosować impregnat np. Wolmanit CX-10 lub równoważny (po uzgodnieniu z Nadzorem Autorskim). Drewno przeznaczone do impregnacji powinno być o odpowiedniej wilgotności. Nie może być ono odżywiczone. Po impregnacji Wolmanitem drewno uzyska charakterystyczny oliwkowo-zielony kolor. Impregnacja powinna być wykonana zgodnie z zaleceniami producenta materiału. 9. Wymagania dotyczące pali drewnianych: Wymiary i tolerancje wymiarowe pali należy przyjąć zgodnie z normą BN-62/9011-01 (jak dla pali z drewna iglastego). Średnicę pala, wymaganą w projekcie, mierzy się w połowie jego długości. Pale wykonane z drewna dębowego D35 klasy I. Drewno nie może być odżywiczone. Jakość drewna w obrobionym palu powinna być zgodna z wymaganiami podanymi w BN-62/9011-01. Dopuszcza się występowanie wady krzywizny pali: jednostronna lub dwustronna krzywizna o strzałce do 1,0 cm na 1,0 m długości pala. Krzywizna wielostronna jest niedopuszczalna. Mając na uwadze tolerancje wykonawcze dopuszcza się podcięcie pali celem skleszczenia belkami ramy odbojowej. Maksymalne jednostronne podcięcie może wynieść 30 mm. Pal powinien być oczyszczony na całej długości z wystających sęków równo z okorowaną powierzchnią. Pal powinien być okorowany na biało. Płaszczyzna głowicy powinna być prostopadła do osi i nie powinna mieć odłupów. Proponuje się wbicie pala próbnego. Należy przedstawić nadzorowi autorskiemu wyniki tej próby. Na tej podstawie będzie można zdecydować, czy należy zastosować wzmocnienie podstawy pala w formie ostrza stalowego. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Projekcie budowlano-wykonawczym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz pomocniczo w Przedmiarze robót, stanowiących odpowiednio załączniki nr od 8 do 11 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach