Przetargi.pl
Przebudowa mostu przez rzekę Rokietnicę w m. Grodzkie Stare w ciągu drogi powiatowej Nr 2052B Wysokie Mazowieckie - Kulesze Kościelne - Kobylin Borzymy w km 16+554,35 wraz z dojazdami na dł. 0,230 km

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. 1 Maja 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2757481 , fax. 086 2757480
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. 1 Maja 8 8
    18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie
    tel. 086 2757481, fax. 086 2757480
    REGON: 45067260400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: brak
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa mostu przez rzekę Rokietnicę w m. Grodzkie Stare w ciągu drogi powiatowej Nr 2052B Wysokie Mazowieckie - Kulesze Kościelne - Kobylin Borzymy w km 16+554,35 wraz z dojazdami na dł. 0,230 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę mostu przez rzekę Rokietnicę w m. Grodzkie Stare w ciągu drogi powiatowej Nr 2052B Wysokie Mazowieckie - Kulesze Kościelne - Kobylin Borzymy w km 16+554,35 (początek mostu) na obiekt żelbetowy, przyczółki posadowione na palach prefabrykowanych wbijanych w grunt, ustrój niosący z belek strunobetonowych typu Kujan długość mostu 9,00 m, szerokość całkowita 10,20 m, szerokość jezdni 6,00 m, szerokość chodników 2x1,50 m, nośność mostu - klasa B wg. PN-85/S-10030. Przebudowa dojazdów do mostu na łącznej dł. 0,230 km obejmuje karczowanie drzew, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, wykonanie nawierzchni bitumicznej 3+4 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej, umocnienie poboczy płytami ażurowymi na ławie betonowej, ustawienie krawężników betonowych, wykonanie nawierzchni żwirowej na zjazdach gospodarczych. Wykonanie objazdu na czas przebudowy mostu obejmuje ułożenie przepustów z rur stalowych 2x2,08x3,08 m (rury do zwrotu dla inwestora) na ławie żwirowej, wykonanie nasypów z gr. kat. II, wykonanie nawierzchni z pospółki stabilizowanej mechanicznie gr. 15 cm oraz rozebranie objazdu i uporządkowanie terenu po zakończeniu przebudowy mostu. > Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacjach projektowych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych na poszczególne elementy zamówienia. > Wykonawca opracuje Projekt organizacji ruchu na czas przebudowy w dostosowaniu do posiadanego sprzętu oraz własnych metod organizacyjnych realizacji robót. Projekt organizacji ruchu na czas budowy winien być zatwierdzony przez Organ Zarządzający Ruchem. > Koszty za badania laboratoryjne ponosi Wykonawca. W skład wymaganych badań laboratoryjnych wchodzą: a) grubość nawierzchni, b) wyniki jakości wbudowanej mieszanki mineralno-bitumicznej tj. skład mieszanki, w stosunku do betonów wbudowanych w konstrukcję nośną mostu c) wytrzymałość betonu na ściskanie, d) mrozoodporność, e) nasiąkliwość, f) wodoszczelność. > Badania laboratoryjne winny być przeprowadzone przez niezależne laboratorium drogowe posiadające uprawnienia do przeprowadzenia powyższych badań. > Pomiar równości podłużnej i spadki poprzeczne nawierzchni mierzone będą za pomocą łaty przy współudziale pracowników Wykonawcy i Zamawiającego. > Odbiór wykonanych robót będzie dokonany zgodnie z Instrukcją DP-T14 o dokonywaniu odbiorów robót drogowych i mostowych realizowanych na drogach zamiejskich krajowych i wojewódzkich z 1989 r. ze zmianami wprowadzonymi Zarządzeniem Nr 4 GDDP z dnia 10.04.1992 r. i Zarządzeniem Nr 9 GDDP z dnia 14.05.1993r. oraz Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi. > Do protokołu odbioru Wykonawca dołączy wszelkie posiadane wyniki z przeprowadzonych badań, aprobaty techniczne, certyfikaty, świadectwa jakości i atesty na wbudowane materiały. > Koszt inwentaryzacji robót ponosi Wykonawca. Inwentaryzację należy sporządzić na papierze ozalidowym, w 3 egz. pokolorowanych i zarejestrowanych w Starostwie Powiatowym w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 15A, do przekazania Zamawiającemu. 2. Termin wykonania zamówienia: do 30.10.2009 r. 3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do warunków umowy polegających na wykonaniu robót zamiennych do wartości określonej umową lub robót dodatkowych, jak również terminu wykonania zamówienia. 4. Wykonawca ma obowiązek wskazania, które roboty zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcy oraz określić procentowy udział tychże robót w realizacji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 11.500,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy pięćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: > spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych > wniosą wadium w wysokości: 11.500,00 zł > udzielą 3 letniego okresu gwarancji na wykonane roboty. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu na podstawie oferty oraz załączonych do niej wymaganych w pkt. IV SIWZ dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane do oceny spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu. 1. Formularz oferty - załącznik nr 1. 2. Kosztorysy ofertowe - wypełniony na podstawie załączników nr 2a - 2c. 3. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. 4. Dokumenty potwierdzające występowanie w obrocie prawnym: > aktualny odpis z właściwego rejestru , albo > aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu zamówienia wraz z dołączonymi do oferty kserokopiami dokumentów niezbędnych do potwierdzenia, że osoby te posiadają uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zmianami) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r Nr 5 poz. 42) - załącznik nr 4. 6. Wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem zakresu wykonywanych robót - załącznik nr 5. 7. Dowód wniesienia wadium (poręczenie, gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.st.wysmaz.wrotapodlasia.pl/index.php?pid=przetZDP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach