Przetargi.pl
Przebudowa mostu na ul. Towarowej wraz z przebudową drogi – ul. Sroczyńskiego w Jaśle

Miasto Jasło ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jasło
    ul. Rynek 12
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    REGON: 370440301
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa mostu na ul. Towarowej wraz z przebudową drogi – ul. Sroczyńskiego w Jaśle
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa mostu na ul. Towarowej wraz z przebudową drogi – ul. Sroczyńskiego w Jaśle”, współfinasowanego z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.2. Zakres opracowania obejmuje:Część I:• rozbiórkę przepustu w ciągu ul. Towarowej w km 0+482,5 prowadzonego przez potok Warzycki w km potoku 0+950,• budowę mostu w ciągu ul. Towarowej w km 0+482,5 prowadzonego przez potok Warzycki w km potoku 0+950, wraz z budową niezbędnych umocnień koryta potoku Warzyckiego w km 0+930 – 0+967,• rozbudowę publicznej drogi gminnej – ul. Towarowej w km 0+434 – 0+536,• rozbiórkę sieci kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Towarowej w km 0+461,1 – 0+478,8, wraz z wylotem do potoku Warzyckiego w km potoku 0+955, na brzegu prawym,• budowę odcinków sieci kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Towarowej w km 0+425,6 – 0+476,4 i 0+495,5 – 0+521,3, wraz z budową wylotu do potoku Warzyckiego w km potoku 0+933, na brzegu prawym oraz przebudową wylotu do potoku Warzyckiego w km potoku 0+954,5, na brzegu lewym,• rozbiórkę i budowę odcinków elektroenergetycznej sieci napowietrznej niskiego napięcia wraz z siecią oświetlenia ulicznego, sieci kablowej doziemnej niskiego napięcia, oraz sieci kablowej doziemnej średniego napięcia, w związku z kolizją istniejących sieci z przedmiotową inwestycją,• rozbiórkę i budowę odcinków kanalizacji kablowej sieci telekomunikacyjnej, w związku z kolizją istniejącej sieci z przedmiotową inwestycją,• przebudowę, kolidującego z przedmiotową inwestycją, odcinka sieci gazowej.Projektowane umocnienia brzegu nie stanowią budowli przeciwpowodziowych lub regulacyjnych, natomiast mają na celu zabezpieczenie wylotu wód opadowych i roztopowych przed podmyciem przez wody wezbraniowe.W/w obiekty stanowią zakres zamierzenia budowlanego pn.: „Rozbudowa ulicy Towarowej wraz z rozbiórką przepustu i budową mostu nad potokiem Warzyckim w miejscowości Jasło”, realizowanego w ramach zamówienia pn.: „Przebudowa mostu na ul. Towarowej”.Część II:Przebudowa drogi ul. Tadeusza Sroczyńskiego w oparciu o PFU będzie obejmowała w swym zakresie: Projektowanie Inwestycji Zakres zadań Projektanta obejmuje m.in.: • opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla drogi, urządzeń technicznych związanych z drogą zapewniających możliwość użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, jak przyłącza i urządzenia instalacyjne, oraz kompleksowego zagospodarowania terenu, • uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień wymaganych do rozpoczęcia inwestycji oraz niezbędnych do rzetelnego, prawidłowego opracowania ww. dokumentacji, • sprawowanie nadzoru autorskiego przez projektanta nad realizacją inwestycji. Realizację Inwestycji Zakres zadań Wykonawcy robót budowlanych obejmuje m.in.: • wykonanie inwestycji, • zapewnienie kierowania budową (kierownik budowy, kierownicy robót branżowych) zgodnie z prawem budowlanym i wymaganiami Zamawiającego, • zapewnienie ochrony terenu budowy, • ubezpieczenie terenu budowy w związku z robotami budowlanymi, • uzyskanie decyzji o dopuszczeniu do użytkowania przedmiotu Umowy. W oparciu o przeprowadzoną dla potrzeb programu funkcjonalno–użytkowego analizę przestrzenną i funkcjonalną przyjęto podstawowe dane techniczne charakteryzujące inwestycję:  klasa drogi – D dwa pasy ruchu – ruch dwukierunkowy długość drogi: ok. 195 m szerokość jezdni 2 x 3,25 m szerokość jednostronnego chodnika 2,0m pas działki pomiędzy krawędzią chodnika po jego stronie zewnętrznej, a granicą pozostawia się jako pas zieleni z istniejącymi drzewami.,3. Zadanie zostanie zrealizowane w 4 etapach, zgodnie z zakresem i terminami ich realizacji określonymi w Harmonogramie rzeczowo-finansowym, którego wzór stanowi załącznik Nr 4 do SWZ. Harmonogram zostanie opracowany w uzgodnieniu z Zamawiającym przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza i przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy z zastrzeżeniem, że:• Zakres rzeczowo-finansowy dla Etapu I i II musi odpowiadać kwocie stanowiącej „Udział Własny”, o którym mowa w III. 4. z zastrzeżeniem, że: - wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za zrealizowanie Etapu I będzie obejmowała wyłącznie wykonanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznej i prawomocnej decyzji zezwalającej na wykonanie robót budowlanych o których mowa w III. 2. Część II - wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za zrealizowanie Etapu II będzie odpowiadała kwocie stanowiącej pozostałą część „Udziału Własnego” • Zakres rzeczowo-finansowy dla Etapu III i IV musi odpowiadać kwocie dofinansowania o której mowa w III.4 z zastrzeżeniem, że: - wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za zrealizowanie Etapu III będzie wynosiła nie więcej niż 50 % „Dofinansowania”, - wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za zrealizowanie Etapu IV będzie odpowiadała kwocie stanowiącej pozostałą część „Dofinansowania” Zakres Etapu II będzie obejmował rozpoczęcie robót budowlanych dla Części I i Części II zadania poprzedzone protokolarnym przekazaniem placu budowy. Harmonogram wymagać będzie akceptacji Zamawiającego. Nieprzedłożenie Harmonogramu będzie traktowane jako uchylenie się Wykonawcy od podpisania Umowy.4. Płatności będą realizowane po zakończeniu i odebraniu przez Zamawiającego poszczególnych Etapów, zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym, opracowanym przez Wykonawcę. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony dla Części I zadania w dokumentacji projektowej, a dla Części II zadania w programie funkcjonalno – użytkowym, stanowiącymi załączniki nr 5 i nr 6 do SWZ.6. Przedmiary robót, dla części I zadania stanowiące załącznik nr 5 do SWZ, udostępniono Wykonawcom w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i mają charakter jedynie pomocniczy. W trakcie realizacji zamówienia nie będą stanowić podstawy jakiegokolwiek roszczenia Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac wymaganego do osiągnięcia rezultatu.7. Niniejsze zamówienie jest współfinasowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Wstępna promesa Nr Edycja3PGR/2021/3640/PolskiLad będąca potwierdzeniem zakwalifikowania Miasta Jasła przez Prezesa Rady Ministrów do otrzymania Promesy inwestycyjnej, zwanej Promesą, którą Zamawiający otrzyma po wyborze najkorzystniejszej oferty w prowadzonym postępowaniu, a przed podpisaniem umowy z wyłonionym w postępowaniu przetargowym Wykonawcą, stanowi Załącznik nr 7 do SWZ. Zadanie zostanie zrealizowane w oparciu o kwotę Dofinansowania wynikającą z Promesy, wynoszącą do 98% wartości najkorzystniejszej oferty, jednak do kwoty nie wyższej jak 1 960 000, 00 zł (kwota Dofinansowania wynikająca ze Wstępnej promesy). Kwota stanowiąca różnicę pomiędzy najkorzystniejszą ofertą a wysokością Dofinansowania stanowić będzie „Udział własny” Zamawiającego. 8. Równoważność:a) Zamawiający, w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, norm, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, o których mowa w art. 101 ust. 4-5 ustawy, wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w zakresie przyjętych rozwiązań technicznych, użytych materiałów, wyrobów, norm pod warunkiem, że zaproponowane w ofercie są istotnie równoważne z określonymi w dokumentacji projektowej dla Części I oraz programu funkcjonalno – użytkowego dla Części II.b) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty, normy czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca wraz z ofertą (nie podlega uzupełnieniu) przedłoży zestawienie materiałów równoważnych wraz z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań, np. kart urządzeń, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, itp.c) Za równoważne, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę produkty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte w opisie przedmiotu zamówienia produkty o podanych parametrach referencyjnych. d) Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach.e) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: d) zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że: wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 robotę polegającą na budowie drogi co najmniej klasy L o długości min. 200 metrów oraz budowie lub rozbudowie obiektu mostowego wraz z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana została wykonywana, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach