Przetargi.pl
Przebudowa mostu JNI 01016069 w ciągu drogi powiatowej Nr 3330W Sady - Jamki w km 2+698 przez rzekę Wiązownicę w m. Rdzuchów

Powiat Przysuski ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, Aleja Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 752 553 , fax. 486 753 672
  • Data zamieszczenia: 2019-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Przysuski
    Aleja Jana Pawła II 10
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 486 752 553, fax. 486 753 672
    REGON: 67022319000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.przysucha.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa mostu JNI 01016069 w ciągu drogi powiatowej Nr 3330W Sady - Jamki w km 2+698 przez rzekę Wiązownicę w m. Rdzuchów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa mostu JNI 01016069 w ciągu drogi powiatowej Nr 3330W Sady - Jamki w km 2+698 przez rzekę Wiązownicę w m. Rdzuchów Kod CPV: 45221111-3 Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych, 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg, 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, 45233140-2 Roboty drogowe, 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni, 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu, 45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych, 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych, 45262000-1 Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe, 45111300-1 Roboty rozbiórkowe, 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne, 45232300-5 Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych, Zakres zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy mostu JNI 01016069 w ciągu drogi powiatowej Nr 3330W Sady - Jamki w km 2+698 przez rzekę Wiązownicę w m. Rdzuchów oraz przebudowę odcinka drogi powiatowej Nr 3330W Sady – Jamki od km 2+463,90 do km 3+337 stanowiącego dojazd do mostu. W zakresie branży mostowej przewiduje się: - wykonanie przebudowy drogi na odcinku, - rozebranie istniejącego mostu w km 2+698, - wybudowanie mostu w km 2+698, Szczegółowy zakres robót mostowych obejmuje: - rozebranie nawierzchni na odcinkach przymostowych, - rozebranie przęsła istniejącego mostu, - rozebranie podpór istniejącego mostu, - pogrążenie stalowych ścianek szczelnych, - wykonanie pali fundamentowych, - wykonanie żelbetowych przyczółków ze skrzydłami, - montaż dźwigarów prefabrykowanych, - wykonanie płyty ustroju projektowanego obiektu, - rozebranie istniejących umocnień i wykonanie nowych dla dna i skarp rzeki pod obiektem oraz na wlocie i wylocie z mostu, - montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu (barieroporęcze i bariery), - ułożenie nawierzchni jezdni na obiekcie i dojazdach, - wykonanie umocnionych poboczy drogi, - oczyszczenie i udmulenie rowów przydrożnych, - prace wykończeniowe, Podstawowe parametry obiektu: Most istniejący w km 2+698 - światło mostu mierzone po jego osi: 6,00m, - szerokość całkowita obiektu: 7,53m, - długość mostu zmierzona: 6,63m, - kąt skrzyżowania obiektu z osią rzeki: 90°, Most projektowany w km 2+698 - światło mostu mierzone po jego osi: 8,40m, - długość mostu: 9,70m, - szerokość całkowita obiektu: 9,20m, - kąt skrzyżowania obiektu z osią rzeki: 90°, Zaprojektowano całkowitą rozbiórkę istniejących skrzydeł, korpusów przyczółków i ustroju obiektu z uwagi na brak możliwości ich przebudowy celem dostosowania do wymagań. Fundamentu mostu przewidziano rozebrać w zakresie niezbędnym w przypadku kolizji z projektowanymi fundamentami. Projektowany obiekt przewidziano wykonać z obrotem o kąt 1,8° co lepiej dopasuje go do przebiegu projektowanej drogi powiatowej na odcinku mostu. Zaprojektowano obiekt na klasę obciążenia B co umożliwia ruch po nim pojazdów o masie do 40t. Fundamenty: Na zewnątrz obrysu projektowanej płyty fundamentowej przewidziano wbicie stalowej ścianki szczelnej pogrążonej w warstwę piasków drobnych średniozagęszczonych. Ścianka ma na celu ułatwić wykonanie fundamentów w pobliżu rzeki. Zinwentaryzowany układ gruntów w podłożu narzucił wykonanie fundamentów pośrednich. Zdecydowano o posadowieniu każdego przyczółka na rzędzie pali żelbetowych Ø60cm i długości 7,0m każdy. Pale umieszczono w piaskach drobnych zagęszczonych ze stropem około 1,5m poniżej dna rzeki. Konstrukcja podpór: Na oczepach palowych zaprojektowano żelbetowe przyczółki ze skrzydłami równoległymi podwieszonymi, każde długości 345cm. Korpusy przyczółków zostaną zaopatrzone we wsporniki pod płyty przejściowe. most o przekroju podłużnym ramy zamkniętej z wykształconymi wspornikami pod płyty przejściowe. Na dojazdach do obiektu zaprojektowano pod jezdnią płyty przejściowe o długości 4,0m i grubości 0,30m każda. Konstrukcja ustroju nośnego: Przęsło zaprojektowano z ustrojem w oparciu o prefabrykowane dźwigary sprężone, które zostaną ułożone na krawędziach korpusów przyczółków na podkładkach z papy termozgrzewalnej i połączone z podporami przegubowo za pomocą katalogowego rozwiązania z łącznikami stalowymi. W przekroju poprzecznym ustrój nośny będzie wykonany jako daszkowy, dźwigary przewidziano ułożyć na odpowiednio wyprofilowanych krawędziach korpusów a nadbeton o stałej grubości zapewni spadek daszkowy na powierzchni płyty ustroju nośnego. Końce ustroju nośnego zaprojektowano z przewieszeniami na płyty przejściowe co zapewni szczelność połączenia przegubowego oparcia na przyczółkach. Odwodnienie: Zaprojektowany obiekt posiada odwodnienie powierzchniowe zrealizowane za pomocą daszkowego spadku poprzecznego powierzchni jezdni oraz płyty ustroju pod jezdnią. Przewidziano również odwodnienie za płytami przejściowymi, z którymi ułożone zostaną dreny liniowe z odprowadzeniem wody na skarpy nasypu drogowego. Powłoki ochronne: Wszystkie odziemne powierzchnie betonu przewidziano zabezpieczyć izolacją cienką bitumiczną układaną na zimno. Izolacja składać będzie się z warstwy gruntującej oraz dwóch zasadniczych. Powierzchnie eksponowane powierzchnie betonu zaprojektowano zabezpieczyć powłokami akrylowymi elastycznymi z wyjątkiem spodu ustroju gdzie przewidziano powłoki sztywne. Izolacja z papy termozgrzewalnej: Wierzch ustroju nośnego przewidziano zabezpieczyć izolacją grubą z papy termozgrzewalnej grubości 5mm. Wierzch i boczne powierzchnie płyt przejściowych przewidziano zabezpieczyć analogicznie. Wyposażenie: Na wierzchu skrzydeł zaprojektowano barieroporęcz, której prowadnica stanowi uciąglenie barier na dojazdach do obiektu z łączną długością 40,0m po każdej stronie drogi. Jezdnia na obiekcie będzie złożona z dwóch warstw: wiążącej gr.5cm i ścieralnej gr.5cm z betonu asfaltowego. Słupki barier przewidziano montować do płyty z wykorzystaniem kotew betonowanych w przekroju płyty. Słupki na odcinkach skrzydeł przewidziano kotwić za pomocą łączników stalowych osadzanych w przekroju betonowym za pomocą żywicy w uprzednio wywierconych otworach. Skrajne słupki barieroporęczy osadzać analogicznie do fundamentów betonowych wykonanych uprzednio w gruncie. Na odcinku mostu przewidziano mostowe barieroporęcze systemowe z rozstawem słupków co 1,0m a na dojazdach zaprojektowano bariery energochłonne systemowe z rozstawem słupków co 4,0m. Dojazdy do obiektu: Przewidziano odtworzenie rozebranego uprzednio nasypu drogowego bezpośrednio za podporami i stożkami nasypu przy skrzydłach. Na odcinku 20,0m przed i 20,0m za mostem przewidziano dobudowanie obustronnie podbudowy celem poszerzenia jezdni do 5,50. Przewidziano również wykonanie nakładek bitumicznych: wyrównawczej i ścieralnej na istniejącej nawierzchni drogi. Na odcinku mostu zaprojektowano nawierzchnię składającą się z dwóch warstw: warstwy ścieralnej grubości 5cm z betonu asfaltowego oraz warstwy wiążącej grubości 5cm z betonu asfaltowego. Pomiędzy warstwami przewidziano siatkę wzmacniającą AR-1. Po obu stronach jezdni przewidziano wzmocnienie pobocza za pomocą kruszywa stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 12cm. Obustronne wzmocnienie pobocza zaprojektowano na szerokości 1,0m. Rowy oraz oczyszczenie i odmulenie istniejących rowów. Istniejące lewostronne rowy posiadają umocnienie betonowymi płytami ażurowymi, które należy rozebrać a po przebudowie skarp nasypu odtworzyć. Umocnienie dna rzeki przed, pod i za mostem. Umocnienie skarp: Umocnienie dna uzgodniono z zarządcą cieku. Umocnienie to zostanie wykonane za pomocą betonowych dybli typu ciężkiego z uwagi na zrzut wody ze zbiornika za pomocą rurociągu 80Øcm, którego wylot znajduje się przed mostem. Krawędzie umocnień dyblami zostaną zabezpieczone przed erozją palisadą drewnianą. Skarpy stożków zostaną umocnione betonowymi prefabrykatami ażurowymi o nachyleniu 1:1,5. Podstawy tych umocnień przewidziano zabezpieczyć palisadami z kołków drewnianych co zapewni stateczność umocnień. Pozostałe powierzchnie skarp po ich wyprofilowaniu przewidziano humusować i obsiać trawą. Tymczasowa kładka pieszo-rowerowa: Na czas realizacji robót przewidziano ustawienie na gruncie kładki pieszo-rowerowej. Obiekt o całkowitej długości wynoszącej 15,0m o konstrukcji nośnej rusztu z dwóch dźwigarów dwuteowych stężonych poprzecznicami z ceowników C200. Do rusztu przewidziano zamontować pomost drewniany z obustronnymi balustradami wysokości 1,20m. Przęsło kładki opierać się będzie końcami na płytach drogowych 3,0x1,5x0,15m ułożonymi bezpośrednio na gruncie. Dojścia do tymczasowej kładki pieszo-rowerowej: Zaprojektowano dojścia do tymczasowej kładki, które będą posiadały nawierzchnię grubości 15cm z klińca 0/31,5. Tymczasowe przejścia pieszo-rowerowe o szerokości użytkowej wynoszącej 1,50m będą wyposażone w jednostronną balustradę drewnianą z słupkami osadzonymi w gruncie na głębokość min. 70cm umieszczonymi w rozstawie co 2,0m. Na słupkach przewidziano pochwyt drewniany. W ramach przebudowy odcinka drogi powiatowej Nr 3330W Sady – Jamki od km 2+463,90 do km 3+337 stanowiącego dojazd do mostu przewiduje się między innymi wykonanie następujących robót: ręczne ścinanie i karczowanie gęstych krzaków, karczowanie pni drzew średnicy 100cm, rozbiórka rur średnicy 40 cm pod zjazdami transportem samochodem samowyładowczym na odl. do 10 km, wykonanie wykopów pod obustronne poszerzenia jezdni z transportem urobku sam. samowyładowczymi na odl. do 10 km, wykonanie wykopów pod przepusty na zjazdach z transportem urobku sam. samowyładowczymi na odl. do 10 km, odmulenie istniejących rowów przydrożnych do głębokości 60cm, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne na poszerzeniu drogi, ułożenie warstwy gr. 15cm z piasku stab. cementem Rm=1,5MPa na poszerzeniach drogi, wykonanie dolnej warstwy podbudowy gr. 20 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (31,5-63,0mm) na poszerzeniu drogi, wykonanie górnej warstwy podbudowy gr. 10 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (0-31,5mm) na poszerzeniu drogi, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grubość po zagęszcz. 6 cm, warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego (125kg/mkw), ułożenie siatki typu, skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubość po zagęszcz. 5 cm, wzmocnienie poboczy na szerokości 100 cm gr. po zagęszczeniu 12cm, ława fundamentowa żwirowa gr. 25cm, przepusty rurowe pod zjazdami - rury z tworzyw sztucznych o śr. 40 cm, ścianki czołowe prefabrykowane ze skrzydełkami dla rur o śr. 40 cm, ława pod krawężniki betonowa C12/15 z oporem (zjazdy do posesji), krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowopiaskowej (zjazdy do posesji), ława pod obrzeża na zjazdach betonowa 30x8cm z oporem (zjazdy do posesji), obrzeża betonowe na zjazdach o wymiarach 30x8 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową (zjazdy do posesji), wykonanie nawierzchni na zjazdach gr. 20 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 50 mm, tablice znaków drogowych, ustawienie słupków do znaków z zabetonowaniem w gruncie i montaż tarczy znaku, regulacja pionowa studni teletechnicznych, Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość zamówienia. Roboty powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami robót Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami prawnymi. Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej - załącznik nr 4 do SIWZ, przedmiarów robót – załącznik nr 6 do SIWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. W części zamówienia dotyczącej przebudowy drogi powiatowej Nr 3330W Sady – Jamki zakres robót do realizacji obejmuje odcinek od km 2+463,90 do km 3+337. Został on opisany w części dokumentacji projektowej i przedmiarze robót. Termin realizacji zamówienia : 15 listopada 2019r. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego wykonania i rozliczenia zamówienia Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221111-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 zł) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Okres ważności wadium powinien obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Pekao S.A. Oddział w Przysusze, ul. Krakowska 33 Nr rachunku: 90 1240 5703 1111 0000 4903 1652 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku zamawiającego. Uwaga: Wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek zamawiającego niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek zamawiającego, czy też innego banku. Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie Art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poza dokumentami i oświadczeniami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia oferta powinna również zawierać: a) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr1 do SIWZ), b) W przypadku, gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa, c) Dowód wpłaty wadium, d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze danego Wykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile jest to wiadome. e) Wykonawca składając ofertę informuje Zamawiającego czy wybór Jego oferty prowadził będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług składając wypełniony - załącznik nr3 do formularza oferty (oświadczenie należy złożyć w oryginale), f) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu (w oryginale) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP załącznik nr2 do SIWZ składa każdy z podmiotów składający wspólną ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach