Przetargi.pl
Przebudowa, modernizacja pomieszczeń budynku D pod potrzeby Przychodni Specjalistycznych, Rejestracji, Szatni i Części Administracji wraz z zakupem wyposażenia. , tj. przebudowa, modernizacja pomieszczeń budynku D II piętro strona lewa (Część 1 zamówienia) oraz modernizacja dźwigu windowego w budynku D (Część 2 zamówienia)

Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce ogłasza przetarg

  • Adres: 07-410 Ostrołęka, Al. Jana Pawła II 120A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7652122 , fax. 29 7604569
  • Data zamieszczenia: 2016-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce
    Al. Jana Pawła II 120A 120A
    07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 29 7652122, fax. 29 7604569
    REGON: 00030461600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.ostroleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, modernizacja pomieszczeń budynku D pod potrzeby Przychodni Specjalistycznych, Rejestracji, Szatni i Części Administracji wraz z zakupem wyposażenia. , tj. przebudowa, modernizacja pomieszczeń budynku D II piętro strona lewa (Część 1 zamówienia) oraz modernizacja dźwigu windowego w budynku D (Część 2 zamówienia)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Część 1: przebudowa, modernizacja pomieszczeń budynku D II piętro strona lewa Część 2: modernizacja dźwigu windowego w budynku D, o wartości mniejszej niż kwota 5 225 000 euro Roboty realizowane będą na podstawie: A) dla Części 1 - kosztorysu ofertowego i rzutu pomieszczeń - prawa budowlanego, - sztuki budowlanej, - zaleceń Zamawiającego. B) dla Części 2 - programu funkcjonalno-użytkowego - prawa budowlanego, - sztuki budowlanej, - zaleceń Zamawiającego. 3. Inne uwarunkowania: A) dla Części 1 zamówienia 1. Podane w kosztorysie przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy. 2. Podane w dokumentacji kosztorysowej przykładowe nazwy handlowe materiałów i ich producentów nie stanowią nakazu ich stosowania. Nazwami handlowymi posłużono się w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu. 3. Wszystkie elementy wymienione powyżej mogą być zastąpione przez inne, równoważne, posiadające wszystkie wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia. Ciężar udowodnienia, że wyroby przyjęte przez Wykonawcę są równoważne w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej, spoczywa na Wykonawcy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi kosztorys ofertowy i rzut pomieszczeń Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej na obiekcie. 5. Wszystkie wymiary i powierzchnie należy sprawdzić przed zamówieniem materiałów. 6. Wykonawca winien wydzielić i zabezpieczyć teren prowadzonych prac. 7. Wykonywanie robót oraz organizację (bhp, ppoż. oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w kosztorysie ofertowym zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp (Załącznik nr 2 do SIWZ i umowy), lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach technicznych nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych normalizacji i systemów odniesienia technicznego od wskazanych w opisie na zasadzie art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. B) dla Części 2 zamówienia 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi program funkcjonalno-użytkowy. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej na obiekcie. 2. Wszystkie wymiary i powierzchnie należy sprawdzić przed zamówieniem materiałów. 3 Wykonawca winien wydzielić i zabezpieczyć teren prowadzonych prac. 4. Wykonywanie robót oraz organizację (bhp, ppoż. oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 4. Na podstawie odrębnie zawartych umów Wykonawca zapłaci Zamawiającemu: za dostawę energii elektrycznej oraz za dostawę wody i odprowadzenie ścieków, zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SIWZ - dotyczy części 1, 2 zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości Dla Części 1 - 3 500,00 zł. (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). Dla Części 2- 4 300,00 zł. (słownie: cztery tysiące trzysta złotych). 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez pomioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku: Powszechna Kasa Oszczędności - Bank Polski SA Oddział w Ostrołęce nr rachunku : 97 1020 3802 0000 1002 0010 8761. 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w Kasie Zamawiającego przy Al. Jana Pawła II 120 A w Ostrołęce, II piętro. Wykonawca odpowiada za właściwy opis koperty zapewniający jej skierowanie do siedziby Zamawiającego oraz zachowanie terminu na wniesienie wadium. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. Do oferty zaleca się załączyć ich kserokopię. 5. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku wpłat na konto za dotrzymanie terminu wpłaty wadium uważa się uznanie rachunku zamawiającego. 8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca powinien powołać się na nazwę przetargu oraz podać nr swojego konta bankowego, na które należy zwrócić wadium. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: 1) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Wykonawcy. 13. Niedopuszczalne jest wniesienie wadium w formie pieniężnej w kasie Zamawiającego. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ustawy. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ostroleka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach