Przetargi.pl
Przebudowa lub utwardzenie dróg gminnych z płyt betonowych w Gminie Pilchowice

Gmina Pilchowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-145 Pilchowice, Damrota
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 235 65 21, , fax. 32 235 69 38
  • Data zamieszczenia: 2019-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pilchowice
    Damrota 6
    44-145 Pilchowice, woj. śląskie
    tel. 32 235 65 21, , fax. 32 235 69 38
    REGON: 00068785300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pilchowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa lub utwardzenie dróg gminnych z płyt betonowych w Gminie Pilchowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1: „Utwardzenie drogi gminnej, ul. Leśników w Leboszowicach” Zakres robót obejmuje wykonanie utwardzenia nawierzchni gruntowej drogi gminnej ulicy Leśników w Leboszowicach na długości 135 m w postaci ułożenia płyt betonowych z betonu klasy C25/30 o wymiarach 300x150x0,15 cm na podbudowie z kruszywa łamanego o grubości 15 cm, stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31.5 mm wraz z wykonaniem poboczy gruntowych o szerokości 0,5 m wraz z plantowaniem i porządkowaniem terenu. Ogólny zakres robót obejmuje m.in.: a) wykonanie pełnej konstrukcji utwardzenia z dostosowaniem do parametrów kategorii ruchu KR1, b) wykonanie robót związanych z wytyczeniem obiektu, korytowaniem, profilowaniem podłoża pod podbudowę, c) wykonanie utwardzenia z płyt betonowych o wymiarach 300x150x0,15 cm na podbudowie z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31.5 mm w zakresie jak wskazano to na Projektowanym Zagospodarowaniu Terenu, d) wykonanie poboczy gruntowych o szerokości 0,5 m wraz z plantowaniem i porządkowaniem terenu, e) uprzątnięcie terenu po robotach i wywóz we wskazane miejsce gruzu i zanieczyszczeń powstałych w wyniku prowadzonych robót, f) dodatkowo w kalkulacji ww. zadania należy uwzględnić pełną obsługę geodezyjną, g) w czasie prowadzenia robót drogowych Wykonawca powinien zapewnić taki system prowadzenia robót aby była możliwość dojazdu do posesji lub zapewnienia miejsc postojowych dla samochodów należących do mieszkańców lub ewentualnego objazdu. Zakres objęty umową uwzględnia również:  zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP,  przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z utwardzeniem nawierzchni drogi gminnej: a) Zamawiający informuje, że dysponuje materiałem do wykonania części zakresu robót jak wyżej w liczbie 28 sztuk płyt drogowych, betonowych o wymiarach 300x150x15 cm. Materiał ten jest własnością Zamawiającego, zlokalizowany jest w miejscowości Żernica przy ulicy Wrzosowej, na działce o numerze ewidencyjnym 1034/93 i przekazany zostanie Wykonawcy w dniu rozpoczęcia robót jako materiał do wbudowania w powyższy zakres. Koszt realizacji robót winien być zmniejszony o powyższy materiał. b) Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby na bieżąco udostępnić mieszkańcom dojazd do posesji zlokalizowanych w bezpośrednim obrębie drogi gminnej jak również dojazd wszelkim pojazdom uprzywilejowanym. c) Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni terenu i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, repery, punkty geodezyjne, piezometry itp. oraz uzyska od odpowiednich gestorów sieci będących właścicielami i jednostek administracyjnych informacji w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy oraz pokryje koszty z tym związane w ramach ryczałtu. Wszystkie roboty związane z przebudową urządzeń infrastruktury należy wykonywać pod nadzorem właścicieli sieci. Wszelkie koszty związane z nadzorem właścicieli sieci nad tymi robotami ponosi Wykonawca. Koszt ten należy uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić Inspektora i gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora i zainteresowane jednostki oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu napraw. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia pracownikom gestorów sieci m. in. wejścia na plac budowy celem naprawy niezinwentaryzowanych bądź zinwentaryzowanych urządzeń i sieci. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni terenu i urządzeń podziemnych, a także pokryje koszty napraw. d) Obsługa geodezyjna leży po stronie Wykonawcy robót, m.in. odtwarzanie znaków granicznych należy do obowiązków Wykonawcy, a ewentualne uwidocznienie słupków granicznych powinno nastąpić poprzez działania służb geodezyjnych Wykonawcy przed wejściem w teren w celu zabezpieczenia ich oznakowania. e) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia, na każdym etapie realizacji, przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnym do zakresu ograniczonych przez Zamawiającego robót. f) Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje z zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. g) W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie i wyposażenie gestorów sieci, mieszkańców przyległych posesji do przebudowywanej drogi w granicach pasa drogowego lub inwestora, niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji budowlano-wykonawczej opracowanym przez Tomasza Gacka (SLK/3672/PWOD/11 uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń) oraz Arkadiusza Gawłowskiego, stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ. Zadanie nr 2: „Utwardzenie drogi gminnej, ul. Rolników w Pilchowicach” Zakres robót obejmuje wykonanie utwardzenia nawierzchni gruntowej drogi gminnej ulicy Rolników w Pilchowicach na długości 191 m w postaci ułożenia płyt betonowych z betonu klasy C25/30 o wymiarach 300x150x0,15 cm na podbudowie z kruszywa łamanego o grubości 15 cm, stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31.5 mm wraz z wykonaniem poboczy gruntowych o szerokości 0,5 m wraz z plantowaniem i porządkowaniem terenu. Ogólny zakres robót obejmuje m.in.: a) wykonanie pełnej konstrukcji utwardzenia z dostosowaniem do parametrów kategorii ruchu KR1, b) wykonanie robót związanych z wytyczeniem obiektu, korytowaniem, profilowaniem podłoża pod podbudowę, c) wykonanie utwardzenia z płyt betonowych o wymiarach 300x150x0,15 cm na podbudowie z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31.5 mm w zakresie jak wskazano to na Projektowanym Zagospodarowaniu Terenu, d) wykonanie poboczy gruntowych o szerokości 0,5 m wraz z plantowaniem i porządkowaniem terenu, e) uprzątnięcie terenu po robotach i wywóz we wskazane miejsce gruzu i zanieczyszczeń powstałych w wyniku prowadzonych robót, f) dodatkowo w kalkulacji ww. zadania należy uwzględnić pełną obsługę geodezyjną, g) w czasie prowadzenia robót drogowych Wykonawca powinien zapewnić taki system prowadzenia robót aby była możliwość dojazdu do posesji lub zapewnienia miejsc postojowych dla samochodów należących do mieszkańców lub ewentualnego objazdu. Zakres objęty umową uwzględnia również:  zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP,  przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z utwardzeniem nawierzchni drogi gminnej: a) Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby na bieżąco udostępnić mieszkańcom dojazd do posesji zlokalizowanych w bezpośrednim obrębie drogi gminnej jak również dojazd wszelkim pojazdom uprzywilejowanym. b) Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni terenu i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, repery, punkty geodezyjne, piezometry itp. oraz uzyska od odpowiednich gestorów sieci będących właścicielami i jednostek administracyjnych informacji w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy oraz pokryje koszty z tym związane w ramach ryczałtu. Wszystkie roboty związane z przebudową urządzeń infrastruktury należy wykonywać pod nadzorem właścicieli sieci. Wszelkie koszty związane z nadzorem właścicieli sieci nad tymi robotami ponosi Wykonawca. Koszt ten należy uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić Inspektora i gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora i zainteresowane jednostki oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu napraw. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia pracownikom gestorów sieci m. in. wejścia na plac budowy celem naprawy niezinwentaryzowanych bądź zinwentaryzowanych urządzeń i sieci. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni terenu i urządzeń podziemnych, a także pokryje koszty napraw. c) Obsługa geodezyjna leży po stronie Wykonawcy robót, m.in. odtwarzanie znaków granicznych należy do obowiązków Wykonawcy, a ewentualne uwidocznienie słupków granicznych powinno nastąpić poprzez działania służb geodezyjnych Wykonawcy przed wejściem w teren w celu zabezpieczenia ich oznakowania. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia, na każdym etapie realizacji, przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnym do zakresu ograniczonych przez Zamawiającego robót. e) Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje z zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. f) W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie i wyposażenie gestorów sieci, mieszkańców przyległych posesji do przebudowywanej drogi w granicach pasa drogowego lub inwestora, niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji budowlano-wykonawczej opracowanym przez Tomasza Gacka (SLK/3672/PWOD/11 uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń) oraz Arkadiusza Gawłowskiego, stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ. Zadanie nr 3: „Przebudowa drogi gminnej, ul. Wrzosowa w Żernicy – etap I” Teren objęty zakresem opracowania zlokalizowany jest w miejscowości Żernica przy ulicy Wrzosowej. Ulica ta stanowi obecnie dojazd do budynków mieszkalnych jednorodzinnych oraz pól uprawnych zlokalizowanych wzdłuż drogi. Zakres robót obejmuje przebudowę drogi gminnej ulicy Wrzosowej w Żernicy na długości 300 m w postaci ułożenia płyt betonowych z betonu klasy C25/30 o wymiarach 300x150x0,15 cm na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 grubości 10 cm na odcinkach prostych oraz ułożenia betonu cementowego C30/37 z zbrojeniem rozproszonym o wysokości 20 cm na dwóch warstwach podbudowy: podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm oraz podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 31,5/63 mm stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm na odcinkach stanowiących łuk poziomy jezdni. Ponadto w ramach zadania należy wykonać obustronne pobocze utwardzone z destruktu bitumicznego stabilizowanego mechanicznie o szerokości 0,5 m natomiast na całej długości przebudowywanego odcinka drogi na obu krawędziach jezdni stosownie do lokalizacji należy zabudować koryta betonowe o wymiarach 60x50x15 cm na ławie betonowej C12/15 o grubości 10 cm. Wyloty korytek betonowych zlokalizowane będą w istniejącym rowie melioracyjnym który docelowo należy umocnić za pomocą płyt ażurowych o wymiarach 58x58x7 cm, kołkowanych na dnie o skarpach rowu na łącznej powierzchni umocnienia 52 m2. Szczegółowe rozwiązania konstrukcyjne przedstawione zostały w części rysunkowej projektu jak również pokazano elementy wykończeniowe dróg. Ogólny zakres robót obejmuje m.in.: a) wykonanie robót związanych z wytyczeniem obiektu, korytowaniem, profilowaniem podłoża pod podbudowę, b) wykonanie utwardzenia z płyt betonowych o wymiarach 300x150x0,15 cm oraz betonu cementowego w zakresie jak wskazano to na Projektowanym Zagospodarowaniu Terenu, c) wykonanie poboczy z destruktu bitumicznego o szerokości 0,5 m wraz z plantowaniem i porządkowaniem terenu, d) uprzątnięcie terenu po robotach i wywóz we wskazane miejsce gruzu i zanieczyszczeń powstałych w wyniku prowadzonych robót, e) dodatkowo w kalkulacji ww. zadania należy uwzględnić pełną obsługę geodezyjną, f) w czasie prowadzenia robót drogowych Wykonawca powinien zapewnić taki system prowadzenia robót aby była możliwość dojazdu do posesji lub zapewnienia miejsc postojowych dla samochodów należących do mieszkańców lub ewentualnego objazdu. Zakres objęty umową uwzględnia również:  zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP,  przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej: a) Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby na bieżąco udostępnić mieszkańcom dojazd do posesji zlokalizowanych w bezpośrednim obrębie drogi gminnej jak również dojazd wszelkim pojazdom uprzywilejowanym. b) Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni terenu i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, repery, punkty geodezyjne, piezometry itp. oraz uzyska od odpowiednich gestorów sieci będących właścicielami i jednostek administracyjnych informacji w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy oraz pokryje koszty z tym związane w ramach ryczałtu. Wszystkie roboty związane z przebudową urządzeń infrastruktury należy wykonywać pod nadzorem właścicieli sieci. Wszelkie koszty związane z nadzorem właścicieli sieci nad tymi robotami ponosi Wykonawca. Koszt ten należy uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić Inspektora i gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora i zainteresowane jednostki oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu napraw. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia pracownikom gestorów sieci m. in. wejścia na plac budowy celem naprawy niezinwentaryzowanych bądź zinwentaryzowanych urządzeń i sieci. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni terenu i urządzeń podziemnych, a także pokryje koszty napraw. c) Obsługa geodezyjna leży po stronie Wykonawcy robót, m.in. odtwarzanie znaków granicznych należy do obowiązków Wykonawcy, a ewentualne uwidocznienie słupków granicznych powinno nastąpić poprzez działania służb geodezyjnych Wykonawcy przed wejściem w teren w celu zabezpieczenia ich oznakowania. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia, na każdym etapie realizacji, przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnym do zakresu ograniczonych przez Zamawiającego robót. e) Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje z zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. f) W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie i wyposażenie gestorów sieci, mieszkańców przyległych posesji do przebudowywanej drogi w granicach pasa drogowego lub inwestora, niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji budowlano-wykonawczej opracowanym przez: Firmę Inżynieryjne i Doradztwo „OLBARK”, mgr inż. Arkadiusz Olborski, 44-238 Czerwionka-Leszczyny, stanowiącej załącznik nr 7 i 8 do SIWZ. Oferty z rozwiązaniami równoważnymi: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji był taki sam jak okres rękojmi. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na prace objęte niniejszą umową na minimalny okres 60 miesięcy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) Zobowiązanie podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument należy złożyć w oryginale i musi zawierać co najmniej: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Dokumenty uwiarygodniające zastosowanie rozwiązań równoważnych w przypadku ich zaoferowania przez wykonawcę. 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej zamawiającego, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach