Przetargi.pl
Przebudowa lokalu użytkowego dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku przy ul. Opolskiej 9b, 9c w Katowicach.

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 000515780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kzgm.katowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa lokalu użytkowego dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku przy ul. Opolskiej 9b, 9c w Katowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa lokalu użytkowego dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku przy ul. Opolskiej 9b, 9c w Katowicach wraz ze zmianą sposobu użytkowania części obiektu budowlanego tj. lokalu mieszkalnego w budynku przy ul. Opolskiej 9b na lokal biurowy. Budynek jest obiektem mieszkalnym, wielorodzinnym w zarządzie Wspólnoty Mieszkaniowej. Na parterze znajdują się lokale użytkowe z pomieszczeniami biurowymi, własności Miasta Katowice, które zostały przeznaczone na siedziby: Stowarzyszenia Polaków poszkodowanych przez III Rzeszę, Związku Sybiraków oraz Związku Inwalidów Wojennych. Powierzchnia użytkowa lokali objętych przedmiotem zamówienia wynosi 204,54 m2. Obiekt jest w całości podpiwniczony i posiada osiem kondygnacji nadziemnych. Lokale posiadają niewystarczające zaplecze socjalne (brak aneksu kuchennego oraz jeden sanitariat dla wszystkich pomieszczeń biurowych), a także nie są przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Roboty budowlane obejmują: 1) budowę wejścia z montażem podnośnika dla osób niepełnosprawnych (szczegółowy opis parametrów technicznych oraz opis procedury montażu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ), 2) wykonanie wewnętrznych ścianek działowych - ok. 352 m2, 3) wykonanie zespołu sanitariatów wraz z sanitariatem dla osób niepełnosprawnych oraz aneksu kuchennego, 4) montaż sufitów podwieszonych – ok. 62,25 m2, 5) naprawę stropów gęstożebrowych, 6) wymianę stolarki okiennej w pomieszczeniach biurowych ze szkleniem P4 i montażem nawiewników – 14 sztuk, 7) wykonanie izolacji cieplnej oraz przeciwwilgociowej podłóg wraz z wykonaniem posadzek, 8) montaż stolarki drzwiowej – 17 sztuk, 9) montaż instalacji alarmowej (system sygnalizacji włamania), 10) wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno–wywiewnej, 11) przebudowę instalacji gazowej, 12) przebudowę instalacji wodno – kanalizacyjnej i c.o. z wymianą armatury, 13) przebudowę instalacji elektrycznej z wymiana opraw oświetleniowych i osprzętu, 14) roboty wykończeniowe: okładziny, malowanie. 2. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót opisanych w przedmiarze robót tj. roboty konstrukcyjne, prace izolacyjne, roboty tynkarskie i malarskie, montaż okładzin i stolarki, kładzenie i wykonanie podłóg, instalacje gazowe, wodno-kanalizacyjne, elektryczne oraz wykonanie wszystkich prac towarzyszących. Wymóg nie dotyczy osób wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Parametry równoważności. 1) Jeżeli projekt budowlany, STWiORB lub przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 2) Tam, gdzie w projekcie budowlanym, STWiORB lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają projekt budowlany (załącznik nr 6 do SIWZ), STWiORB (załącznik nr 7 do SIWZ), wytyczne dla urządzenia dźwigowego montowanego w budynku (załącznik nr 8 do SIWZ) przedmiary robót (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). UWAGA! Przedmiary w formacie ATH załączone są pomocniczo. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarem zamieszczonym w formacie PDF a przedmiarem w formacie ATH wiążące są zapisy przedmiaru robót zamieszczonego w formacie PDF.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o  której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach