Przetargi.pl
Przebudowa lokalu filii biblioteki publicznej w Swarzędzu na oś. Raczyńskiego 19

Gmina Swarzędz ogłasza przetarg

  • Adres: 62020 Swarzędz, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 65 12 000 , fax. (061) 65 12 211
  • Data zamieszczenia: 2018-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Swarzędz
    Rynek 1
    62020 Swarzędz, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 65 12 000, fax. (061) 65 12 211
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.swarzedz.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa lokalu filii biblioteki publicznej w Swarzędzu na oś. Raczyńskiego 19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje PRZEBUDOWA LOKALU FILII BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W SWARZĘDZU NA OŚ. RACZYŃSKIEGO 19 Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę lokalu usługowego w parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego na oś. Raczyńskiego 19 w Swarzędzu wraz ze zmianą sposobu użytkowania z funkcji przedszkola na funkcję biblioteki publicznej. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Prace remontowo – budowlane: wyburzenia ścianek działowych; skucie warstw posadzkowych; demontaż sufitów podwieszanych; zamurowania otworów w ścianach zewnętrznych; wykonanie ścian działowych; wykonanie nadproży; demontaż zadaszeń nad wejściami do lokalu; wyburzenie rampy i schodów zewnętrznych; wykonanie schodów zewnętrznych wraz ze spocznikiem; wykonanie izolacji termicznych; wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych; wykonanie izolacji i zabezpieczeń akustycznych; wykonanie podłóg i posadzek; wykończenie wewnętrzne; parapety wewnętrzne; wykonanie ścianki przeszklonej o klasie odporności EI15; wykonanie okna o odporności ogniowej EI60; nawiewniki w oknach; stolarka okienno – drzwiowa; wykonanie sufitów podwieszanych rastrowych; wykonanie zadaszenia nad wejściem zapleczowym oraz nad wejściem głównym; drzwi wiatrołapu wewnętrzne i zewnętrzne; wykonanie balustrady schodów i spocznika; wyposażenie wewnętrzne; wykończenie zewnętrzne. 2. Prace instalacyjne wentylacja mechaniczna nawiewno – wywiewna; przystosowanie kominów do wentylacji pomieszczeń biblioteki; wodociągowa i kanalizacji sanitarnej; c.o. i c.w.u. z węzła cieplnego zlokalizowanego w budynku; elektroenergetyczna; teletechniczna. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią: 1. Ekspertyza techniczna istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego na terenie osiedla Raczyńskiego 19 w Swarzędzu, przewidzianego w części parterowej do przebudowy ze zmianą sposobu użytkowania; 2. Opinia kominiarska; 3. Uzgodnienie koncepcji przebudowy lokalu z jego przyszłym użytkownikiem; 4. Warunki ochrony przeciwpożarowej; 5. Dokumentacja projektu budowlano - wykonawczego; 6. Specyfikacje Technicznego Wykonania i Odbioru Robót; 7. Przedmiary robót. Obowiązki Wykonawcy: 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie: prac remontowo-budowlanych oraz prac instalacyjnych; 2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia; 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności  bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach  umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5. Organizacja placu budowy; 6. Przeprowadzenie wizji lokalnej przed datą złożenia oferty; 7. Z uwagi na lokalizację Biblioteki Publicznej – usytuowanej w blokach mieszkalnych, informowanie na bieżąco mieszkańców o prowadzonych robotach i związanych z tym niedogodnościach oraz zarządcę budynku, tj. Spółdzielnię Mieszkaniową w Swarzędzu (Biblioteka na czas robót zostanie wyłączona z użytkowania); 8. Każdorazowe, niezwłoczne (tzn. po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac; 9. Dostawa materiału do realizacji zamówienia objętego postępowaniem; 10. Całkowite koszty zasilania placu budowy i robót w energię elektryczną i wodę;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 9000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: a) formularz ofertowy zawierający wszelkie informacje zawarte we wzorze w Rozdziale nr 3 SIWZ, b) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. c) dokumenty i oświadczenia o których mowa w Rozdziale nr 1 SIWZ. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wykonawcy występujący wspólnie muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – oryginał dokumentu lub jego kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach