Przetargi.pl
Przebudowa łącznika na potrzeby sal lekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 6

Szkoła Podstawowa nr 6 im. Janiny Majkowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, Uniejowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 8271923, , fax. 43 8271923
  • Data zamieszczenia: 2018-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 6 im. Janiny Majkowskiej
    Uniejowska 199
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 43 8271923, , fax. 43 8271923
    REGON: 86131100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-sp6.umsieradz.finn.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa łącznika na potrzeby sal lekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa łącznika na potrzeby sal lekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 6 w Sieradzu przy ul. Uniejowskiej 199. 2. Zamówienie obejmuje: a) przebudowę części pomieszczeń pomiędzy budynkami szkoły i sali, b) roboty instalacyjne elektryczne, c) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne, sanitarne i wentylacyjne. 3 Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako materiał poglądowy. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy, zgodnie z zapisami rozdziału XXIV SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. 4. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie robót i czynności określonych w dokumentacji projektowej oraz prac i czynności pomocniczych niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia tj.: prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową. 5. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ, obejmująca m.in. projekt budowalny, przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacja określająca zasady postępowania przetargowego. 6. Zamawiający wymaga, by przed złożeniem ofert Wykonawca odbył wizję lokalną na terenie planowanej inwestycji. W związku z powyższym na podstawie art. 9a ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wyznaczy termin składania ofert odpowiednio dłuższy od minimalnego terminu składania ofert określonego w ustawie Pzp. Koszty odbycia wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późniejszymi zmianami): a) branża budowlana: - roboty ziemne związane z wykonaniem wykopów pod fundamenty, - wykonanie fundamentów, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, - wymurowanie ścian zewnętrznych, - demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, - wyburzenie ścian, - zamurowanie ścian, - likwidacja kominów wentylacyjnych, - murowanie ścian działowych, - uzupełnienie pokrycia dachowego po zlikwidowanych kominach, - roboty wykończeniowe w zakresie ścian i podłóg, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej; b) branża sanitarna: - demontaż instalacji wod.-kan., - demontaż instalacji c.o., - demontaż wentylacji mechanicznej, - wykonanie instalacji wodociągowej, - wykonanie instalacji kanalizacyjnej, - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, - wykonanie wentylacji mechanicznej; c) branża elektryczna: - demontaż instalacji elektrycznej, - wykonanie instalacja gniazd wtyczkowych, - wykonanie instalacji oświetlenia, - wykonanie niezbędnych pomiarów wraz z protokołami, - wykonanie instalacji niskoprądowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6.500,00 złotych (słownie złotych: sześć tysięcy pięćset 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Szkoły Podstawowej Nr 6 w Sieradzu: Bank PKO BP O/Sieradz Nr 04 1020 4564 0000 5702 0155 4591z podaniem tytułu: wadium w postępowaniu: Przebudowa łącznika na potrzeby sal lekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 6. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy umieścić w odrębnej kopercie załączonej do oferty. Uwaga! W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5, z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Termin, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do gwaranta lub poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z gwarancji lub poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do gwaranta lub poręczyciela. Niewniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach