Przetargi.pl
Przebudowa korytarzy i klatek schodowych w pawilonach A, B, C w DPSWWiP w Radomiu

Dom Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Wyścigowa 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3604586 w. 26 , fax. 048 3604588
  • Data zamieszczenia: 2015-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy
    ul. Wyścigowa 16 16
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3604586 w. 26, fax. 048 3604588
    REGON: 00124371000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dpsweteran.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja pomocy społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa korytarzy i klatek schodowych w pawilonach A, B, C w DPSWWiP w Radomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa posadzek korytarzy i klatek schodowych w pawilonach A, B, C Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy przy ul. Wyścigowej 16 w Radomiu. 1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: przebudowę posadzek korytarzy i klatek schodowych w Pawilonie A, B, C polegającą na: a) zerwaniu posadzki z tworzyw sztucznych około 996 m2, b) położeniu warstwy wyrównawczej pod posadzki z warstwy cementowej około 996 m2, c) położeniu warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej grubości 5mm - około 1678 m2, d) wykonaniu posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych - wykładzina gr. 2,0 mm z wyłożeniem na ściany 15 cm - około 1709 m2, e) położeniu wykładziny stopni schodowych z tworzyw sztucznych- wykładzina rulowana - około 243 m2, f) położeniu posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych -zgrzewanie wykładzin rulonowych około 1969 m2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5.186.000 euro, natomiast przekracza wyrażoną w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. 2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej, przedmiarze, specyfikacji technicznej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 3.Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 2) uporządkowanie terenu po budowie, 3) likwidacja placu budowy, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. Uwaga: Wykonawca obowiązany jest organizować i prowadzić roboty z uwzględnieniem faktu, iż obiekt domu pomocy społecznej jest użytkowany w szczególności przez osoby w podeszłym wieku, przewlekłe somatycznie chore i niepełnosprawne. Wykonawca obowiązany jest prowadzić roboty w sposób najmniej uciążliwy dla mieszkańców i personelu jednostki. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 9.500,00 (słownie: dziewięć tysięcy pięćset 00/100) złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dpsweteran.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach