Przetargi.pl
Przebudowa końcowego odcinka ulicy Kolejowej w Nowym Mieście Lubawskim

Gmina Miejska Nowe Miasto Lubawskie ogłasza przetarg

  • Adres: 13300 Nowe Miasto Lubawskie, ul. Rynek
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 56 472-96-32 , fax. 56 474-27-14
  • Data zamieszczenia: 2018-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nowe Miasto Lubawskie
    ul. Rynek 1
    13300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 56 472-96-32, fax. 56 474-27-14
    REGON: 87111888500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://nml-um.bip-wm.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa końcowego odcinka ulicy Kolejowej w Nowym Mieście Lubawskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa końcowego odcinka ulicy Kolejowej w Nowym Mieście Lubawskim polegająca na: a) wykonanie robót przygotowawczych: - pomiar geodezyjny, - stała obsługa geodezyjna w trakcie budowy, - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych wraz z wywozem na miejsce wskazane przez Zamawiającego o powierzchni 250 m2, - roboty ziemne wykonywane koparkami wraz z wywozem na odkład samochodami samowyładowczymi na miejsce wskazane przez Zamawiającego o objętości  406,93 m3, - formowanie i zagęszczanie nasypów piaskiem dowiezionym, zakupionym wraz zagęszczeniem mechanicznym o objętości 56,39 m3, b) wykonanie robót montażowych w zakresie kanalizacji deszczowej: - wykopy wraz z szalowaniem i zabezpieczeniem wykopów wykonywane koparkami wraz z wywozem na miejsce wskazane przez Zamawiającego o objętości  1067,75 m3, - wykonanie podłoża o grubości 15 cm z materiałów sypkich o powierzchni 193,4 m2, - ułożenie kanalizacji deszczowej z rur z tworzywa o wytrzymałości SN 8, średnicy 200 mm, z podłączeniem do wpustu, kanalizacji, wraz z próbą szczelności o długości 38 m, - ułożenie kanalizacji deszczowej z rur z tworzywa o wytrzymałości SN 8, średnicy 400 mm, z podłączeniem do kanalizacji, wraz z próbą szczelności o długości 101 m, - ułożenie kanalizacji deszczowej z rur z tworzywa o wytrzymałości SN 8, średnicy 600 mm, z podłączeniem do studni, wraz z próbą szczelności o długości 5 m, - montaż studzienek ściekowych z gotowych elementów o śr. 500 mm z pierścieniem odciażajacym z osadnikiem, ustawionych na płycie żelbetowej w ilości 6 szt., - montaż dwóch krat ulicznych, - montaż pięciu studni rewizyjnych z kręgów o śr. 1200 mm z pierścieniem odciażajacym w gotowym wykopie, ustawionych na płycie żelbetowej, - montaż studni rewizyjnej z kręgów o śr. 1500 mm z pierścieniem odciażajacym w gotowym wykopie, ustawione na płycie żelbetowej, - wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 12 cm (pod wpusty i studnie) i powierzchni 65,16 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm (pod wpusty i studnie) i powierzchni 65,16 m2, - ręczne zasypywanie wykopów liniowych piaskiem zagęszczonym mechanicznie o objętości  640,65 m3, c) budowa jezdni: - mechaniczne wykonanie koryta na głębokość 20 cm o powierzchni 1100 m2, - uporządkowanie dna wykopu, - wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na miejsce wskazane przez Zamawiającego o objętości 220 m3, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku, zagęszczonego mechaniczne o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm o powierzchni 1100 m2, - montaż krawężników betonowych - najazdowych 15x22 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem o długości 320 m, - wykonanie ław betonowych z mieszanki betonowej C12/15 z oporem pod krawężniki o objętości  25,6 m3, - wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 12 cm i powierzchni 880 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm i powierzchni 880 m2, - mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej nieulepszonej o powierzchni 870 m2, - skropienie nawierzchni drogowej o powierzchni 870 m2, - wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu AC 16W (warstwa wiążąca) grubość po zagęszczeniu 4 cm o powierzchni 870 m2 wraz z regulacją istniejących urządzeń, - mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej o powierzchni 870 m2, - skropienie nawierzchni drogowej o powierzchni 870 m2, - wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu AC 11S (warstwa ścieralna) grubość po zagęszczeniu 4 cm o powierzchni 870 m2 wraz z regulacją istniejących urządzeń, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej czerwonej grubość 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr 4 cm o powierzchni 10 m2 wraz z regulacją urządzeń (dotyczy poszerzenia na łuku), d) budowa zjazdów na posesje, dojść do posesji: - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości zjazdów o głębokości 20 cm wraz z uporządkowaniem dna wykopu o powierzchni 80 m2, - wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na miejsce wskazane przez Zamawiającego o objętości  16 m3, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku zagęszczonego mechaniczne o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm o powierzchni 80 m2, - montaż obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem wraz z rozbiórką istniejących obrzeży z ławą i wywozem o długości 60 m, - wykonanie ław betonowych z mieszanki betonowej C12/15 z oporem pod obrzeża o objętości 3,6 m3, - wykonanie podbudowy z mieszanki związanej cementem C5/6 o grubości po zagęszczeniu 15 cm wraz z pielęgnacją o powierzchni 63 m2, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej czerwonej grubości 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr 4 cm wraz z regulacja urządzeń o powierzchni 58 m2, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej grubości 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr 4 cm wraz z regulacja urządzeń o powierzchni 5 m2, e) wykonanie robót wykończeniowych: - dostosowanie i regulacja nawierzchni istniejącej z nową wykonaną o powierzchni 50 m2, - wykonanie regulacji bram wjazdowych w ilości 6 szt., - plantowanie ręczne powierzchni gruntu rodzimego o powierzchni 700 m2, - porządkowanie terenu, - wykonanie trawników z pielęgnacją w trakcie trwania gwarancji wraz z humusowaniem o powierzchni 700 m2, - montaż barier SP 09 o długości 35 m, f) budowa linii oświetleniowej 0,4 kV: - ręczne kopanie rowów kablowych o głębokości do 1,0 m i szerokości dna do 0,4 m, długość 34 m, - ręczne zasypywanie rowów kablowych o głębokości do 1,0 m i szerokości dna do 0,4 m, długość 7 m, - ręczne zasypywanie rowów kablowych o głębokości do 0,8 m i szerokości dna do 0,4 m, długość 27 m, - nasypanie warstwy piasku grubości 10 cm na dnie rowu kablowego o szerokości do 0,4 m i długości 27 m, - nasypanie warstwy piasku grubości 10 cm na kabel, - układanie w wykopie rur ochronnych z PCW o długości 7 m, - ręczne ułożenie kabli wielożyłowych w rowach kablowych o długości 42 m, - przykrycie kabla folią kalandrowaną z PCW, - ułożenie w rowach kablowych, bednarki o przekroju do 120 mm2, - mechaniczne pogrążanie uziomów prętowych, - dostarczenie kabla YAKXS, - mocowanie tabliczek przez przykręcenie w ilości 5 szt., - montaż 5 szt. tabliczek, - montaż i stawianie słupów oświetleniowych wraz z wysięgnikami rurowymi z oprawami i okablowaniem w ilości 2 szt., - montaż skrzynki rozdzielcza, - montaż w rowach mufy przelotowej z rur termokurczliwych na kablach energetycznych, - badanie linii kablowej, - badania i pomiary instalacji uziemiającej ochronnej lub roboczej, - badania i pomiary skuteczności zerowania, - obsługa geodezyjna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik B do niniejszej SIWZ. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik A do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy - Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016, poz. 359 ze zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania z ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: PKO BP S.A. nr 40 1020 3583 0000 3302 0011 3605 z dopiskiem „Wadium – Przebudowa końcowego odcinka ulicy Kolejowej w Nowym Mieście Lubawskim”. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje dzień i godzina wpływu środków na ww. rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Nowym Mieście Lubawskim – pok. nr 16 (Kasa Miejska) lub dołączyć do oferty. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Miejską w Nowym Mieście Lubawskim reprezentowaną przez Burmistrza Nowego Miasta Lubawskiego, b) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nieodwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy – Pzp, f) gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta, g) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż forma pieniężna przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający żąda, aby w sytuacji, w której dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, zostały wystawione tylko na jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w treści dokumentu znajdowała się co najmniej informacja o zabezpieczeniu oferty składanej przez podmiotu wspólnie ubiegające się o zamówienie publiczne (lub lista podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie). Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 14.14 SIWZ. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, wymaganego w niniejszym postępowaniu. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania oferty. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 14.10 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań spełniania ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 – ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24. ust. 1 pkt 23 – ustawy Pzp., wg załącznika nr 4 do SIWZ. W przypadku zamiaru powierzenia części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca wskazuje część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy w pkt 5 formularza ofertowego stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ oraz wskazuje nazwy (firm) podwykonawców – o ile firmy te są znane w momencie składania oferty. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedkłada wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) należy przedstawić w ofercie pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach