Gmina Pomiechówek ogłasza przetarg
- Adres: 05180 Pomiechówek, ul. Szkolna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 652 724 , fax. 22 765-27-10
- Data zamieszczenia: 2018-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pomiechówek
ul. Szkolna
05180 Pomiechówek, woj. mazowieckie
tel. 227 652 724, fax. 22 765-27-10
REGON: 54659000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa kładki w miejscowości Kosewko w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w ramach Projektu pn. „Rozwój zrównoważonej multimodalnej mobilności w Gminie Pomiechówek i obszarze funkcjonalnym Warszawy” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa kładki w miejscowości Kosewko w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w ramach Projektu pn. „Rozwój zrównoważonej multimodalnej mobilności w Gminie Pomiechówek i obszarze funkcjonalnym Warszawy”. Przedmiot zamówienia przewidziany jest do realizacji w systemie „Zaprojektuj i wybuduj” i składa się z następujących etapów: 1) ETAP I – Część projektowa Realizacja przedmiotu zamówienia w I etapie obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę Pozwolenia na budowę i/lub dokonania Zgłoszenia do organu administracji architektoniczno-budowlanej na prowadzenie robót budowlanych. 2) ETAP II – Część budowlana Realizacja przedmiotu zamówienia w II etapie obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę i uzgodnioną przez Zamawiającego dokumentacją projektową oraz zgłoszeniem zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych wraz ze sprawowaniem przez Wykonawcę czynności związanych z nadzorem autorskim. 2. Szczegółowo Przedmiot Zamówienia określony został w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści również „SIWZ” lub „specyfikacją”. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób: 1) Działając na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie: robót rozbiórkowych; robót zbrojarskich; robót związanych z wykonaniem i zabezpieczeniem antykorozyjnym konstrukcji stalowej. 1) Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Tomie II SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp; b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań; c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór treści oświadczenia został zamieszczony w Rozdziale 3 Tomu I SIWZ (Formularz 3.4.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa drogi gminnej - ul. Sadowej w Wiązownie Etap II”.
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Rybno
Dodano: 2024-04-12 - Przebudowa ul. Daleka, Reja i Zacisze w Mławie
Dodano: 2024-04-04 - Przebudowa dróg gminnych w Gminie Załuski
Dodano: 2024-04-04 - Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Gózd
Dodano: 2024-04-03 - Budowa ul. Firmowej w Wyszkowie
Dodano: 2024-03-22 - Przebudowa drogi powiatowej 4704W Miedniewice - gr. woj. (Bolimów) od km proj. 0+000 do km proj. 1+904
Dodano: 2024-03-20 - Przebudowa drogi powiatowej nr 4506W Zwoleń – Sarnów na terenie gminy Policzna
Dodano: 2024-03-20 - „Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej”
Dodano: 2024-03-19 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sulgostów – II etap
Dodano: 2024-03-15