Przetargi.pl
Przebudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Piłsudskiego w Stoczku Łukowskim

Miasto Stoczek Łukowski ogłasza przetarg

  • Adres: 21450 Stoczek Łukowski, plac Tadeusz Kościuszki 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 7970001, 7970173 , fax. 0-25 7970073
  • Data zamieszczenia: 2018-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stoczek Łukowski
    plac Tadeusz Kościuszki 1
    21450 Stoczek Łukowski, woj. lubelskie
    tel. 0-25 7970001, 7970173, fax. 0-25 7970073
    REGON: 71158239700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stoczek-lukowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Piłsudskiego w Stoczku Łukowskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Roboty ziemne wykonane koparkami i ręcznie. 2) Roboty montażowe obejmujące przewody 315mm PVC SN-8 lite L =68,0 mb, przewody 315mm PVC SN-12 lite L =47,5 mb; przewody 250mm PVC SN-8 lite L =15,0 mb oraz przewody 160mm PVC SN-8 lite L =15,0 mb. 3) Roboty pomocnicze i towarzyszące obejmujące inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, inspekcję telewizyjna przewodów kanalizacji, wykonanie czasowej organizacji ruchu oraz zabezpieczenie robót na czas ich prowadzenia, przełączenie istniejącego kolektora, zapiankowanie betonem komórkowym istniejącego kolektora sanitarnego. 4) Roboty drogowe: rozebranie istniejącej nawierzchni i chodników, wywiezienie gruzu i wykonanie nowej nawierzchni i chodników. 3Szczegółowy zakres robót zwierają: przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ; projekt budowlany stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie prace ogólnobudowlane wymienione w opisie przedmiotu zamówienia związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej. Wymagania szczegółowo zostały opisane w pkt. 3.6 SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o zamówienie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. . W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa, zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach