Przetargi.pl
Przebudowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Instytutu Lotnictwa wraz z dostawą urządzeń pomiarowych wody deszczowej i roztopowej.

Instytut Lotnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 02-256 Warszawa, al. Krakowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8460011 wew. 261 , fax. 22 1160525
  • Data zamieszczenia: 2018-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Lotnictwa
    al. Krakowska 110/114
    02-256 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8460011 wew. 261, fax. 22 1160525
    REGON: 3737400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ilot.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Instytutu Lotnictwa wraz z dostawą urządzeń pomiarowych wody deszczowej i roztopowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia nr 132/ZZ/AZLZ/2018 jest przebudowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Instytutu Lotnictwa wraz z dostawą urządzeń pomiarowych wody deszczowej i roztopowej. 2. Przebudowa, o której mowa w ust. 1 obejmuje: 1) przebudowę sieci kanalizacyjnej sanitarnej, deszczowej 2) wykonanie przyłącza oraz studni pomiarowej 3) dostawę i montaż urządzeń pomiarowych wody deszczowej i roztopowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określa załącznik nr 1 do SIWZ. Elementem wchodzącym w skład OPZ jest przedmiar, który Zamawiający załącza do SIWZ w celu pomocniczym do przygotowania oferty przez Wykonawców zainteresowanych uczestnictwem w postępowaniu. Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację niniejszego zamówienia ma charakter ryczałtowy. 4. W ramach dostawy określonej w ust. 2 pkt 3 powyżej Wykonawca 1) dostarczy następujące urządzenia pomiarowe: a) Q-Eye PSC/PRO MT ilość 2 szt. b) Szafa pomiarowa ilość 2 szt. c) Radarowy czujnik prędkości rv11 ilość 1 szt. 2) zamontuje, uruchomi i wykona test działania urządzeń 3) przeszkoli trzech pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego i będzie trwało min. 60 min 5. Minimalny okres gwarancji na urządzenia wymienione w ust. 4 wynosi min. 12 miesięcy 6. Minimalny okres gwarancji na roboty budowlane wynosi 36 miesięcy. 7. Zamawiający wymaga rękojmi na okres 5 lat. 8. Zamawiający dopuszcza równoważne urządzenia w stosunku do urządzeń wymienionych w ust. 4. Warunkiem dostarczenia urządzeń pomiarowych równoważnych jest uzyskanie akceptacji urządzeń przez Lotnisko Chopina w Warszawie. Wykonawca, który zaoferuje urządzenia równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w ust. 4 pkt 1. Wykonawca załączy do oferty dokument potwierdzający akceptację oferowanego urządzenia przez Lotnisko Chopina oraz wypełnioną tabelę „wykaz równoważności” stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ potwierdzającą spełnienie wymagań Zamawiającego. 9. Opis równoważności dla urządzeń określonych w ust. 4 pkt 1 (minimalne wymagania): 1) przepływomierz a) Połączony czujnik prędkości oraz wysokości napełnienia kanału b) Czujnik zainstalowany w dnie (powyżej osadu) kanału c) Pomiar i odczyt 18-tu warstwach d) Pomiar prędkość przepływu od -5,3 do 5,3 m/s e) Poziom wody mierzony za pomocą czujnika ultradźwiękowego o zasięgu do 1,3 m. f) Dane pomiarowe muszą być udostępniane przez GPRS. 2) Przetwornik Modular Transmitter (MT) a) Bezprzewodowe połączenie z przepływomierzem umożliwiające programowanie i przesył danych z użyciem dowolnego bez konieczności instalowania oprogramowania (WiFi) b) Zabezpieczony przed dostępem niepowołanych osób za pomocą systemu uprawnień dla poszczególnych użytkowników c) System diagnostyczny z dostępem zdalnym d) Uniwersalny zakres zasilania 85-265V AC lub 9-36 V DC wszystkich czujników z przetwornika e) min. 4 analogowe wejścia (4-20 mA) f) min. 4 wyjścia przekaźnikowe g) min. 2 wyjścia impulsowe h) min. 4 wyjścia analogowe (4-20 mA) 10. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Zamawiającego. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, posiadał przez cały okres realizacji umowy polisę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującą swym zakresem wyłącznie przedmiot realizacji Umowy na kwotę nie niższą niż 300 000,00 zł. Zamawiający zastrzega, iż w przedmiotowej polisie nie może występować franszyza redukcyjna (udział własny). Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu kopię polisy OC wraz z potwierdzeniem dokonania wymaganych opłat przed podpisaniem umowy. W przypadku gdy opłata przewidziana jest transzami, Wykonawca zobowiązany jest przekazać dowód dokonania zapłaty każdej z transz w terminie 5 dni od dnia kiedy zapłata stanie się wymagalna. W przypadku wydłużenia czasu realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić i udokumentować Zamawiającemu ciągłość polis OC w ww. zakresie. Jeżeli polisa będzie wystawiona w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia kwoty na podstawie średniego kursu NBP z dnia wystawienia dokumentu. 12. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów oznacza to określenie standardu i właściwości technicznych. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jakie zostały wskazane w ww. dokumencie lub lepsze. Zgodnie z zapisem ust. 6 powyżej urządzenia równoważne muszą posiadać akceptację Lotniska Chopina. 13. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo, o ile zastosowane normy zagwarantują utrzymanie standardów na poziomie nie gorszym niż wymagania określone w ww. normach. 14. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania następujących czynności przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.): 1) Prace w zakresie instalacji sanitarnych Przedmiotowy warunek nie dotyczy przypadku, gdy Wykonawcą jest osobą fizyczną prowadząca działalność gospodarczą, który będzie wykonywał osobiście ww. zakres prac. 15. Na każde żądanie Zamawiającego przekazane Wykonawcy w trakcie realizacji ww. umowy, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu do wglądu, w terminie do 7 dni od dnia otrzymania ww. żądania, umów o pracę z pracownikami (zawartymi z Wykonawcą lub podwykonawcą) wraz z zakresem ich czynności oraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego, udzieloną przez pracowników, w zakresie realizacji czynności, o których mowa w ust. 7. Zmiana ww. terminu wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. W przypadku gdy Wykonawca zaniecha zawarcia umowy o pracę lub w terminie określonym w powyżej nie przedłoży Zamawiającemu do wglądu umów lub zgód lub zawrze umowę o pracę na wymiar czasu pracy pracownika mniejszy niż faktyczny wymiar czasu wynikający z zakresu wykonywanych przez niego czynności, Zamawiający uzna, że doszło do niedopełnienia wymogu zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy i będzie uprawniony do żądania od Wykonawcy zapłaty kary umownej w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których Wykonawca nie wykazał dopełnienia przedmiotowego wymogu. 16. Uwaga! Przed złożeniem oferty, Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej przedmiotu zamówienia w celu zapoznania się z jego specyfiką i zakresem. W tym celu należy wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie wizji lokalnej w sposób, o którym mowa w rozdziale XVIII ust. 1 SIWZ (kontakt telefoniczny lub e-mailowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232440-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium wynosi: 10 000,00 PLN. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być ‎wniesione w jednej lub kilku niżej podanych formach w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu na rachunek Zamawiającego na konto Bank Pekao S.A. o numerze: 90 1240 6247 1111 0000 4977 2760 z dopiskiem: przebudowa sieci kanalizacyjnej na terenie Instytutu Lotnictwa; postępowanie nr 132/ZZ/AZLZ/2018. 2) ‎poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) ‎‎gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) ‎poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ‎ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110).‎ 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy określony w ust. 3 pkt. 1). 5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 3 pkt 2)-5), musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, przy czym: 1) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. Za oryginał wadium w formie elektronicznej Zamawiający uzna dokument opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta. Oryginał gwarancji lub poręczenia zaleca się złożyć wraz z ofertą. 6. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, Zamawiający jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający jest zobowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca, w dokumentach, o których mowa w SIWZ, wykazał, że polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pisemne zobowiązanie zawiera w szczególności: 1) oznaczenie podmiotu udostępniającego zasoby; 2) oznaczenie podmiotu przyjmującego zasoby (Wykonawca); 3) treść oświadczenia woli udostępniającego zasoby zawierająca: a) zakres udostępnionych Wykonawcy zasobów i sposób ich wykorzystania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; b) zakres (charakter stosunku prawnego jaki będzie łączył Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasoby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia) i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach