Przetargi.pl
Przebudowa kanalizacji deszczowej na terenie Zespołu Szkół nr 36 przy ul. Kasprzaka 19/21, w ramach zadania pn. „Modernizacja budynku Z.S. nr 36 przy ul. Kasprzaka 19/21” (znak sprawy: 11/ZP/19).

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01-003 Warszawa, Al. Solidarności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686 , fax. 224 435 600
  • Data zamieszczenia: 2019-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
    Al. Solidarności 90
    01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, fax. 224 435 600
    REGON: 15259663001610
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa kanalizacji deszczowej na terenie Zespołu Szkół nr 36 przy ul. Kasprzaka 19/21, w ramach zadania pn. „Modernizacja budynku Z.S. nr 36 przy ul. Kasprzaka 19/21” (znak sprawy: 11/ZP/19).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy kanalizacji deszczowej na terenie Zespołu Szkół nr 36 przy ul. Kasprzaka 19/21 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja budynku ZS nr 36 przy ul. Kasprzaka 19/21”. 2. Charakterystyka obiektu Obiekt zlokalizowany jest na działce nr ew. 2 z obrębu 6-04-08. Na terenie zlokalizowane są dwa budynki szkoły połączone łącznikiem, boiska szkolne, zakryte korty tenisowe, ciągi piesze, drogi dojazdowe i miejsca parkingowe oraz teren zielony. Powierzchnia działki wraz z zabudową wynosi ok. 18 330 m2. Powierzchnia użytkowa budynku szkoły ok. 7 300 m2. Powierzchnia zabudowy 1 807 m2. Kubatura ok. 25 655 m3. Zespół budynków powstał w latach 50- tych, wzniesiony w systemie tradycyjnym. Składa się z dwóch budynków, połączonych na poziomie I piętra łącznikiem. Część od strony ul. Kasprzaka zaprojektowana jest w kształcie litery C, posiada 3 kondygnacje nadziemne oraz wejście główne. Drugi budynek jest w kształcie prostokąta z dwoma kondygnacjami nadziemnymi. Pomiędzy dwoma budynkami, znajduje się dziedziniec. Dostęp do dziedzińca zapewniają prześwity pod łącznikami na I piętrze. Na dziedziniec prowadzą również wyjścia z budynków. Na tyłach budynku o rzucie prostokąta, znajdują się garaże. Boiska szkolne zlokalizowane są z boku, od strony ul. Kasprzaka. Wody opadowe odprowadzane są z dachów budynków oraz z terenu patio usytuowanego pomiędzy budynkami szkoły i włączone do istniejącej kanalizacji deszczowej. 3. Charakterystyka robót Przeznaczona do przebudowy kanalizacja deszczowa jest w bardzo złym stanie. Rury kanalizacyjne są zanieczyszczone oraz popękane. Korzenie z okolicznych drzew powrastały w rury, uszkadzając je, cała trasa jest niedrożna. Projekt przewiduje wykonanie przebudowy po trasie istniejącego przebiegu przewodów kanalizacji deszczowej z jednoczesnym podłączeniem wszystkich istniejących przewodów odprowadzających wodę deszczową z terenu Szkoły. Długość przebudowywanej kanalizacji Dn 200x4,7 – około 130 mb. Studnie betonowe ø 1200 do wymiany – 3. Studnie rewizyjne z tworzywa sztucznego ø 425 – 4. 4. Zakres robót obejmuje: a) Wycinkę niezbędnych do realizacji zadania drzew. b) Rozebranie nawierzchni asfaltowych nad istniejącą kanalizacją. c) Wykonanie wykopów wąsko przestrzennych z zabezpieczeniem ścian. d) Demontaż starych rur kanalizacyjnych oraz studni. e) Montaż nowych rur kanalizacyjnych oraz studni z wykonaniem podsypki i nadsypki. f) Zasypanie nowej kanalizacji z uwzględnieniem wymiany gruntu i jego zagęszczeniem. g) Wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej (w miejscu rozebranej nawierzchni asfaltowej). i) Przywrócenie terenów zielonych do stanu pierwotnego, obsianie terenów trawą, nasadzenie drzew zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. j) Uporządkowanie terenu budowy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz sposób i warunki realizacji określają: 1) dokumentacja projektowa wykonana przez Annę Adamczyk SAN-CO-BUD Projektowanie i Realizacja Inwestycji i Remontów, ul. Renesansowa 17/71, 01-905 Warszawa, w skład której wchodzą niżej wymienione dokumenty: a. Projekt przebudowy kanalizacji deszczowej w terenie Zespołu Szkół nr 36w Warszawie ul. Kasprzaka 19/21. b. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. c. Przedmiar robót służący do celów informacyjnych. d. Decyzja nr 1157/2018/PE-ZD-II. Marszałka Województwa Mazowieckiego z dnia 19.10.2018 r. która stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ, 2) wzór umowy, który stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się z w/w dokumentacją projektową, wzorem umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ oraz terenem wykonania przyszłych robót budowlanych. 6. Wytyczne dla Wykonawcy 1) Budynek placówki oświatowej w trakcie prowadzenia prac będzie obiektem czynnym. 2) Prace głośne i uciążliwe dla użytkownika budynku prowadzone poza okresem wakacyjnym mogą być wykonywane w godzinach popołudniowych i w weekendy. 3) Miejsce na zaplecze budowy wskaże Dyrektor ZS nr 36 na terenie działki zajmowanej przez szkołę. 7. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności dotyczące robót sanitarnych i ogólnobudowlanych, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami art. 22 §1 ustawy z dnia 26.06.1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. 2018 r. poz. 917, z późn. zm.). Szczegółowe wymagania dot. sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 8. Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową. 9. Zamawiający na sfinansowanie niniejszego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto – 499.852,21 zł. 10. Gwarancja i rękojmia: Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonywany przedmiot zamówienia oraz na wbudowane materiały na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji do 60 miesięcy. Okres gwarancji stanowi drugie kryterium oceny ofert – patrz Część XIII SIWZ. Okres rękojmi za wady fizyczne i prawne zgodnie z postanowieniami Kodeksu Cywilnego wynosi 5 lat od podpisania protokołu odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232130-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. ETAP SKŁADANIA OFERT 1) Wykonawca składa ofertę, sporządzoną zgodnie z wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w Części X SIWZ, składa się ona z wypełnionego Formularza ofertowego o treści zgodnej z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz wypełnionego Formularza „Doświadczenie personelu kluczowego, stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ (ww. formularze nie podlegają uzupełnieniu po upływie terminu składania ofert). 2) Ponadto, do oferty należy dołączyć: a) dokument (np. Pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej itp.) potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych załączonych do oferty dokumentów. b) jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załączniki nr 2a) i 2b) do SIWZ) oraz musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności załączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, należy złożyć na piśmie w formie oryginału, a jego treść musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę oddania Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu. Zamawiający wymaga aby składany dokument wskazywał w szczególności: - sposób wykorzystania zasobów przez Wykonawcę oraz zakres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego (w przypadku udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia), - okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - jakie prace wykona podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych, doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują robotę budowlaną, do realizacji których te zdolności są wymagane (podwykonawstwo). Uwaga! 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Ww. oświadczenie powinno być złożone: a) w oryginale (w formie pisemnej) lub kopii poświadczonej za „zgodność z oryginałem”, b) poświadczenie za „zgodność z oryginałem” następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem, c) poświadczenie za „zgodność z oryginałem” dokonuje odpowiednio Wykonawca lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców w zakresie oświadczenia, które każdego z nich dotyczy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Oferta wspólna (np. konsorcjum lub spółka cywilna): Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, przy czym: 1) oświadczenie, o którym mowa w Części III.3. dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 2) oświadczenie, o którym mowa powyżej w ppkt 3, składa każdy z Wykonawców oddzielnie(dotyczy przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej), 3) pozostałe oświadczenia i dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach