Przetargi.pl
Przebudowa istniejących klatek schodowych w związku z dostosowaniem systemu oddymiania w Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza ul. Garbarska 35

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3620471 , fax. 048 3620532
  • Data zamieszczenia: 2015-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3620471, fax. 048 3620532
    REGON: 67022345100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa istniejących klatek schodowych w związku z dostosowaniem systemu oddymiania w Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza ul. Garbarska 35
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa istniejących klatek schodowych w związku z dostosowaniem systemu oddymiania w Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza przy ul. Garbarskiej 35 w Radomiu. 2.1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Wykonanie instalacji oddymiania dwóch klatek schodowych przez klapę dymową i przez okno oddymiające. 2) Obudowę jednej klatki schodowej ściankami przeciwpożarowymi EI60 - szt. 4 i zamknięcie drzwiami przeciwpożarowymi EI 30 - szt. 11. 3) Wymianę układu pomp p. poż. (układ podnoszenia ciśnienia w instalacji p. poż.) w pomieszczeniu hydroforni. 4) Wykonanie automatycznego otwierania bram wjazdowych w momencie wzbudzenia się alarmu p. poż. 5) Ogólnobudowlane roboty towarzyszące. UWAGA I: w opinii Zamawiającego dla części robót wchodzących w skład przedmiotu zamówienia (roboty dot. budynku mieszkalnego o symbolu PKOB 1130) należy zastosować obniżoną stawkę podatku VAT w wysokości 8%, natomiast w przypadku pozostałego zakresu prac (roboty nie dotyczące budynku mieszkalnego) należy zastosować stawkę podatku VAT w wysokości 23%. Zamawiający przypomina równocześnie, iż zgodnie z przepisami prawa ustalenie właściwej stawki podatku pozostaje po stronie Wykonawcy, a wskazane wyżej wysokości stawek, mają jedynie charakter pomocniczy. UWAGA II: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacja techniczną oraz przedmiarem robót. 2.3. Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy 2) uporządkowanie terenu po budowie 3) likwidacja placu budowy 4) protokół z testów systemu p.poż. i przeszkolenia pracowników DPS oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453121008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 3.500,00 (słownie: trzy tysiące pięćset 00/100) złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach