Przetargi.pl
Przebudowa istniejącego budynku kotłowni wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń

Technikum Leśne w Białowieży ogłasza przetarg

  • Adres: 17230 Białowieża, ul. Park Dyrekcyjny
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 812 404 , fax. 856 812 404
  • Data zamieszczenia: 2018-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Technikum Leśne w Białowieży
    ul. Park Dyrekcyjny
    17230 Białowieża, woj. podlaskie
    tel. 856 812 404, fax. 856 812 404
    REGON: 5220751600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tl.bialowieza.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa istniejącego budynku kotłowni wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku kotłowni wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń z przeznaczeniem na cele dydaktyczne – warsztaty szkolne z pomieszczeniami towarzyszącymi , zgodnie z dokumentacją techniczną obejmującą projekty budowlane i wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, a także dane dotyczące dostawy wyposażenia do sal dydaktycznych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie jedenastu części zamówienia: a) wykonanie przebudowy budynku kotłowni wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń z przeznaczeniem na cele dydaktyczne – część I zamówienia; b) dostawa analizatora składu gleby określonego w załączniku nr 6 do SIWZ – część II zamówienia; c) dostawa ostrzałki automatycznej, ostrzałki do piły łańcuchowej, 2 pił stołowych, spawarki, sprężarki, 4 szlifierek kątowych, szlifierki stołowej, tokarki, wiertarki stołowej oraz 4 szaf warsztatowych, określonych w załączniku nr 6 do SIWZ – część III zamówienia; d) dostawa plotera wielkoformatowego określonego w załączniku nr 6 do SIWZ – część IV zamówienia; e) dostawa drukarki, 17 monitorów, 17 klawiatur, 17 myszek, 17 stacji centralnych, 17 pakietów oprogramowania oraz 2 tablic interaktywnych z projektorem, określonych w załączniku nr 6 do SIWZ – część V zamówienia; f) dostawa oprogramowania A- Term określonego w załączniku nr 6 do SIWZ – część VI zamówienia; g) dostawa wyciągu określonego w załączniku nr 6 do SIWZ – część VII zamówienia; h) dostawa 3 wag laboratoryjnych, 4 wilgotnościomierzy do drewna oraz 4 suwmiarek, określonych w załączniku nr 6 do SIWZ – część VIII zamówienia; i) dostawa teodolitu, niwelatora, 30 wysokościomierzy oraz 3 wysokościomierzy-dalmierzy, określonych w załączniku nr 6 do SIWZ – część IX zamówienia; j) dostawa 2 stołów warsztatowych lekkich oraz 2 stołów warsztatowych ciężkich, określonych w załączniku nr 6 do SIWZ – część X zamówienia; k) dostawa 17 biurek komputerowych, 35 foteli komputerowych oraz 2 szaf szkolnych, określonych w załączniku nr 6 do SIWZ – część XI zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium: a) w zakresie I części zamówienia – o wartości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych); b) w zakresie II części zamówienia – o wartości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych); c) w zakresie III części zamówienia – o wartości 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych); d) w zakresie IV części zamówienia – o wartości 200,00 zł (słownie: dwieście złotych); e) w zakresie V części zamówienia – o wartości 1.600,00 zł (słownie: tysiąc sześćset złotych); f) w zakresie VI części zamówienia – o wartości 100,00 zł (słownie: sto złotych); g) w zakresie VII części zamówienia – o wartości 100,00 zł (słownie: sto złotych); h) w zakresie VIII części zamówienia – o wartości 30,00 zł (słownie: trzydzieści złotych); i) w zakresie IX części zamówienia – o wartości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych); j) w zakresie X części zamówienia – o wartości 40,00 zł (słownie: czterdzieści złotych); k) w zakresie XI części zamówienia – o wartości 200,00 zł (słownie: dwieście złotych), wniesionym na zasadach opisanych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (dotyczy Wykonawców polegających na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na podstawie art. 22a ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp [wg załącznika nr 3 do SIWZ]. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach