Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 65-120 Zielona Góra, Al. Zjednoczenia
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 411 96 00, , fax. 68 411 96 12
- Data zamieszczenia: 2020-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Zielonej Górze
Al. Zjednoczenia 104
65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 411 96 00, , fax. 68 411 96 12
REGON: 11263946005750 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl/https://amw.eb2b.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Zarządzanie mieniem Skarbu Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa instalacji c.o. w budynkach mieszkalnym 51 i 53 w Wędrzynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji c.o. w budynkach mieszalnych nr 51 i 53 w Wędrzynie. 2. Wymagany minimalny termin gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia wynosi 36 miesięcy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na niżej wymienione części zamówienia: Część nr 1 zamówienia – Przebudowa instalacji c.o. w budynku nr 51 w Wędrzynie Część nr 2 zamówienia – Przebudowa instalacji c.o. w budynku nr 53 w Wędrzynie. 4. Ofertę można złożyć na wszystkie części lub na dowolną ilość części zamówienia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dokumentacji Projektowej oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA! Przedmiar robót może nie przedstawiać całego zakresu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty zakres wynikający z całego opisu przedmiotu zamówienia (według załącznika nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z wypełnionym Formularzem oferty, sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zobowiązany jest złożyć: • aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4a,4b do SIWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu. • Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. • Pisemne zobowiązanie – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ (jeśli dotyczy). • Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy. 2. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji (zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.amw.com.pl), o której mowa w art. 86 ust. 5, ustawy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg załącznika nr 3 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Adaptacja pomieszczeń w budynku E na potrzeby administracji Szpitala” polegających na wykonaniu sieci komputerowej w budynku E
Dodano: 2024-04-04 - wymiana instalacji kanalizacyjnej w budynku „Starego Szpitala”
Dodano: 2024-03-20 - „Wymiana instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania w budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 w Kostrzynie nad Odrą”
Dodano: 2024-03-06 - Modernizacja infrastruktury edukacyjnej Publicznej Szkoły Podstawowej w Tomaszowie, gmina Żagań- ETAP II
Dodano: 2024-03-02 - Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu zintegrowanego z Systemem RCP w budynkach Sądu Rejonowego w Świebodzinie wraz z wdrożeniem oraz integracją z systemem ZSRK
Dodano: 2023-06-30 - Zaprojektowanie i wykonanie systemu ogrzewania i przechowywania ciepłej wody technologicznej z wykorzystaniem energii z fotovoltaiki
Dodano: 2023-05-26 - Wykonanie ogrzewania budynku świetlicy wiejskiej w Górzynie oraz świetlicy wiejskiej w Tucholi Żarskiej z odnawialnych źródeł energii – pompy ciepła, Gmina Lubsko
Dodano: 2023-05-09 - ZAKUP, DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE POMP CIEPŁA DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W ZIELONEJ GÓRZE - CZ. I
Dodano: 2023-02-16 - Przebudowa instalacji oświetlenia czterech masztów areny głównej w ramach zadania Przebudowa stadionu przy ul. Wrocławskiej 69
Dodano: 2022-12-12 - Wymiana pieca C.O. w Szkole Podstawowej nr 1 w Nowogrodzie Bobrzańskim
Dodano: 2022-09-26