Przetargi.pl
Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Krasnopol wraz z zakupem sprzętu niezbędnego do jej utrzymania.

Gmina Krasnopol ogłasza przetarg

  • Adres: 16-503 Krasnopol, 1 Maja 14
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875164010
  • Data zamieszczenia: 2024-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasnopol
    1 Maja 14
    16-503 Krasnopol, woj. podlaskie
    tel. 875164010
    REGON: 790671107
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnopol.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Krasnopol wraz z zakupem sprzętu niezbędnego do jej utrzymania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ROBOTY DROGOWE - wykonanie robót pomiarowych,- wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót na okres przebudowy,- usunięcie warstwy ziemi gr. 10 cm na poszerzeniach jezdni (6,00-3,50),- wymiana przepustów drogowych o średnicy 60 cm - 10mb,- wymiana przepustów drogowych o średnicy 30 cm - 36mb,- profilowanie i zagęszczenie istniejącej jezdni, - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości 10 cm po zagęszczeniu na szerokości jezdni 3,50m i o grubości 20 cm na poszerzeniach jezdni (6,00-3,50),- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego z domieszką 50% kruszywa łamanego o grubości 10 cm po zagęszczeniu na szerokości 6,00m, - wykonanie nowej nawierzchni drogi z betonu asfaltowego AC11s 50/70 lub AC16s TD 50/70 o szerokości 3,50 m i grubości 4 cm wraz z 40 szt. zjazdami na działki, 2 skrzyżowaniami z drogami powiatowymi i jednym z drogą gminną oraz 4 mijankami - warstwa wiążąca, - wykonanie nowej nawierzchni drogi z betonu asfaltowego AC11s 50/70 lub AC16s TD 50/70 o szerokości 3,50 m i grubości 4 cm wraz z 40 szt. zjazdami na działki, 2 skrzyżowaniami z drogami powiatowymi i jednym z drogą gminną oraz 4 mijankami - warstwa ścieralna,- uzupełnienie poboczy z kruszywa naturalnego z domieszką 50% kruszywa łamanego o grubości 8 cm po zagęszczeniu i szerokości 2 x 1,25 m,- inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,- wykonanie projektu stałej organizacji ruchu - ustawienie tablicy informacyjnej o współfinansowaniu inwestycji - 2 kpl,- ustawienie znaków drogowych zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, w tym, m.in.;- dojazd do drogi z pierwszeństwem przejazdu - 2 kpl,- dojazd do drogi podporządkowanej - 3 kpl,- ograniczenie prędkości do 50km/godz. i tonażu do 8 ton - 2 kpl.Klasa dróg - D (dojazdowe). Kategoria ruchu KR-1.UWAGA:Zamiast nawierzchni z betonu asfaltowego może być wykonana nawierzchnia betonowa spełniająca nie gorsze parametry od nawierzchni z betonu-asfaltowego. (Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne - nawierzchnia z betonu cementowego C30/37 grubości min. 17 cm).Część 2 – zakup sprzętu niezbędnego do utrzymania dróg: Fabrycznie nowy ciągnik rolniczy o parametrach minimalnych:• Silnik 6 cylindrowy• Minimum 4 biegi przełączane bez użycia sprzęgła,• Pompa hydrauliki o wydajności min 80 l/min• Przedni TUZ• Hydrauliczna instalacja hamulcowa do przyczep• Udźwig min. 3 tony• Moc silnika min. 150 KM• Napęd na 4 koła • Min 3 pary wyjść hydraulicznych• Amortyzacja kabiny3.3. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy oraz wymogi jakościowe określają: mapa lokalizacyjna drogi, przedmiar robót, przekrój drogi, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące integralną część umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium dotyczy części 1.Do części 2 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.14.1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 20 000,00 zł(słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) do każdej części zamówienia.14.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.14.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.).14.4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Suwałkach nr rachunku 94 9359 0002 0003 1440 2011 0004 z dopiskiem:Część 1:Przebudowa drogi gminnej nr 102065B Czarna Buchta - Jegliniec w ramach realizacji zadania "Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Krasnopol wraz z zakupem sprzętu niezbędnego do jej utrzymania".UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.14.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w p.z.p., bez potwierdzania tych okoliczności;b) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą(z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;f) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający;g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);h) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji;i) powinno zawierać adres mailowy, na który Zamawiający prześle oświadczenie o zwolnieniu wadium wniesione w formie innej niż pieniądzu.14.6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadiumw przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.14.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 7 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziałuw postępowaniu.6.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:6.2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.6.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.6.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Dla części 1 Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).Dla części 2 Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.6.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:a) Dla części 1 Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat wstecz od dnia,w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 150 000 zł brutto (sł.: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) polegającą na budowie, przebudowie, remoncie drogi. Wykonawca musi wykazać wartość robót budowlanych.W przypadku, gdy wykonane roboty stanowią większą całość należy wyodrębnić wartość robót odpowiadających robotom wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia.Wartość robót wskazana w inne walucie niż PLN należy przeliczyć na złote według średniego kursu NBP na dzień umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w niniejszym postępowaniu.Dla części 2 Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.b) Dla części 1 Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, a także posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia, tj. posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności.Osoby, o których mowa powyżej winny posiadać uprawnienia określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r.w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznychw budownictwie lub odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Warunek powyższy spełni również osoba/osoby będąca/e obywatelem państwa członkowskiego Unii Europejskiej, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, szczególnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646 ze zm.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 ze zm.).Dla części 2 Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.6.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.6.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach