Przetargi.pl
Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Gielniów

Gmina Gielniów ogłasza przetarg

  • Adres: Gielniów, pl. Wolności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 720 166 , fax. 486 720 004
  • Data zamieszczenia: 2020-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gielniów
    pl. Wolności 75 Gielniów, woj. mazowieckie
    tel. 486 720 166, fax. 486 720 004
    REGON: 53478200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uggielniow.nv.pl/a,15739,informacje-podstawowe.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Gielniów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Gielniów z podziałem na części: Część I Przebudowa drogi gminnej nr 330207W w miejscowości Sołtysy Część II Przebudowa drogi gminnej nr 330204W w miejscowości Brzezinki W zakres robót wchodzi: - równanie nawierzchni drogi, - warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych, - wykonywanie nawierzchni z mieszanek grysowo-żwirowych warstwa wyrównawcza, - wykonywanie nawierzchni z mieszanek grysowo-żwirowych warstwa ścieralna, - profilowanie i plantowanie poboczy z kruszywa łamanego. 3.2. Opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 9,10 do SIWZ – przedmiary robót, mapa 3.3. Standardy jakościowe zostały określone w przedmiarach robót 3.4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić na zastosowane materiały i roboty budowlane min. 3 letniej gwarancji jakości licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag. 3.5.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3.6.Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 3.7.Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. 3.8.Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. 3.9.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 3.10.Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. 3.11.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.12.Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 45233120-6 – Roboty w zakresie budowy dróg 45010000-8 – Przygotowanie terenu pod budowę Uwaga: z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie przedmiotu zamówienia, dołączone do SIWZ przedmiary robót maja charakter jedynie pomocniczy i nie stanowią podstawy wyceny oferty. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia stanowią jedynie pomoc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów robót budowalnych. Przedmiar robót budowalnych ma na celu pomoc Wykonawcom w wyliczeniu ceny ryczałtowej za roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia a także na jego podstawie należy sporządzić uproszczone kosztorysy ofertowe, które dostarczyć należy przed podpisaniem umowy. 3.13Informacja o podwykonawcach 3.13.1.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. W przypadku powierzenia części zamówienia Podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Formularzu Oferty firm Podwykonawców oraz części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy. 3.13.2Wykonawca ma prawo zmienić albo zrezygnować z Podwykonawcy na każdym etapie realizacji umowy, z zastrzeżeniem, że jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia (art. 36b ust. 2 ustawy Pzp). 3.13.3.Zgodnie z art. 36b ust. 1a ustawy Pzp roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego postępowania mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośrednio nadzorowi Zamawiającego, dlatego Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację tych robót budowlanych. 3.13.4.W trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca jest ponadto zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w pkt 3) oraz do przekazania informacji na temat nowych lub dalszych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 3.13.5.Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonania tego zamówienia. 3.13.6.Pozostałe zapisy dotyczące Podwykonawstwa, w tym dotyczące umowy o Podwykonawstwo, wynagrodzenia, zawarte są w projekcie umowy. 3.14.Klauzule społeczne Zamawiający stosownie do art.29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, zostały zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia stanowią wykonanie nawierzchni asfaltowej z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych z warstwą ścieralną asfaltową. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób – Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie wymaganych osób tj. zanonimizowane umowy o pracę, oświadczenia, że osoby wykonujące czynności o których mowa powyżej, są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, b) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia – w przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w ppkt. a) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 5000,00 PLN. W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w ppkt. a) Zamawiający ma prawo od umowy odstąpić.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Część I – 2 500 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset zł) Część II – 4 000 zł (słownie: cztery tysiące zł) 10.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 10.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących w formach określonych w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo--kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz 310 z późn zm). 10.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Przysusze O/ Gielniów Nr 43 9145 1066 30001515 2000 0002. Na poleceniu przelewu należy wpisać : ” wadium Część I Przebudowa drogi gminnej nr 330207W w miejscowości Sołtysy i/lub Część II Przebudowa drogi gminnej nr 330204W w miejscowości Brzezinki”. Oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie, w sekretariacie Urzędu Gminy Gielniów. Do oferty należy dołączyć kserokopię tego dokumentu poświadczonego przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 10.5. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 pkt 1 - 3 ustawy. 10.6. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 10.7. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie art. 46 ustawy. 10.8. Oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt 10.3. ppkt b) – e). SIWZ wykonawca składa wraz z oferta w oddzielnej kopercie. Do oferty należy załączyć kopię dokumentu. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, zamawiający dopuszcza możliwość złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu w formie elektronicznej na zasadach opisanych w rozdziale 9 pkt 9.9. z zastrzeżeniem, że będzie on podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę gwarancji/poręczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach