Gmina Nowa Sól - Miasto ogłasza przetarg
- Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. M. J. Piłsudskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 684 590 300 , fax. 684 590 358
- Data zamieszczenia: 2019-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sól - Miasto
ul. M. J. Piłsudskiego 12
67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
tel. 684 590 300, fax. 684 590 358
REGON: 97077028000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania zabytkowego Magazynu Solnego na Muzeum Odry przy Placu Solnym w Nowej Soli. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania na Muzeum Odry zabytkowego Magazynu Solnego przy Placu Solnym w Nowej Soli wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 2. Magazyn Solny oraz teren objęty zagospodarowaniem zlokalizowany jest przy Placu Solnym w Nowej Soli stanowiącym obszar zespołu urbanistycznego miasta Nowa Sól wpisany do rejestru zabytków pod numerem 2203 – obecnie L-375/A. Sam budynek magazynu solnego wpisany jest do rejestru zabytków pod nr 368 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dn. 22.05.1963 r. Budynek jest obiektem wolnostojącym na rzucie prostokątnym o funkcji magazynowej, niepodpiwniczonym, dwukondygnacyjnym z poddaszem użytkowym w drugiej kondygnacji. Magazyn solny wybudowany został w XVIII wieku w technologii tradycyjnej z murowanymi ścianami i dachem drewnianym. Obecnie budynek jest nieużytkowany i znajduje się w złym stanie technicznym. Obiekt zaliczono do I kategorii geotechnicznej przy prostych warunkach gruntowych. 3. Charakterystyka robót budowlanych: 1) Przewidywany zakres prac nie będzie powodował istotnych zmian w zakresie istniejących elementów konstrukcyjno-budowlanych. Wobec już dokonanej wymiany pokrycia dachu, przewiduje się wyburzenie wszystkich ścian działowych oraz wykonanie w obrębie parteru nowego układu ścian wewnętrznych, wydzielających od przestrzeni sali muzealnej pomieszczenia o przeznaczeniu biurowo-socjalnym, technicznym i higieniczno-sanitarnym. W obrębie poddasza użytkowego zagospodarowywanego docelowo na cele laboratorium edukacyjno-badawczego oraz salę projekcyjną, przewiduje się wykonanie tylko jednej przegrody wewnętrznej z materiału przeziernego pomiędzy ww. częściami funkcjonalnymi. Zakres prac będzie obejmować: przebudowę ogólnobudowlaną, remont istniejących konstrukcji murowych, remont istniejącej konstrukcji drewnianej obiektu, wyburzenie wtórnych naniesień w części wewnętrznej budynku, wykonanie izolacji pionowej i poziomej fundamentów, wykonanie nowej posadzki wraz z kanałami podposadzkowymi do prowadzenia instalacji, przebicia i wyburzenia związane z prowadzeniem instalacji, wykonanie nowej klatki schodowej, wykonanie windy w środkowej części budynku. Budynek wyposażony będzie w niezbędne instalacje: instalacja wod.-kan. i p.poż., kanalizacja wewnętrzna bytowo-gospodarcza, kanalizacja deszczowa, instalacja c.o., wentylacja mechaniczna i klimatyzacja, technologia pompy cieplnej, instalacje elektryczne oświetlenia, gniazd wtykowych, oświetlenia awaryjnego oraz instalacji dzwonkowej, instalacje niskoprądowe, instalacja komputerowa logiczna z dostosowaniem do Internetu, instalacja alarmowa p. poż., instalacja telefoniczna ze stałym złączem internetowym, instalacja odgromowa i uziemiająca, instalacje wystaw muzealnych, instalacja oświetlenia terenu, instalacja iluminacji zewnętrznej obiektu, instalacja ogniw fotowoltaicznych. Zagospodarowanie terenu Muzeum Odry obejmuje wykonanie robót rozbiórkowych, wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej, drenażu opaskowego i doziemnej instalacji wodociągowej, wykonanie instalacji oświetleniowej zewnętrznej, wykonanie kanalizacji telefonicznej, wykonanie instalacji wodnej z uzdatnianiem wody dla fontanny wraz z komorą techniczną, niecką i nawierzchnią fontanny, wykonanie terenów zielonych, wykonanie ogrodzenia, wykonanie miejsca gromadzenia odpadów stałych, wykonanie ławek i gazonów, wykonanie tężni, wykonanie wiat, przebudowę Placu Solnego i wewnętrznego dziedzińca: wykonanie nawierzchni z deski kompozytowej systemowej, nawierzchni betonowych, nawierzchni chodnika, nawierzchni placu, nawierzchni miejsc postojowych, wykonanie kanalizacji deszczowej. 2) Zestawienie ogólne powierzchni: - powierzchnia terenu inwestycji – 1 557,42 m2, - powierzchnia zabudowy – 480,60 m2, - powierzchnia netto/w tym użytkowa/ - 625,65 m2 w tym parter – 371,18 m2, piętro – 254,47 m2, - kubatura budynku – 2 917,50 m3. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 100.000 złotych (słownie: sto tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenia (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2) Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229,1089 i 1132) z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu z wyjątkiem przypadku, gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wypełnione i podpisane oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawia dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) Formularz – kryteria pozacenowe – doświadczenie kierownika budowy i kierownika robót branży elektrycznej stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 4) Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – nie dotyczy wniesienia wadium w pieniądzu, 5) Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych; Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku sali gimnastycznej szkoły podstawowej na świetlicę wiejską w miejscowości Drzeniów, gmina Tuplice – etap II
Dodano: 2024-01-21 - PRZEBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI GRABÓW, GMINA TUPLICE
Dodano: 2023-04-13 - PRZEBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI GRABÓW, GMINA TUPLICE
Dodano: 2023-02-22 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku sali gimnastycznej szkoły podstawowej na świetlicę wiejską w miejscowości Drzeniów, gmina Tuplice
Dodano: 2022-10-13 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku sali gimnastycznej szkoły podstawowej na świetlicę wiejską w miejscowości Drzeniów, gmina Tuplice
Dodano: 2022-08-22 - Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku przy al. Niepodległości 2 w Lubsku wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku na cele użyteczności publicznej - etap II
Dodano: 2022-07-21 - Przetarg nieograniczony na utworzenie placówki dziennego wsparcia dzieci i młodzieży przejawiającej zachowania problemowe
Dodano: 2021-03-18 - Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej w Brzozowcu na centrum animacji i kultury
Dodano: 2021-03-01 - ,,Wzrost potencjału kulturalnego Gminy Krzeszyce poprzez przebudowę i remont sali wiejskiej w miejscowości Rudnica"
Dodano: 2021-03-01 - Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul. Wojska Polskiego 2a w Lubsku na Środowiskowy Dom Samopomocy – roboty dodatkowe
Dodano: 2021-01-22