Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania w części budynku strażnicy OSP w Szewni Dolnej na Centrum Kultury i Integracji społecznej

Urząd Gminy Adamów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-442 Adamów, Adamów 11b
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48-084-6186102 , fax. +48-084-6187715
  • Data zamieszczenia: 2011-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Adamów
    Adamów 11b 11b
    22-442 Adamów, woj. lubelskie
    tel. +48-084-6186102, fax. +48-084-6187715
    REGON: 00053253000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania w części budynku strażnicy OSP w Szewni Dolnej na Centrum Kultury i Integracji społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Powyższe zostanie osiągnięte poprzez prace budowlano-remontowe 1.Zakres prac opisany jest w projekcie budowlanym, opisie prac kosztorysach inwestorskich oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej, a obejmuje prace związane z ; a.Roboty modernizacyjne pokrycia dachowego b.Roboty związane z hydrauliką i pracami sanitarnymi oraz prace instalacyjne budowlane c.Prace konstrukcyjne i stolarskie d.Prace wykończeniowe wewnątrz budynku Pow. zabudowy - 244,0 m2 Pow. użytkowa - 414,2 m2 Kubatura budynku - 1708,0 m3 Przedmiotem prac jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania w części budynku strażnicy OSP na centrum kultury i integracji społecznej. Projekt dotyczy przebudowy polegającej na zaprojektowaniu sanitariatu dla osób niepełnosprawnych, oraz zmianie funkcji pomieszczenia świetlicy na sale wielofunkcyjna. Projektuje się zadaszenie nad wejściem do budynku, pochylnie dla niepełnosprawnych. Przewiduje się, że jednorazowo w budynku przebywać będzie codziennie ok. 25 osób oraz okazjonalnie - do 65 osób. 2. ZAKRES PRAC REMONTOWO-BUDOWLANYCH 1.wyburzenie dwóch ścianek działowych, 2.wymiana częściową istniejącej stolarki okiennej oraz całkowita wymiana drzwi, 3.demontaż i ponowny montaż okratowania otworów okiennych parteru, 4.skucie wewnątrz uszkodzonego tynku, oczyszczenie, 20% powierzchni, 5.wykonanie fundamentów pod słupy zadaszenia, schodów i pochylni, 6. wykonanie nowej nawierzchni podłogi w sali wielofunkcyjnej z desek drewnianych dębowych, cyklinowanie i lakierowanie podłogi, 7.wykonanie nowych ścian działowych w sanitariatach, 8.wykonanie więźby dachowej projektowanego zadaszenia, 9.wykonanie izolacji termicznej stropodachu, 10ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem perforowanym grub. 12cm 11ocieplenie stropu nad parterem w części garażowej, 12wykonanie tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych na nowych ściankach, 13wyrównanie istniejących tynków, 14położenie glazury na ścianach w sanitariatach do wys. 2,0m, oraz w pom. socjalnym do wys. 1,6m. ( w pomieszczeniu socjalnym wykonanie 3,0 mb szafek z blatem laminowanym i szafek wiszących, zamontowanie okapu kuchennego, zlewozmywaka 2-komorowego i umywalki) 15.demontaż istniejącego pokrycia dachowego, rynien i rur spustowych, 16.wykonanie nowego pokrycia z blachy trapezowej powlekanej, rynien i rur spustowych z blachy powlekanej. 17.wykonanie kominów projektowanych z rur spiro obmurowanych cegła ceramiczna pełna, wykończone czapa kominowa, 18.udrożnienie, domurowanie i otynkowanie kominów istniejących, zakończenie czapami, zamontowanie kratek. 19.malowanie ścian farba lateksowa i sufitów farba akrylowa, 20.wykonanie lamperii na klatce schodowej i w korytarzu nr 2 - z tynku żywicznego, 21.wykonanie pochylni na gruncie, powierzchnią pochylni z kostki brukowej, 22.zabezpieczenie elementów stalowych środkami antykorozyjnymi, 23.parapety z lastriko istniejące oczyścić i zabezpieczyć.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.adamow.bip.mbnet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach