Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania poddasza skrzydło „B” siedziby Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8 z przeznaczeniem na cele użytkowe( biurowe) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną

Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 35032 Rzeszów, ul. Zamkowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8604212, 8604246
  • Data zamieszczenia: 2018-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
    ul. Zamkowa 8
    35032 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8604212, 8604246
    REGON: 1544738200165
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: instytucja ubezpieczenia zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania poddasza skrzydło „B” siedziby Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8 z przeznaczeniem na cele użytkowe( biurowe) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących: 1) przebudowę i zmianę sposobu użytkowania poddasza skrzydło „B” siedziby Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8 z przeznaczeniem na cele użytkowe( biurowe) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. 2) siedziba Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Rzeszowie to budynek biurowy użyteczności publicznej o kubaturze budowlanej 26 532,50 m². Obiekt, w którym planowane są roboty budowlane jest obiektem zabytkowym, który objęty jest ochroną konserwatorską na podstawie gminnej ewidencji zabytków i budownictwa dla miasta Rzeszowa. 3) szczegółowy zakres przedmiotu umowy i specyfikę robót jakie należy wykonać zawiera kompletna dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, do pobrania w formie elektronicznej ze strony internetowej Zamawiającego, na którą składają się: a) projekt budowlany wraz z pozwoleniem na budowę. b) projekt wykonawczy inwestycji. c) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. 3.3. Do SIWZ został załączone przedmiary robót. Przedmiary te mają charakter wyłącznie orientacyjny - pomocniczy i nie mogą stanowić źródła jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. 3.4. Wymienione w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ i uwzględnione w ofercie, urządzenia i wyroby winny spełniać wymagania Polskiej Normy PN przenoszących normy europejskie PN-EN, posiadać znak bezpieczeństwa CE, a dla wyboru dla którego nie ustanowiono Polskiej Normy – Aprobatę Techniczną w zależności od zaproponowanych rozwiązań. 3.5. Materiały przewidziane do realizacji przedmiot zamówienia należy zastosować zgodnie z dokumentacją budowlaną, muszą być nowe nie używane. 3.6. Wszystkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w niniejszej SIWZ służą jedynie ustaleniu wymaganego standardu. 3.7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. 3.8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 3.9. W przypadku gdy w SIWZ pojawiają się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania jakim mają odpowiadać oferty równoważne to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w SIWZ. 3.10. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w miejscu planowanych robót, przed złożeniem oferty. Wizje lokalna można przeprowadzić od poniedziałku do piątku w godz. 10ºº - 14ºº, po uprzednim uzgodnieniu terminu z p. Bartłomiejem Kapicą tel. 17 86 04 246 lub tel. kom. 782-003-830. Skutki rezygnacji z wizji lokalnej lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca. 3.11. Roboty prowadzone będą pod nadzorem konserwatora zabytków. Wykonawca uzgodni z inspektorem nadzoru inwestorskiego i konserwatorem zabytków sposób i termin przekazania informacji o przewidywanym użyciu podstawowych materiałów oraz elementów konstrukcyjnych do wykonania robót, a także o aprobatach technicznych lub certyfikatach zgodności. 3.12. W związku z tym, że roboty budowlane prowadzone będą w czynnym budynku użyteczności publicznej, w którym pracuje około 230 pracowników, roboty te muszą być prowadzone w taki sposób, aby do minimum ograniczyć uciążliwość w korzystaniu z budynku i jego otoczenia przez pracowników i osoby z zewnątrz. 3.13. Za wykonany w całości przedmiot zamówienia Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 ). 14.2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t. j. Dz. U. z 2016 r. 359 ). 14.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej podany rachunek bankowy Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego z siedzibą w Rzeszowie nr BGK o/Rzeszów 36 1130 1105 0005 2010 9520 0003 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu - POW NFZ w Rzeszowie, znak sprawy WAG-ZP.261.8.2018.”, przed upływem terminu składania ofert tak, aby przed upływem tego terminu wadium znajdowało się na w/w rachunku. 14.4. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza do oferty zaleca się załączyć kopię przelewu wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w pkt 14.2.b)- 14.2.e) powyżej zobowiązany jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert ( może być złożone wraz z ofertą). W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej dokument gwarancyjny powinien zwierać zobowiązanie do płatności bezwarunkowej, na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności określonych w ustawie Pzp. 14.5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 14.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 14.11.d). 14.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 14.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 14.6., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14.10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) Wykonawca, którego oferta została wybrana, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach