Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek gospodarczo - garażowy na cele służby leśnej na terenie działki nr 3288/1 w leśnictwie Witosław, gmina Mrocza

Nadleśnictwo Runowo ogłasza przetarg

  • Adres: 89-421 Runowo Krajeńskie, Runowo Krajeńskie 55
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3897608, 3896313 , fax. 52 3897607
  • Data zamieszczenia: 2015-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Runowo
    Runowo Krajeńskie 55 55
    89-421 Runowo Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3897608, 3896313, fax. 52 3897607
    REGON: 09055073300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.runowo.torun.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek gospodarczo - garażowy na cele służby leśnej na terenie działki nr 3288/1 w leśnictwie Witosław, gmina Mrocza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek gospodarczo - garażowy na cele służby leśnej na terenie działki nr 3288/1 w leśnictwie Witosław, gmina Mrocza. 2. Istniejący budynek jest wolnostojącym obiektem gospodarczym, parterowym, bez poddasza użytkowego, nie podpiwniczonym, z dachem 2 - spadowym o konstrukcji drewnianej. Jest to budynek użytkowany przez służbę leśną w celu zaspokojenia potrzeb magazynowych. W ramach zadania zaprojektowano adaptacje obiektu na pomieszczenia garażowe (2 szt.) oraz pomieszczenia gospodarcze, tj. pom. kuchni gospodarczej, WC i pomieszczeń magazynowych. W wyniku przebudowy i zmiany sposobu użytkowania nie ulegnie zmianie kubatura budynku i powierzchnia zabudowy. 3. Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania: - wymiana pokrycia dachowego, - roboty wewnętrzne ze stropem i ścianą nad garażem, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych, - wykonanie posadzek, - wykonanie posadzki z kostki brukowej, - wykonanie instalacji wewnętrznej wod-kan ze zbiornikiem bezodpływowym, - wymiana instalacji elektrycznej, - uzupełnienie istniejącego ogrodzenia. 4. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w n/w załącznikach: - Projekt budowlany - załącznik nr 10 do SIWZ, - Przedmiary robót - załącznik nr 11 do SIWZ, - Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 12 do SIWZ. Uwaga! W Projekcie budowlanym, Przedmiarze robót oraz Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót znajduje się również opis i pozycje dotyczące rozebrania pokrycia dachowego z płyt azbestowocementowych, ręczny załadunek i wyładunek materiałów bud. oraz transport i utylizacja płyt eternitu, które nie wchodzą w zakres niniejszego zamówienia. Pozycje Przedmiaru robót nr 2, 3 i 4 (rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowocementowych, ręczny załadunek i wyładunek materiałów bud. oraz transport i utylizacja płyt eternitu) zostaną wykonane przez Wykonawcę wyłonionego zgodnie z procedurą zamówień publicznych przez Gminę Mrocza na podstawie złożonych przez Nadleśnictwo Runowo wniosków o dotację na demontaż, transport o unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.1. W związku z tym, Wykonawca nie określa ceny na te elementy zamówienia. 5. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi, normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami dotyczącymi bhp, przepisami ppoż oraz zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR oraz poleceniami Inspektora nadzoru. 6. Wszelkie uwagi do dokumentacji technicznej Wykonawca winien wnieść przed złożeniem oferty. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 10. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 11. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową, STWiOR oraz instrukcjami i poleceniami Inspektora Nadzoru, 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3) Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Jakiekolwiek materiały, które nie spełniają tych wymagań będą odrzucone. 12. W związku z opisaniem przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 13. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 14. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgodnione będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 15. Wszelkie formalności i koszty dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy robót. 16. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 17. Wykonawca po zakończeniu robót jest zobowiązany do wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej całej osady leśnej. 18. Na całość wykonanych robót Wykonawca udzieli rękojmi na 36 miesięcy, licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. 19. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualne podane w SIWZ bądź innym integralnym do SIWZ dokumencie opisy nazw własnych materiałów (wyrobów) nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy Pzp, na wskazane z nazwy materiały (wyroby) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) o nie gorszych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i technicznych niż opisane w dokumentacji projektowej. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, - poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). 3. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy w oryginale dołączyć do oferty. W treści dokumentu musi znajdować się nieodwołalne i bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie wypłaty na rzecz Zamawiającego pełnej kwoty wadium we wszystkich przypadkach powodujących utratę wadium przez Wykonawcę, określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wadium wniesione w formie pieniężnej musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego: w Banku Spółdzielczym w Więcborku nr 81 8162 0003 0000 2088 2000 0010, z dopiskiem Wadium w przetargu na Przebudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek gospodarczo - garażowy na cele służby leśnej w leśnictwie Witosław. Zamawiający nie dopuszcza wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego (wpłaty gotówkowe dokonywane w kasie Nadleśnictwa Runowo). 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 21.05.2015 r., do godz. 9.00 (w tym czasie środki pieniężne mają znajdować się na rachunku bankowym). 7. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w dokumencie wadialnym musi być wyraźnie wskazane, w imieniu jakich podmiotów wadium jest wnoszone. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 10. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_runowo/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach