Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa ul. Cichej

Gmina Miasta Rypin ogłasza przetarg

  • Adres: 87500 Rypin, ul. Warszawska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 280 96 19 , fax. 54 280 96 54
  • Data zamieszczenia: 2018-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Rypin
    ul. Warszawska 40
    87500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 280 96 19, fax. 54 280 96 54
    REGON: 91086671000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa ul. Cichej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane w ramach zadania pn. „Przebudowa i rozbudowa ul. Cichej”. Odcinek ul. Cichej długości około 0,46 km objęty zadaniem stanowi drogę gminną klasy D częściowo utwardzoną tymczasowo żelbetowymi płytami drogowymi i nawierzchnią z drobno-wymiarowych elementów betonowych (bloczki M-6, kostka brukowa) a w części posiadającą nawierzchnię z mieszaniny kruszywa kamiennego i żużla. Projekt przewiduje demontaż istniejących utwardzeń i usuniecie nawierzchni nieutwardzonej oraz wykonanie jezdni, jednostronnego chodnika oraz zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej na podbudowie z kruszyw kamiennych ze stabilizacją gruntu rodzimego. Prace obejmą również wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej wraz z wykonaniem przykanalików do sieci projektowanej jak i istniejącej. Zakres robót obejmuje wykonanie m. in.: a) rozbiórki żelbetowych płyt drogowych o wym. 1,5 x 3,0 m nadających się do ponownego wbudowania w ilości około 115 szt. z przewozem na odległość do 11 km i ułożeniem w sztaplach, oraz rozbiórka płyt na zgruzowanie w ilości około 50 szt. z przewozem na odległość do 4 km, b) rozbiórki nawierzchni z bloczków M-6 i kostki brukowej betonowej na podsypce piaskowej w ilości około 80 m2 z wywozem na odległość do 3 km, c) wycinki drzew z usunięciem karp i wywozem w ilości 7 szt., d) korytowania pod projektowane nawierzchnie z wywozem urobku na odległość do 3 km w ilości około 1050 m3, e) podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego 0-31,5 mm o w ilości około 350 m2 (gr. 25 cm pobocza), 2400 m2 (gr. 20 cm jezdnia), 1000 m2 (gr. 15 cm chodnik i zjazdy na posesje) z jednoczesną stabilizacją podłoża gruntowego cementem, f) nawierzchni jezdni, chodników i zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm w łącznej ilości około 3400 m2, g) obramowań z krawężników drogowych na ławie betonowej w ilości około 1200 mb oraz obramowań chodników z obrzeży betonowych w ilości około 380 mb, h) montażu rur osłonowych SRS110 kablach energetycznych w ilości około 75 mb oraz rur osłonowych APS 83 na kablach teletechnicznych w ilości około 400 mb, i) kanału deszczowego z rur PCV Ø315 w ilości około 150 mb. (6 studni rewizyjnych) z towarzyszącymi robotami ziemnymi, j) przykanalików z rur PCV Ø200 do projektowanej i istniejącej sieci k.d. w ilości około 95 mb zakończonych wpustowymi studzienkami betonowymi Ø500 z towarzyszącymi robotami ziemnymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacja projektowa, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące Załączniki Nr 9, Nr 10 i Nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 23 000,00 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 roku, poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ BNP PARIBAS S.A., numer konta 84 2030 0045 1110 0000 0245 8610. Dowód dokonania przelewu (oryginał lub kserokopia) należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w tym samym opakowaniu co oferta a kopię wpiąć do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wniesione (tzn. wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 19 października 2018 roku, do godziny 11:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 14.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa według wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ; 14.2. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 14.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 14.4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 14.5. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 14.6 Dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w oprawie foliowej), co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 14.7 Kosztorys ofertowy – oryginał. Opisy pozycji kosztorysowych, ilości i jednostki miary muszą być zgodne z zapisami przedmiarów. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót – Załącznik Nr 10 do SIWZ – w układzie i kolejności pozycji zgodnie z przedmiarami. Poszczególne pozycje kosztorysu muszą zawierać ceny jednostkowe netto z uwzględnieniem narzutów (do robocizny, materiałów i sprzętu). Oczekuje się aby wszystkie ceny w kosztorysie ofertowym podane były z dokładnością do 1 grosza. 14.8 Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – oryginał – według wzoru – Załącznik nr 12 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach