Przetargi.pl
PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 PRZY UL. ZAKOPIANSKIEJ 4 W LEGIONOWIE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU

KZB Legionowo Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-120 Legionowo, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 774-45-95 wew. 11 , fax. 22 774-11-77
  • Data zamieszczenia: 2020-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: KZB Legionowo Spółka z o.o.
    ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 3
    05-120 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 22 774-45-95 wew. 11, fax. 22 774-11-77
    REGON: 14679974800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzb-legionowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 PRZY UL. ZAKOPIANSKIEJ 4 W LEGIONOWIE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Zakopiańskiej 4 w Legionowie wraz z zagospodarowaniem terenu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) przygotowanie terenu inwestycji: rozbiórka istniejącego blaszanego parterowego budynku szkoły wraz z urządzeniami, demontaż istniejących elementów zagospodarowania terenu kolidujących z rozbudową, wycinka drzew oraz rozbiórka ogrodzenia od ul. Zakopiańskiej, b) przebudowę części pomieszczeń w istniejącym budynku szkoły, c) adaptację sali gimnastycznej na potrzeby trzech sal dydaktycznych i adaptację sali 2.24 na pokój nauczycielski, a po zakończeniu budowy przywrócenie pomieszczeń do poprzedniego przeznaczenia, adaptację pomieszczeń 1.10 i 1.11 na tymczasowe pomieszczenia dydaktyczne na czas trwania rozbudowy, a w trakcie przebudowy kuchni, zaplecza kuchennego i stołówki przyłączenie sali 1.11 do stołówki, d) budowę dwukondygnacyjnego budynku szkoły, o powierzchni użytkowej 2 084,88 m2 i kubaturze 13 230 m3, wraz z instalacjami i urządzeniami budowlanymi, przyłączami oraz infrastrukturą towarzyszącą, e) zakup, dostawę i montaż wyposażenia, sprzętu, urządzeń, itp., f) zagospodarowanie terenu (obiekty małej architektury w tym plac zabaw, dojazdy, miejsca postojowe, altanka śmietnikowa, itp.), g) okresowe przeglądy, konserwacja oraz serwis dostarczonych oraz zamontowanych urządzeń/instalacji/systemów w okresie gwarancji udzielonej przez WYKONAWCĘ, a wynikające z dokumentów ich producentów/dostawców 3. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia w oparciu o projekty budowlane (załącznik nr 11, 12, 13, 14, 38 i 39 do SIWZ), projekty wykonawcze (załącznik nr 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 i 40 do SIWZ), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załączniki nr 36, 44 i 45 do SIWZ), przedmiary robót (załącznik nr 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 41, 42 i 43 do SIWZ). 4. W przypadku rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami opisu przedmiotu zamówienia, wymienionymi w ust. 3: 1) pierwszeństwo mają zawsze projekty budowlano-wykonawcze tj. dokumentacja projektowa (a w ich ramach projekt budowlany), jeżeli rozbieżność ich dotyczy; 2) pierwszeństwo ma Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), w zakresie, w jakim rozbieżność nie dotyczy dokumentacji projektowej (tj. projektów budowlano-wykonawczych). 5. Wszystkie roboty wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z zasadami sztuki budowlanej, stosować materiały i wyroby budowlane zgodne z obowiązującymi normami i posiadające ważne atesty i aprobaty dopuszczające do stosowania przez Instytut Techniki Budowlanej. 6. Materiały stosowane przez WYKONAWCĘ podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wszystkie użyte do budowy materiały muszą być w gatunku I lub klasie I. 7. Wszelkie materiały z rozbiórki i odpady powstałe w procesie realizacji przedmiotu umowy pozostają w dyspozycji WYKONAWCY. 8. WYKONAWCA jest zobowiązany powiadomić o planowanym rozpoczęciu robót budowlanych odpowiednie służby i instytucje, min. zarządców sieci, tj. zarządcę sieci wodociągowo-kanalizacyjnej, gazowej, energetycznej, telekomunikacyjnej – odnośnie wymaganych nadzorów technicznych i właścicielskich . 9. Przed wprowadzeniem na budowę WYKONAWCA zobowiązany jest zawrzeć z PW-K „Legionowo” umowę na pełnienie nadzoru technicznego nad budową przyłączy wodociągowo-kanalizacyjnych na terenie inwestycji pod rygorem naliczenia kary umownej określonej w paragrafie 18 ust. 1 pkt 1 lit. h. 10. W związku z tym, że prace budowlane będą prowadzone w obiekcie, w którym prowadzone są zajęcia dydaktyczne, harmonogram robót należy ustalić w taki sposób, aby nie zakłócać funkcjonowania placówki w uzgodnieniu z Dyrektorem Szkoły Podstawowej Nr 1. Prace uciążliwe dla uczniów i personelu należy prowadzić w dniach wolnych od zajęć dydaktycznych. 11. Zmiany zakresu robót wymagają pisemnej zgody stron pod rygorem nieważności. 12. Budowa będzie realizowana przy działającej Szkole Podstawowej – w związku z tym należy tak uwzględnić organizację budowy i prowadzenia prac budowlanych, aby umożliwić prowadzenie zajęć. Należy także z ww. powodów zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych 13. Zamawiający określa w § 27 SIWZ wymagania (zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976r. - Kodeks pracy (Dz. U z 2018 r. poz. 108, ze zm.), tj. „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem” zgodnie z cechami stosunku pracy wg Państwowej Inspekcji Pracy: - podporządkowanie pracownika kierownictwu pracodawcy, - odpłatność wykonywanej pracy, - praca wykonywana jest osobiście przez pracownika, - powtarzalność czynności w określonych odcinkach czasowych, - ryzyko ekonomiczne, socjalne i gospodarcze procesu produkcyjnego, - praca jest wykonywana w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę. UWAGA: 1) Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów oraz proponowanej technologii wykonania, wymienionych w powołanej dokumentacji technicznej z zachowaniem jej wymogów w zakresie jakości. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie wykonawcy. 2) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej (na własny koszt) na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania, zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i rzetelnej wyceny przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 300.000,00zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 t.j). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku – ING Bank Śląski O/Legionowo, konto nr 73 1050 1012 1000 0005 0241 1663 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu na PRZEBUDOWĘ I ROZBUDOWĘ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 PRZY UL. ZAKOPIANSKIEJ 4 W LEGIONOWIE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU. - DOP-ZP-7/2020 ”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Z treści gwarancji i poręczeń musi jasno wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia na PRZEBUDOWĘ I ROZBUDOWĘ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 PRZY UL. ZAKOPIANSKIEJ 4 W LEGIONOWIE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU. - DOP-ZP-7/2020”. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 14. Na potrzeby oceny ofert oferta musi następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – o ile dotyczy; 3) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ); 4) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ); Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu 5) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 8 do SIWZ) jeżeli dotyczy; 6) informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy pzp (załącznik nr 9 do SIWZ) – jeżeli dotyczy 7) uproszczony kosztorys ofertowy; UWAGA! Uproszczony kosztorys ofertowy w przypadku jego niezłożenia, nie podlega uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Oferta wykonawcy, który nie złoży tego dokumentu podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp – jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach